Jump to content

Новата стара тема за турбото


Райчев

Recommended Posts

Турбото забива както на всички останали с този проблем... Обаче при мен над 120 колата ми е на самолет. На шеста си набира мъжката и поддържа 200 без грижи..А4 ATJ мотор 1.9 TDI 85kW 2000година... Аз не мога да си обясня как е възможно над 120 да не прави никакви проблеми, а като падне скоростта да умира... Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Бат Сашо написа:

Едва ли!

Може,като остане отворена геометрията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 13.10.2016 at 6:10, ChillToucH написа:

Закачал ли си я с компютър? Някакви грешки? Дай логове, така е само гадаене.

 

не съм...декември като се прибера в България ще я закача.

На мен ми е интересно дали  някой друг е бил със същият проблем и дали е правил нещо по въпроса...То е ясно, ще се влиза в бокса..Аааа, аз не споменах, че е на 415 000 км. :hilezh:

Редактирано от Райчев
правопис
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам зацапана геометрия ти е проблема, но без логове не е сигурно нищо. Явно до декември ще я караш така. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Хахахаха...В Германия става, ама нататък по пътя ще е зор дейба:hilezh: Благодаря!

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момци, тук на улицата не мисля, че ще успея да сваля турбото...Обаче свалих ЕГРа и нещо се ошашавих. Чистен е преди 2 год. и още си е чист отвътре, но отдолу към тръбичката която отива към двигателя е запушени.. Интересното е, че в ЕГРа няма налепи, а течност..мисля масло...Тръбичката в долния край е чиста, колекторите също, но и в тях има масло да ги еба :nixweiss::wall:

IMG-20161014-WA0002.jpg

IMG-20161014-WA0003.jpg

IMG-20161014-WA0004.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зацапаната геометрия се лекува в повечето случаи на магистрала, напъване после пускаш, да се резвижи геометрията и да издуха нагара.

Според мен нещо с управлението на турбото не е ОК.

Да запече отворена - не е невъзможно, но е по-рядко.

EGR за да зепече така, значи не е отварял - т.е. изпуска вакуум или EGR е заминала мембраната му (пак гадаем), евентуално N18.

 

Редактирано от Бат Сашо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бат Сашо,  още веднъж БЛАГОДАРЯ...По тази картинка издирих градовете, н18 и н75 ги продухах колкото можах, изчистих ЕГРа, монтирах .... Сега си усещам турбото, изгасна досадната жълта лампа и запали гази сутрин на четвърт оборот.. Май от мръсния ЕГР беше..Мисля, че като е запушен лъже турбото и от там натрупване на грешка в компа... За сега е добре, ще видим нататък как ще е..Благодаря и на всички останали, които се включиха :)

post-23207-1244665694.jpg

Редактирано от VBI
Правопис
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...