Jump to content

Eibach Pro Kit


LUBObe

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

Понеже се налага да сменям задни пружини и се зачудих дали направо да не купя комплект спортни на Айбах Про Кит.

Видях, че е имало такава тема, но нищо полезно от нея не разбрах. Един човек беше изразил мнение и беше постнал снимка и до там откъм информация.

 

Някои има ли наблюдения върху въпросния кит.

Със нормални (не спортни) амортисьори на Сахс съм.

При положение, че една пружина на Каяба е около 235 лева предна, а задна около 215, много се зачудвам дали този кит ще промени возията.

В чуждите форуми хората са ги слагали, но са били със спортни Билщайнове. Казват, че не се променя возията, но дали е така?

 

Цялата идея е, че намерих кита от 4те пружини за 376 лева, които на фона на близо 1000 за нормални пружини е направо нищо.

 

Ще съм благодарен на отзовалите се.

Редактирано от LUBObe
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера продадох комплект спортни червени пружини за 100 лв втора ръка.За А8 Д2 става въпрос

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Аз съм с eibach pro kit пружини и sachs амортесиори и искам да ти кажа съм доволен от цялостния сетъп.Пружините свалят колата с 25мм. и са по-дебели от оригиналните.Като возия според мен е чудесен вариант.Аз лично съм доволен.Карал съм на друга моя кола bilstein b6 амортесиори,които силно биват препоръчвани(както и b8) за комбинация с тези пружини.Мога да ти кажа,че са много по-твърди от оем или подобни амортесиори и возията вече отива на кино.Обсъждал съм това и с едно момче от Овърдрайв.Така че според мен тези пружини с амортесиорите,които имаш е един супер вариант.Като поведение колата се промени сега определено е по-стабилна.Не знам колко се занимаваш нали,но оригиналните ни пружини мисля бяха линейни,тези за прогресивни.Напъвайки колата по завои,колата се накланя осезаемо по-малко.Колата ти предполагам е леко клекнала отзад-спокойно няма да се оправи :D,но като цяло тези пружини за тази кола са си екстра сделка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За висналата задница съм зспланувал едни подложки на пружините отзад,но за целта ми трябват размери на оригиналната гумена подложка която се нанизва на амортисьора и на нея ляга пружината.Колега,ако разполагаш с такава и можеш да ми дадеш размери ще е супер,а аз бих съдействал с евентуално снабдяване с подложки след като направя моята и ми хареса крайния резултат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

26 minutes ago, LUBObe said:

Дори и  след смяна на пужините ли няма да се вдигне задницата?

 

Уви ако това ти е целта няма да стане.Сложих ги в комбинация с чисто нови амортесиори.Аз гумените подложки не съм сменял,но височината не се влияе от смяната на пружините в повечето случаи при тези коли.Моята кола няма газ да кажеш,че тежи бутилка.

Редактирано от dantesbg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те пружините са различни само по твърдост,по размери са еднакви-следователно и подложките трябва да са еднакви и би трябвало да ми свършат работа размерите

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз пък за на брат ми колата бях питал че беше със спортно окачване и тогава много хора писаха че разлика имало само в твърдостта.Демек от 2.5 стават на 4.2 и обратно и дефакто при смяната нямаше проблеми.Ще съм задължен ако намериш да имаме размери и да действаме

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...