muzi77 Публикувано 12 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2016 Здравейте, колата е Ауди А4 тди, 116 коня. Имам един вакумен клапан, на който е спукана мембраната. Доколкото разбрах, през него преминава охлаждаща течност. Продават ли се само камбанките с мембраната или трябва да сменям целия клапан. В момента вакумния маркуч е изваден и затапен с болтче, щото пада подналягането в цялата система и спира да работи и турбо и др. Може ли да се кара така с изключен вакум? Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 12 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2016 Може, но няма да можеш да го накараш да пуска антифриз без вакуум. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi 0232 Публикувано 26 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2016 Здравейте аз имам същия проблем, може ли да ми обясните какво точно прави този клапан и проблем ли е ако се кара без него Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 27 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2016 (Редактирано) Този клапан спира антифриза да не минава през парното, за да загрее по-бързо колата. Не е проблем и да го няма, но трябва да запушиш вакумния маркуч. П.П. Малко е изрязано местоположението му, но на това ми прилича. Щракни една снимка къде се намира. Редактирано 27 Октомври 2016 от Shubert Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
muzi77 Публикувано 27 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2016 Имам схемата в която участва клапана. Ще я сканирам и ще я кача да я видите. Единия край на клапана е вързан за разширителния съд, а другия стига до ТЕТКА. След тетката единия извод влиза в подгрева на нафтата, а другия отива някъде си ..........На схемата се вижда, че отива на радиатор (предполагам на парното). Но в едно съм сигурен, че вакума до този клапан е постоянен и не се променя, т.е когато двигателя работи вилката е дръпната нагоре, и обратно като угася е долу. В момента съм я вързал с една свинска опашка в задействано положение - все едно колата работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lenin89 Публикувано 28 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2016 Аз съм на същото положение...мембраната на клапана е заминала и имах огромни проблеми...карам от 20 000 със затапено положение. Точно за каквото е обясни колегата Shubert е този клапан. Нов трудно се намира и май не е много евтин. По моргите или стари масово са спукани или на умиране, така че не препоръчвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
muzi77 Публикувано 31 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2016 клапана е с № 20 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 31 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2016 Това прилича по-скоро на нещо свързано с климатичната инсталация. Къде е на схемата разширителния съд? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
muzi77 Публикувано 31 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2016 Маркуч №21 нагоре влиза в разширителния съд а надолу в радиатора за охлаждане на двигателя. Клапана се води ТЕРМОПЛАСТИЧЕН или РЕГУЛИРАЩ. Както писах по горе вакума за клапана идва директно от вакумпомпата, т.е като запаля сработва мембраната и така до като угася двигателя. Вакума е постоянен и не се променя. За сега съм вързал вилката със свинска опашка в сработено положение(все едно колата работи). Карам така от две седмици и разлика в парното не усетих, но лятото как ще работи климатроника не знам. А този радиатор на снимката с №1 предполагам е на парното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 31 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2016 А това номер 17 какво е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
muzi77 Публикувано 31 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2016 №17 е горивния филтър. Над него е монтиран подгрева на нафтата. Затоплената нафта отива в тандем помпата и от там в главата. Излишната преди да стигне в резервоара се охлажда в друг радиатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 1 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2016 (Редактирано) E в такъв случай си е нещо за подгрева на нафтата и едва ли е свързано с парното. Редактирано 1 Ноември 2016 от Shubert Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zevsa Публикувано 11 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2016 Точно за това е! Участва в охладителния кръг на нафтата.преди 2 години го смених че и аз губех вакуум заради спукана мембрана.ще използвам случая да благодаря на Коко 100 че тогава успя да ми го намери оригинален.цената е нормална за такава част,изобщо не е стряскаща както и аз си мислех че ще е.успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nastradin2 Публикувано 16 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 Колеги, това само при дизеловите двигатели ли е или го имат и бензиновите? Аз съм с 1,6, бензин, 95 год. Не съм поглеждал, ама май няма такъв клапан...Или е на друго място монтиран... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване