LUBObe Публикувано 16 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 (Редактирано) Здравейте колеги, Понеже се налага да сменям задни пружини и се зачудих дали направо да не купя комплект спортни на Айбах Про Кит. Видях, че е имало такава тема, но нищо полезно от нея не разбрах. Един човек беше изразил мнение и беше постнал снимка и до там откъм информация. Някои има ли наблюдения върху въпросния кит. Със нормални (не спортни) амортисьори на Сахс съм. При положение, че една пружина на Каяба е около 235 лева предна, а задна около 215, много се зачудвам дали този кит ще промени возията. В чуждите форуми хората са ги слагали, но са били със спортни Билщайнове. Казват, че не се променя возията, но дали е така? Цялата идея е, че намерих кита от 4те пружини за 376 лева, които на фона на близо 1000 за нормални пружини е направо нищо. Ще съм благодарен на отзовалите се. Редактирано 16 Ноември 2016 от LUBObe Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
malkoto jivotno Публикувано 17 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2016 Вчера продадох комплект спортни червени пружини за 100 лв втора ръка.За А8 Д2 става въпрос Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dantesbg Публикувано 4 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2016 Аз съм с eibach pro kit пружини и sachs амортесиори и искам да ти кажа съм доволен от цялостния сетъп.Пружините свалят колата с 25мм. и са по-дебели от оригиналните.Като возия според мен е чудесен вариант.Аз лично съм доволен.Карал съм на друга моя кола bilstein b6 амортесиори,които силно биват препоръчвани(както и b8) за комбинация с тези пружини.Мога да ти кажа,че са много по-твърди от оем или подобни амортесиори и возията вече отива на кино.Обсъждал съм това и с едно момче от Овърдрайв.Така че според мен тези пружини с амортесиорите,които имаш е един супер вариант.Като поведение колата се промени сега определено е по-стабилна.Не знам колко се занимаваш нали,но оригиналните ни пружини мисля бяха линейни,тези за прогресивни.Напъвайки колата по завои,колата се накланя осезаемо по-малко.Колата ти предполагам е леко клекнала отзад-спокойно няма да се оправи :D,но като цяло тези пружини за тази кола са си екстра сделка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LUBObe Публикувано 4 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 4 Декември 2016 Дори и след смяна на пужините ли няма да се вдигне задницата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
malkoto jivotno Публикувано 4 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2016 За висналата задница съм зспланувал едни подложки на пружините отзад,но за целта ми трябват размери на оригиналната гумена подложка която се нанизва на амортисьора и на нея ляга пружината.Колега,ако разполагаш с такава и можеш да ми дадеш размери ще е супер,а аз бих съдействал с евентуално снабдяване с подложки след като направя моята и ми хареса крайния резултат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dantesbg Публикувано 4 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2016 (Редактирано) 26 minutes ago, LUBObe said: Дори и след смяна на пужините ли няма да се вдигне задницата? Уви ако това ти е целта няма да стане.Сложих ги в комбинация с чисто нови амортесиори.Аз гумените подложки не съм сменял,но височината не се влияе от смяната на пружините в повечето случаи при тези коли.Моята кола няма газ да кажеш,че тежи бутилка. Редактирано 4 Декември 2016 от dantesbg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LUBObe Публикувано 4 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 4 Декември 2016 За съжаление нямам. от 2.5 тди дали ще стане, имайки предвид, че пружините са различни? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
malkoto jivotno Публикувано 5 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2016 (Редактирано) Те пружините са различни само по твърдост,по размери са еднакви-следователно и подложките трябва да са еднакви и би трябвало да ми свършат работа размерите Редактирано 5 Декември 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LUBObe Публикувано 5 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Декември 2016 В един сайт гледах, че не са еднакви по размери, затова питах... Ще опитам да намеря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
malkoto jivotno Публикувано 5 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2016 Ами аз пък за на брат ми колата бях питал че беше със спортно окачване и тогава много хора писаха че разлика имало само в твърдостта.Демек от 2.5 стават на 4.2 и обратно и дефакто при смяната нямаше проблеми.Ще съм задължен ако намериш да имаме размери и да действаме Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LUBObe Публикувано 6 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 6 Декември 2016 Търся ги Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване