cevdari Публикувано 5 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2016 Здравейте, коллеги. купих си преди седмица А8 4,2 1999г. днес се сблъснах със следният проблем. при потегляне, в нормални обороти , между 1000-2000 колата почва да се предрусва, но после, след като увеличиш скоростта, всичко се оправя. този проблем се наблюдава както при тръгване напред, така и при тръгване назад. някой от вас има ли си на идея какво може да е това? ако ви трябват уточнения по този проблем, пишете. ще направя всичко възможно да ви предоставя необходимата информация! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
malkoto jivotno Публикувано 5 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2016 Че те може да са един тон неща:бубини,свещи,дебитомер и какво ли още не.Като за начало направете диагностика да видим какво ще си каже тя сама и пак ще го мислим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cevdari Публикувано 5 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2016 в понеделник ще отида да и направят диагностика и ще ви пиша резултата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cevdari Публикувано 8 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2016 коллеги, ходих на диагностика. казаха ми че лямбда сондата преди катализатора от лявата страна прекъсва, също така дават грешки 5-та и 7-та бобини. предложиха ми да почна със смяната на свещи, ако няма да помогне, то ще сменя бобините, ако и тогава няма да се реши проблема, тогава лямбда сондата. някой от вас има ли идеи още за разрешаване на този проблем. също така ми препоръчаха да се обърна при едно момче, което много се разбира в Аудита и се намирало някъде на Панчерево. някой от вас чувал ли нещо за него? благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
malkoto jivotno Публикувано 8 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2016 Аз лично на всяка кола която съм купувал задължително съм сменял винаги кабели и свещи.Ако не си ги сменял свещите то задължително ги смени.Вече за бубини лично аз бих опитал първо с размяна на бубини за да се види дали същите бубини ще прекъсват или не.От там на татъка е ясно-ако същите бубини прекъсват и на друго място-сменяш.Ако не вече проблема е другаде.Ламдата е евтина-към 100-ина лв е качествена универсална която замества оригиналната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cevdari Публикувано 8 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2016 Благодаря за съдействието. тази седмица ще опитам да реша въпроса с бобините и ламдата. после ще пиша какво се случи и дали се реши проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
malkoto jivotno Публикувано 8 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2016 Ламбдата я сменяй директно-оказва голямо влияние и на разхода.А бубините като сменяш свещите ги размени примерно 3-5 и 4-7 за да може ако продължи да го прави и е от бубините да ти даде прекъсване на 3 и 4 и да си сигурен че са за смяна.Като ги сваляш огледай лулите им хубаво за нацепвания и пробиви,някои даже отдолу са накъсани-евентуално може да пробваш подмяна само на лулите при продължване на проблема.Не бързай веднага да купуваш бубини че са един куп пари,а и не пречи да се вземат 3-4 втора употреба от сигурен човек с които да пробваш дали прекъсването изчезва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cevdari Публикувано 12 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2016 Здравей, колега! благодаря ти за съвета. въпроса го реших със смяна на свещи само. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
malkoto jivotno Публикувано 13 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2016 Радвам се,минал си с възможно най-евтиния вариант.Какви свещи сложи и колко струват ако не е тайна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cevdari Публикувано 13 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2016 Взех BOSCH, по 8лв. чрез едно приятелче Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
malkoto jivotno Публикувано 14 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2016 Газ има ли колата,ако да е трябвало да вземеш NGK ако е само на бензин то BOSCH са супер избор.Важното е че всичко е наред Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todorov_24 Публикувано 14 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2016 Преди 14 часа, cevdari написа: Взех BOSCH, по 8лв. чрез едно приятелче Моят съвет също е ngk ,като имайте в предвид,че свещите са точно определени за този мотор и импровизацията не води до нищо добро.Също така не правете компромис с евтини заместители и други такива примамливи по цена алтернативи.Ориентир-цена на комплекта(8бр.) около 120лв.Предлагат се разновидности като иридиеви,платинени и такива за Lpg,всеки сам решава. ПП ако се затруднявате в това кои са подходящите свещи,напишете повече инфо за мотора да видим какво ще излезе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cevdari Публикувано 15 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2016 Здравейте, коллеги. колата газ няма и не мисля да и слагам. предпочитам да се движа на бензин :). също така имам проблем с рейката , но хидравличното масло не ми изчезва. искам да отида на преглед при някакъв свестен майстор. някой от вас да познава такъв в София? а и имате ли на идея колко примерно ще ми струва решението на този проблем? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
malkoto jivotno Публикувано 15 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2016 Какъв точно е проблема с рейката-опиши го да видим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cevdari Публикувано 18 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2016 Здравейте, коллеги. извинявайте за закъснелия отговор. нямах време да стигна до тук проблема е в това, че когато колата стои на място и работи, то при леко завъртане на волана на ляво или дясно чува се все едно удар. също така в движение при завъртане на волана повече от 90 градуса все едно го затяга, сякаш гидравликата спира да работи. вчера проверих маслото, но то си е на ниво. предполагам, че е механичен проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
malkoto jivotno Публикувано 18 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2016 Имах подобен случай след рециклаж на рейка на А6С5-имало някакъв болт дето го били стегнали много при ремонта и ходих да го отпускат малко.Ако ти е рециклирана рейката доста голяма е възможността да е от това,иначе или имаш рейка за рециклаж или помпа-кофтито е че и двете(особено помпата) се сменят доста кофти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cevdari Публикувано 18 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2016 горе-долу може ли да ме ориентираш за цената на смяна на компонентите и работата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
malkoto jivotno Публикувано 18 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2016 Ами в Казанлък за труд ми взеха около 150 лв,рециклажа на рейката е 160 лв с 6 месеца гаранция и помпата хидравличната е около 200 лв някъде.Има вероятност проблема да е и в маркуча за високо налягане(от рейката до помпата) който се сменя само с нов или 2 ръка-не слушай глупости за правен маркуч-почва да вие хидравликата.А съм чел и за някаква цедка в казанчето(2-30 лв е ново) която се запушвала и оттам правило мизерии също.Общо взето достаса вариантите и трябва запознат човек да пигледне и даде мнение.Прочети малко теми във форума и ще се ориентираш към какво и кой да се насочиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cevdari Публикувано 18 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2016 благодаря ви момци за информацията. като отида в сервиза ще ви пиша какво се случва и как ще се реши проблема. поздрави и лек ден! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cevdari Публикувано 25 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2016 Здравейте, момци! завърнах се аз от сервиза. смених накрайниците на рейката и сондата. за сега проблемите с колата изчезнаха. също така бих искал да ви питам дали знаете къде може да си намеря датчик за парктроника, че единия не работи, поради което целия парктроник не бачка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване