ads Публикувано 13 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2016 Здравейте, съфорумци! Моята печка е A4 B6 1.9 TDI 101 hp. Проблемът е, че след изолиране на EGR (само механично) колата, когато е на загрял мотор пали много бавно - трябва да върти около 2-3 секунди, за да запали. Когато е студено или се пали за първи път за деня пали от четвърт зъб. Преди изолирането на EGR нямаше такъв проблем. Имам два въпроса:1. Трябва ли да се настройва софтуерно, за да знае компютъра да не подава информация към EGR клапана. 2. Каква евентуално може да е причината за това бавно палене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 13 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2016 (Редактирано) може да пробваш това ако имаш кабел за дигностика engine-login -code 12233,после адаптация канал 3,ако стоиностите са около 250+/-20,настоящата кодировка трябва да е 32768,въвеждаш като нова стойност 33768 даваш тест и гледаш дали са се покачили стойностите на 370,ако са ок даваш 'save' не знам дали е от това проблема при теб,аз съм с друг мотор(1,9 130hp),и аз го изолирах моя и промених тези стойности и съм доволен,ако записва грешка след отстраняването на егр-а ,след новата кодировка ,грешката не се появява,дано да съм помогнал Редактирано 14 Ноември 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nextflights Публикувано 16 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 Може и да имаш проблем с дюзите, защото моята е с не запушен ЕГР, само когато иска пали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване