Jump to content

Съвет за покупка на кола


Recommended Posts

Здравейте от известно време се чудя каква кола да си взема. За това реших и тук да попитам.

Още не мога да реша дали дизел или бензин.До сега дизеларка не съм карал. Дали комби или седан-комбитата не ми харесват, но пък са доста по практични.

Спрял съм се на следните коли:

Ауди А4 1997-99-1.8Т или 1.9ТДИ 110кс

Пасат 1998-2002 тук се чуда дали има смисъл от помпа дюзата или по стария дизел е за предпочитане.

Октавия чисто нова 1.9ТДИ 140кс.-въпроса е има ли смисъл да се влагат толкова пари в една кола, тъй като и по евтината вършри същата работа. Още повече че карам предимно градско пробега ми е доста сркомен,-около 500км месечно освен ако няма инцидентни пътувания.

За ауди А4 след 2001 как седят нещата забелязвам че цените им почват от 20000 на горе дали си струва?

Изборът ми клони към пасат след 98 тъй като е по голям от А4.

Бюджета с който разполагам варира от 1000 до 50 000 според зависи дали ми се струва изгодно за конкретната каляска.

Препоръчайте на кой модел бихте се спрели и защо!

Ако имате читави коли за продаване споделете оферти.

Редактирано от infrared
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей

Относно дизела - това е кола за много каране, както се убеждавам всеки ден... По принцип пътувам до работа 15-тина минути, а заради високото си КПД мотора не иска да загрее докрай понякога. Разхода при студен двигател градско се сещаш, че не може да се нарече икономия... Виж , за извънградско дизела е идеалната машина !!! Скоро минах 540км с 30-тина литра нафта...B)

За по-кратки пътувания и особено за малкото километри, които минаваш май по-добрия вариант е бензинка (казвам го с мъка на сърцето:angry:. Хем си влиза бързо сутрин в работните параметри, хем ако решиш да я настъпиш върви малко повече от дизел :angry: Харча при малък пробег е същия или най-много с 1-2 литра отгоре.

Иначе между VW Passat и Audi А4 разликите са най-вече в комфорта и екстрите в полза на Ауди разбирасе B) Преди година и аз бях пред дилемата Пасат или А4, но тогава на пазара имаше само пасати, на които най-голямата екстра беше кожения салон (без нищо друго по-особено)...

А за новите коли имам едно мнение, за което мога да бъда нахранен сериозно от колегите, но според мен е по-изгодно човек да си купи кола на 1-2 години , отколкото нова... Причините - 1/2 цена, отработени дефекти и ремонти само във фирмения сервиз (условия по гаранцията)...

Това е, успех !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този бюджет от 10 000 до 50 000 е доста разтеглив :hilezh:

За 500 км. на месец е абсурд да си купуваш дизел, камо ли чисто нов.. Друг е въпроса, ако се гони престиж или нещо подобно...

Мисля, че в твоя случай най-добре ще е да си напазариш 1.8Т след 2001 (В6 купето) - то харчи прилично малко за такъв двигател и е не знам кое поколение 1.8Т и съответно повечето бъгове са отстранени..

За такова, което се продава: питай колегата Audi 90 (Потребител No.: 47), той продава неговото и поне ще знаеш че е в отлично състояние, със сервизна история и т.н. А и ще опукаш само половината от бюджета, пък се качваш, палиш и караш - няма да се разправяш с ремъци, ролки, и други подобни (което е задължително при новия внос + маркиране + застраховка)

Като гледам в колко часа си го написал това мнение, май сън не те лови :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този бюджет от 10 000 до 50 000 е доста разтеглив :hilezh:

За 500 км. на месец е абсурд да си купуваш дизел, камо ли чисто нов.. Друг е въпроса, ако се гони престиж или нещо подобно...

Мисля, че в твоя случай най-добре ще е да си напазариш 1.8Т след 2001 (В6 купето) - то харчи прилично малко за такъв двигател и е не знам кое поколение 1.8Т и съответно повечето бъгове са отстранени..

За такова, което се продава: питай колегата Audi 90 (Потребител No.: 47), той продава неговото и поне ще знаеш че е в отлично състояние, със сервизна история и т.н. А и ще опукаш само половината от бюджета, пък се качваш, палиш и караш - няма да се разправяш с ремъци, ролки, и други подобни (което е задължително при новия внос + маркиране + застраховка)

Като гледам в колко часа си го написал това мнение, май сън не те лови :hilezh:

30000 лв за а4 2001 ми се струват много. Въпроса ми е следният има ли смисъл от помпа дюзата или стария ТДИ 110 е достатъчно добър.

1.8Т ще има висок разход поне 15 градско в София. Сегашното ауди ми харчи толкова и ми е много като разход. Това са 25лв на 100км което е 2-3 пъти Младост Люлин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При около 500км. месечно бих си взел А6 4.2 бензин 99-01г., за около 30 ще е кола карана в БГ, но в добро състояние и ще е с всички екстри. Ако караш 500км. на месец, при разход 20, тази кола ще те вози във въпросните 500км., за по-малко от 150лв. ама поне знаеш че караш ЕБАТИ КОЛАТА!!! :hilezh::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човече, при положение че ИМАШ готовност да дадеш 50 000 за кола, и караш 500 км./месец то разхода на гориво ще е последното нещо за което трябва да мислиш...

500 км х 15/100 = 75 л. бензин = 130 л. бензин

Че ти на тая кола от 50 000 каското и е 2 пъти повече на месец бе, нещо не разбирам какво те тревожи разхода на гориво.. А и въпросния двигател не харчи повече от 11/100, попитай който искаш (не говорим за първите 1.8Т, те са друга бира).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...