Райчев Публикувано 10 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2016 Турбото забива както на всички останали с този проблем... Обаче при мен над 120 колата ми е на самолет. На шеста си набира мъжката и поддържа 200 без грижи..А4 ATJ мотор 1.9 TDI 85kW 2000година... Аз не мога да си обясня как е възможно над 120 да не прави никакви проблеми, а като падне скоростта да умира... Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 13 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2016 Закачал ли си я с компютър? Някакви грешки? Дай логове, така е само гадаене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pemupli Публикувано 13 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2016 Зацапана геометрия, но пак само гадаем...... Sent from my Lenovo X2-EU using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krumak Публикувано 13 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2016 Преди 10 часа, ChillToucH написа: Закачал ли си я с компютър? Някакви грешки? Дай логове, така е само гадаене. Грешки не изкарва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 13 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2016 Преди 5 часа, pemupli написа: Зацапана геометрия, но пак само гадаем...... Sent from my Lenovo X2-EU using Tapatalk Едва ли! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 13 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2016 Преди 1 час, Бат Сашо написа: Едва ли! Може,като остане отворена геометрията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Райчев Публикувано 14 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2016 (Редактирано) На 13.10.2016 at 6:10, ChillToucH написа: Закачал ли си я с компютър? Някакви грешки? Дай логове, така е само гадаене. не съм...декември като се прибера в България ще я закача. На мен ми е интересно дали някой друг е бил със същият проблем и дали е правил нещо по въпроса...То е ясно, ще се влиза в бокса..Аааа, аз не споменах, че е на 415 000 км. Редактирано 14 Октомври 2016 от Райчев правопис Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 14 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2016 Предполагам зацапана геометрия ти е проблема, но без логове не е сигурно нищо. Явно до декември ще я караш така. Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Райчев Публикувано 14 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2016 (Редактирано) Хахахаха...В Германия става, ама нататък по пътя ще е зор дейба Благодаря! Редактирано 21 Октомври 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Райчев Публикувано 14 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2016 готино видео Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Райчев Публикувано 14 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2016 Момци, тук на улицата не мисля, че ще успея да сваля турбото...Обаче свалих ЕГРа и нещо се ошашавих. Чистен е преди 2 год. и още си е чист отвътре, но отдолу към тръбичката която отива към двигателя е запушени.. Интересното е, че в ЕГРа няма налепи, а течност..мисля масло...Тръбичката в долния край е чиста, колекторите също, но и в тях има масло да ги еба Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 14 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2016 (Редактирано) Зацапаната геометрия се лекува в повечето случаи на магистрала, напъване после пускаш, да се резвижи геометрията и да издуха нагара. Според мен нещо с управлението на турбото не е ОК. Да запече отворена - не е невъзможно, но е по-рядко. EGR за да зепече така, значи не е отварял - т.е. изпуска вакуум или EGR е заминала мембраната му (пак гадаем), евентуално N18. Редактирано 14 Октомври 2016 от Бат Сашо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Райчев Публикувано 15 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2016 (Редактирано) Благодаря бат Сашо Редактирано 21 Октомври 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Райчев Публикувано 18 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2016 (Редактирано) Бат Сашо, още веднъж БЛАГОДАРЯ...По тази картинка издирих градовете, н18 и н75 ги продухах колкото можах, изчистих ЕГРа, монтирах .... Сега си усещам турбото, изгасна досадната жълта лампа и запали гази сутрин на четвърт оборот.. Май от мръсния ЕГР беше..Мисля, че като е запушен лъже турбото и от там натрупване на грешка в компа... За сега е добре, ще видим нататък как ще е..Благодаря и на всички останали, които се включиха Редактирано 21 Октомври 2016 от VBI Правопис Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване