Jump to content

Проблем с климатроник на Ауди 3.0 TDI -233 к.с.


R67

Recommended Posts

Здравейте колеги! Имам проблем с климатроника. През зимния период парното работи,но не може да се почувства онази топлина когато  настройката е на 28 градуса. Когато съм извън града ,при по-високи обороти /около 2500-3000/ няма никакъв проблем. Тогава всичко си работи прекрасно. При градски условия на кръстовище със светофар намаля също притока на топлия въздух,започва по-хладен. След като тръгна,се оправя. Нямам скъсана или превъртаща турбина на водната помпа-проверена е! Радиаторчето на парното е работещо! Този модел е с подпомагаща циркулационна помпа която е под предния прозорец в дясно. Интересува ме тази помпа трябва ли да работи постоянно или на прекъснат режим /чува се как включва няколко секунди и след това няколко е изключена/ Някой знае ли дали това е нормално и ако не е- кой командва тази помпа? Предварително Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, R67 написа:

Здравейте колеги! Имам проблем с климатроника. През зимния период парното работи,но не може да се почувства онази топлина когато  настройката е на 28 градуса. Когато съм извън града ,при по-високи обороти /около 2500-3000/ няма никакъв проблем. Тогава всичко си работи прекрасно. При градски условия на кръстовище със светофар намаля също притока на топлия въздух,започва по-хладен. След като тръгна,се оправя. Нямам скъсана или превъртаща турбина на водната помпа-проверена е! Радиаторчето на парното е работещо! Този модел е с подпомагаща циркулационна помпа която е под предния прозорец в дясно. Интересува ме тази помпа трябва ли да работи постоянно или на прекъснат режим /чува се как включва няколко секунди и след това няколко е изключена/ Някой знае ли дали това е нормално и ако не е- кой командва тази помпа? Предварително Благодаря!

а проверил ли си си нивото на антифриза,защото аз също имах такъв проблем и като долях около литър антифриз се оправи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, dixpix написа:

Съвсем нормално е за дизел да изстива по светофарите. Помпата доколкото помня е само за по бързо загряване в началото.

Автомобила си държи нормалните градуси без да пада стрелката на термометъра.Возил съм се в същия такъв автомобил/на сина ми/ - по съвсем различен начин се държи климатроника!!!! А помпата си работи не само в началото а,през целия период на кормуване само че, с интервал на прекъсване както бях споменал.

Преди 1 час, sokolchev написа:

а проверил ли си си нивото на антифриза,защото аз също имах такъв проблем и като долях около литър антифриз се оправи

в границата на нормалното е!

Редактирано от R67
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мене от известно време ми набива тази грешка Coolant Circulation Pump (V50) 001 - Upper Limit Exceeded, възможно ли е да има нужда от прочистване на радиаторна на парното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега моята като я пазаля и мина 500м вътре си става доста топло и съм на 24градуса,но може и да има разлика аз съм с печка която не я пускам все още.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...