R67 Публикувано 17 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2016 Здравейте колеги! Имам проблем с климатроника. През зимния период парното работи,но не може да се почувства онази топлина когато настройката е на 28 градуса. Когато съм извън града ,при по-високи обороти /около 2500-3000/ няма никакъв проблем. Тогава всичко си работи прекрасно. При градски условия на кръстовище със светофар намаля също притока на топлия въздух,започва по-хладен. След като тръгна,се оправя. Нямам скъсана или превъртаща турбина на водната помпа-проверена е! Радиаторчето на парното е работещо! Този модел е с подпомагаща циркулационна помпа която е под предния прозорец в дясно. Интересува ме тази помпа трябва ли да работи постоянно или на прекъснат режим /чува се как включва няколко секунди и след това няколко е изключена/ Някой знае ли дали това е нормално и ако не е- кой командва тази помпа? Предварително Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dixpix Публикувано 17 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2016 Съвсем нормално е за дизел да изстива по светофарите. Помпата доколкото помня е само за по бързо загряване в началото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sokolchev Публикувано 17 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2016 Преди 2 часа, R67 написа: Здравейте колеги! Имам проблем с климатроника. През зимния период парното работи,но не може да се почувства онази топлина когато настройката е на 28 градуса. Когато съм извън града ,при по-високи обороти /около 2500-3000/ няма никакъв проблем. Тогава всичко си работи прекрасно. При градски условия на кръстовище със светофар намаля също притока на топлия въздух,започва по-хладен. След като тръгна,се оправя. Нямам скъсана или превъртаща турбина на водната помпа-проверена е! Радиаторчето на парното е работещо! Този модел е с подпомагаща циркулационна помпа която е под предния прозорец в дясно. Интересува ме тази помпа трябва ли да работи постоянно или на прекъснат режим /чува се как включва няколко секунди и след това няколко е изключена/ Някой знае ли дали това е нормално и ако не е- кой командва тази помпа? Предварително Благодаря! а проверил ли си си нивото на антифриза,защото аз също имах такъв проблем и като долях около литър антифриз се оправи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
R67 Публикувано 17 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2016 (Редактирано) Преди 2 часа, dixpix написа: Съвсем нормално е за дизел да изстива по светофарите. Помпата доколкото помня е само за по бързо загряване в началото. Автомобила си държи нормалните градуси без да пада стрелката на термометъра.Возил съм се в същия такъв автомобил/на сина ми/ - по съвсем различен начин се държи климатроника!!!! А помпата си работи не само в началото а,през целия период на кормуване само че, с интервал на прекъсване както бях споменал. Преди 1 час, sokolchev написа: а проверил ли си си нивото на антифриза,защото аз също имах такъв проблем и като долях около литър антифриз се оправи в границата на нормалното е! Редактирано 17 Октомври 2016 от R67 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sokolchev Публикувано 17 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2016 Долей го на макс,и аз си мислех че е нормално,ама събра почти литър Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 20 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2016 Хвани един маркуч с вода и промий радиаторчето на парното под налегане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 20 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2016 На мене от известно време ми набива тази грешка Coolant Circulation Pump (V50) 001 - Upper Limit Exceeded, възможно ли е да има нужда от прочистване на радиаторна на парното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trapera94 Публикувано 20 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2016 Колега моята като я пазаля и мина 500м вътре си става доста топло и съм на 24градуса,но може и да има разлика аз съм с печка която не я пускам все още. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване