Jump to content

НОВ СОБСТВЕНИК ПОМАГАЙТЕ


achomira

Recommended Posts

Здравейте колеги от вчера съм горд собственик на А6 1.9 ТДИ и много му се кефя . Тази сега към проблема,при огледа въобще не проверих ,и като си тръгнах с колата по пътя разбрах че задните прозорци не работят въобще . Може ли да ми кажете къде да търся проблма, другият проблем е при отваряне на шофиьорската врата плафоните вътре постоянно светват и огасят на една секунда интервал. Последното за което искам да попитам е какво трябва да направя за да виждам  моментния разход на колата . Благодаря ви предварително!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задните прозорци само от бутоните на съответната врата ли не работят или изобщо от всякъде. Ако е само от бутоните на вратата може да е активирана защитата за деца на шофьорската врата,

 2552835_45445233_big.jpg

Този най-отдолу. В противен случай причините може да са други. Най-честия заподозрян е комфорт-модула, който обикновено се наводнява. Той е отговорен и за проблема ти с плафоните, така че аз бих започнал от там. Намира се под мокета в краката на шофьора. А за да виждаш моментния разход трябва да имаш лостче за чистачките от този тип - 

43153.jpg

Важен е бутона най-вдясно, с него сменяш показанията на дисплея. Осжен това трябва таблото ти да е с големия Фис дисплей. Ако нямаш тези неща може да се сменят с такива, но сам няма да се справиш. Ще ти трябва помощ от някой който го е правил или поне знае какво прави.

Редактирано от katsi86
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не тръгват и от задните копчета ,а за разхода с големият дисплей съм но на лостчето нямам такъв бутон . Един колега ми сподели че трябвало някаква комбинация от управлението на климатроника да се вкарва,вярно ли е това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 41 минути, achomira написа:

вярно ли е това?

Не, не е вярно. Сменя се лостчето и стават нещата. Само че не съм сигурен дали е необходимо преокабеляване или са Plug and Play нещата. Тук трябва да се включи некой който е запознат и го е правил. От управлението на климатроника може да изкараш отчитането на някои канали, може би и на разхода, но няма да ти излезне на фиса(според мен). Въпросното лостче се намира сравнително евтино, така че ако смяната не изисква преокабеляване(та дори и тогава) - аз лично не бих се поколебал. Все пак докато карам и искам да погледна моментен или среден разход, както и оставащи километри според горивото в резервоара, някак не ми се иска да се наведа да ръчкам климатроника с разни бутонни комбинации и извикване на съответния канал. Удобството да имаш всичко това на един бутон без да отместваш поглед от пътя мисля, че си заслужава 30-50 лв (лично мнение).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да разбиране заслужава си от всякъде благодаря колега

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо оправи проблема със стъклата и плафоните, лостчето ти е последна грижа. Ще очакваме да разберем развитието по темата ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай при натиснат бутон за защита без да го пускаш дали ще тръгнат.Моя има някякъв такъв проблем и е за смяно но при постоянно натиснат бутон стъклата потеглят без проблем.Не искам да го сменям,защото на мен така лично ми е по-добре заради детето.Натискаш,задържаш в долно положение и така пробваш дали ще потеглят.За моментния разход не знам дали си заслужава каквато и да е интервенция.Лично аз моя съм го гледал 20-на пъти в началото като взех колата.Като светне лампата спираш,зареждаш и продължаваш.Лично мое мнение де :) Успех с новата придобивка и честито!

Sent from my SM-G925F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш ли комфорт модул.

В смисъл като завъртиш ключа в ключалката за отключване и го задържиш в такова положение, да се свалят стъклата.

Ако имаш, би трябвало да се свалят всичките.

Ако се свалят само предните, има проблем със задните. Я бушон, ако са отделно, я букса, кабели, самия модул за стъклата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

друго често срещано е да се прекъснат кабелите в маншона между вратата и купето.провери и там за всеки случай 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам комфорт модул ,но се свалят само предните,другото което забелязах е ,че като заключвам с ключа предния десен прозорец се вдига много по бавно от левия .примерно левия е до горе затворен а левия е на половина 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че би трябвало всичките да се вдигат и свалят.

Трее свалиш корите, да се видят механизмите.

Тоя, който се вдига по-бавно, сигурно затяга и може да изгори нещо.

Проверяваш бушоните, и както каза колегата, кабелите в маншоните във вратите.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

100% водачите на предния са за смяна.Отзад вариантити са няколко.Машинки откачени или за смяна,недостигане на захранване до тях,или прецакани нацяло водачи.Погледни си първо захранвонето и от там нататък другите неща.

Sent from my SM-G925F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 10/15/2016 at 18:52, Schnura написа:

Я бушон, ако са отделно, я букса, кабели, самия модул за стъклата...

Бушона е един за всичките. Кабелите разбира се че са възможна причина, но заради това - 

 

На 10/15/2016 at 8:25, achomira написа:

при отваряне на шофиьорската врата плафоните вътре постоянно светват и огасят на една секунда интервал

лично аз бих проверил комфорта. Другия възможен проблем за който се сещам е - да са били счупени водачите на съответните стъкла. Наскоро колегата elektro88 имаше този проблем и му падаха стъклата веднага след вдигане. Така че може някой просто да ги е изключил, за да не падат, а да стоят вдигнати. Най-добре е колегата да поразглоби тук-там, където прецени, за да отметнем част от възможните проблеми. Само с гадаене няма да стане. Сега се сещам и, че проблем с плафоните (изгасване веднага след затваряне на вратата или самоволно светване по време на движение) съм имал и заради неработещи микро-ключета. Дали има проблем с тях се разбира много лесно с диагностика с VAG-COM (може и с мултиметър но ти трябва схемата на машинката във вратата - ако искаш мога да ти я изпратя, но е по трудно по този начин). След почистване на ключетата този проблем изчезна. Разбира се кабелите за тези ключета отново минават през същите тези гофрета, така че проблема може да има много решения и без да се проверят поне някои от тях няма как да отгатнем какво е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги въпросът със задните стъкла остава ,излиза ми само тази грешка ,за задна дясна врата.Казвайте има ли нещо общо ,или друго да търся 

Log-АНГЕЛ-172960km-107472mi.txt

Редактирано от achomira
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази  грешка е най-вероятната причина да ти изгасват плафоните веднага след отключване. Ако кабелите в гофрето са здрави, проблема се оправя с демонтиране на съответната машинка на вратата, разглабяне и презапояване на спойките, както и почистване на контактите на микроключето. Виж тази тема

Има видео по надолу, което може да ти е много полезно. В случая неработещи при теб се явяват ключетата които се виждат в средата на машинката. Макар тази от видеото да е шофиорската - принципа е същия. горещо препоръчвам ако разглабяш да ги провериш/почистиш всичките, както и да презапоиш както ключетата, така и пиновете на конектора. Успех колега. Очакваме положителни новини от теб! :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...