Jump to content

Мнение за носачи Беса?


gpetkov

Recommended Posts

  • Отговори 86
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

е, стигни до нея и чак тогава търси крик ако се наложи. Не знам каква "технология" имат предвид съветващите по-назад, но нищо не се повдига и надига, освен съответното колело на което се работи в момента, е, за по-лесно  може цялата предница във въздуха, въпрос на предпочитания. Тая планка дори няма нужда да пада долу, оставя се едната десятка да я държи и просто се измества в страни за достъпа до болта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

[quo Тая планка дори няма нужда да пада долу, оставя се едната десятка да я държи и просто се измества в страни за достъпа до болта.

Това ми звучи най-добре и логично, пак казвам, че при мен тая планка е няма, а има отвор за развиване на гайката и главата на болта се изважда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

22 hours ago, gpetkov said:

За да сменя,долния носач треа сваля плънката дет държи скоростите,че да извадя болта....

В комплекта с носачите нямаш ли болтове? Взимаш един малък шлаиф и режеш болта който опира в планката след това новия болт се вкарва от другата страна през дупката в гредата както вече ти писах.

Болта който държи шарнирите на горните ако си развил гайката можеш да пробваш с една по яка отверка да разтвориш съвсем леко прорезите. И действай внимателно с хубави ръкавици :)

 

Редактирано от Hondo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това направих,резнах болта и го извадих. Смених ги,но мога ли да мина реглаж в петък,няма я карам дотогава. Само от канала до нас,минах към 6 км и петък от нас до сервиза,са някаде към 3 км

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какъв проблем очакваш, че чак такива застраховки и страхове, и 900 км. да я беше търкалял, нищо нямаше да ѝ се случи на ракетата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да изкупува носачи,че страрите вече не ми трябват. Ходих до пункт за изкупуване на метали,но ми предложиха някакви мизерни 10 лева

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и колко очакваш да ти даде някой за старите ти носачи? А и с каква цел да ги купува, за рециклаж ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравите си ги пази....като се разбият новите , ще ги връщаш един по един.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,на едно приятелче днес с А4 Б5 са му сменили носачите,но са ги затегнали самите носачи,както колелото е в въздуха,след това сложили гумата спуснали колата,тогава ги притягали. Дали в сервиза са направили грешка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи какво се разбира под "затягане" и "притягане", ако разберем разликите, тогава ще се разбере грешен ли е сервиза, или прав.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смисъл затегнали са,болтовете на носачите,след като я свалили на колелата започнали да ги натягат още повече,дори ползвали тръба за по-голямо натягане. Сега ще ходи на стенд,да видим какво ше излезе там

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нищо няма да "излезе" на стенда, освен евентуални отклонения в реглажа, които пък не се влияят от начина на стягане на носачите, това си е прост стенд за геометрия.

Виж ако наистина са направили тая простотия със стягането във въздуха и после донатягането на земята, тия са пълни чапи.

По-скоро авера ти не е разбрал, че само са поставили болтовете на място, затегнали са вероятно до упор гайките, оставяйки носачите хлабави и чак тогава на земята са стягали. Обратното е пълна некомпетентност, особено за такъв елементарен и общоизвестен ремонт, като смяна предно окачване на ауди кошник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали сега е възможно,преди да иде на стенд. Да ги отхлабим всичките,след това да ги затегнем както е на колелата си? Или вече е късно? Изминал е към 20 км така

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе хора, стига с тия паники безмислените, ако ще и 2000 да измине, нищо няма да му стане, ни на окачване, ни на гуми, е, стига да няма отрицателна/положителна 10 градусова сходимост.

Прави се следното, пред блока се сваля гумата, под главината подлагате едно трупче, пускате колата докато крика охлаби(имитирате стъпила на гумата кола, т.е. нормалното положение на окачването), развивате носачите и ги презатягате наново, никакви тръби и лостове не са нужни, ръчичката е достатъчна за целта. Вдигате от трупчето, гумата на място и същото от другата страна. После вече и на реглаж.

Ако не ви се занимава , помолете юнака с реглажа да лашне всичките връзки на носачите, както колата е на подемника, може и да се съгласи ако не го мързи.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти,сега говорих с него утре или срядата,ще го направим. Без това колата нямала се кара сега. Аа,какви може да са проблемите,ако не бяхме се допитали,а така да я остави?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...