Jump to content

dantesbg

Members
  • Мнения

    33
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A8

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София

Последни посетители

773 профилни разглеждания

dantesbg's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. dantesbg

    Разход 2.8 30V

    Карам 2.8 30V фейс Д2 ръчни скорости.Колата е само на бензин,всичко и е ок и гори колкото твоята.10 извънградско и около 15 в София.В града я карам на кратки разстояния от по 2-3км.Извънградско 10 с пълна кола.Не карам икономично.
  2. dantesbg

    шум в купето

    Започна от веднъж,при скорост от 100км/ч нагоре започна да се чува свистене в колата.Звука мога да определя че идва от предната част на колата.Като свистене от въздух се чува-все едно завихря.Имах съмнение в уплътнението на челното стъкло-уплътних-няма резултат(дяснта колонка).Като пусна чистачки не се променя звука.На затворен и отворен шибидах също не се променя.Смених зимните гуми с летните-пак същото.Трудно ми е да определя от къде точно идва-бих казал или централно или откъм дясната колонка.Страничните огледала ги свалях-уплътненията са ок.На пуснат и изключен климатроник няма разлика.На мен в главата ми се върти лагер главина или уплътнение на стъклото някъде долу централно.Някакви идеи?
  3. dantesbg

    4.2 system too lean bank 1

    ламбда сонда?
  4. dantesbg

    Eibach Pro Kit

    Уви ако това ти е целта няма да стане.Сложих ги в комбинация с чисто нови амортесиори.Аз гумените подложки не съм сменял,но височината не се влияе от смяната на пружините в повечето случаи при тези коли.Моята кола няма газ да кажеш,че тежи бутилка.
  5. dantesbg

    Eibach Pro Kit

    Аз съм с eibach pro kit пружини и sachs амортесиори и искам да ти кажа съм доволен от цялостния сетъп.Пружините свалят колата с 25мм. и са по-дебели от оригиналните.Като возия според мен е чудесен вариант.Аз лично съм доволен.Карал съм на друга моя кола bilstein b6 амортесиори,които силно биват препоръчвани(както и b8) за комбинация с тези пружини.Мога да ти кажа,че са много по-твърди от оем или подобни амортесиори и возията вече отива на кино.Обсъждал съм това и с едно момче от Овърдрайв.Така че според мен тези пружини с амортесиорите,които имаш е един супер вариант.Като поведение колата се промени сега определено е по-стабилна.Не знам колко се занимаваш нали,но оригиналните ни пружини мисля бяха линейни,тези за прогресивни.Напъвайки колата по завои,колата се накланя осезаемо по-малко.Колата ти предполагам е леко клекнала отзад-спокойно няма да се оправи :D,но като цяло тези пружини за тази кола са си екстра сделка.
  6. Ако говорим за чисто нови ще излезе безумно скъпо.Отделно искам да запазя комфорта максимално.Не мисля да слагам по-твърди амортесиори.
  7. Супер,а много ли е ниска колата ?
  8. Здравейте,някой имал ли е опит с пружините на eibach про кита.Снижават колата с 25мм и по доста чужди форуми твърдят,че не влошават возията на колата при комбинация със сток амортесиори.
  9. За performance може да видиш EBC.Английски са имат различни серии според нуждите и за дискове и за накладки.Жълтите казват,че били много добри,но си виж ценово как ще ти е.Там според сериите се избират и дисковете.
  10. Колата изглежда добре.Според мен си струва парите.Нов внос докато го докараш до подобно състояние ще надхвърли тази сума с доста.
  11. Десен: http://www.ebay.co.uk/itm/Audi-A8-D2-FL-OS-Right-Front-Hub-Steel-4D0407258K-/191745522250?fits=Car+Make%3AAudi%7CModel%3AA8&hash=item2ca4ec7a4a:g:7QQAAOSwp5JWVJe9 Ляв: http://www.ebay.co.uk/itm/Audi-A8-D2-FL-Front-NS-Left-Steel-Hub-Carrier-4D0407257K-/172023210649?fits=Car+Make%3AAudi%7CModel%3AA8&hash=item280d61e299:g:R2AAAOSw7FRWZtm3 Доставката за UK е free.Ако не знаеш точно как би могъл да си поръчаш пиши,има фирми доставят за къси пари.Дет се вика до тук ще ти дойде грубо 200лв ако нямаш по-добър избор от тукашните. Пише,че са от ранен face,но имат part номер,може да се види дали е точния.
  12. dantesbg

    А8 Д2 - сваляне на табло

    Аз съм го правил това упражнение.Мотор за клапите на парното трябваше да сменя,но по закона на Мърфи единия мотор сдал багажа беше най-отгоре и се наложи яко разкостване.Беше одавна,но по спомен.Сваляш подлакътниците-един болт в задната част ги държи.Сваляш жабката,кората под волана.Вадиш страничните кори отсртани на централната конзола.Моята е ръчка,предполагам твоята е автомат,но селектора трябва да се отдели и той.Вади се цялата централна конзола(това при положение,че ти се налага да отделяш назад цялото арматурно табло)След като свалиш тези основни детайли се започва.Волана сваляш,пластмасите около него също.По спомен за централния въздуховод(този над навито) си правиш tool (ако намеря снимка или от етка ще ти кача),с който се изважда централния въздуховод.Ако не се лъжа аз ползвах някакъв метален шиш,които се изкривява в края,за да бръкнеш(по спомен 2бр трябваха или леко откачаш от едната страна после от другата).След това имаше винтове и се разкача цялата периферия да се разкачи цялото нави с управлението на климатроника с целия trim.Отзад всичко е на букси така че там няма да имаш особен проблем.Сега като се върнеш под волана там наистина имаше доста разглабяне.Сваля се таблото с уредите.Кормилната колона се държеше на 4 болта,като ги развиеш пръта се отпускаше надолу.букси,където ти се налага разкачаш.Доста е разглабянето докато стигнеш до болтовете,които държат самото табло.Разкачат се и част от тръбите за парното-от шофьорската страна поне при мен се наложи.При самото вадене бъди търпелив да не счупиш нещо.Като се отдели цялото табло имай в предвид че има планки,които може да изпаднат при издърпването на таблото(ако се налага цялосто изваждане),които трябва да сложиш после(служат за нивелация на таблото).Съжалявам че доста разхвърляно и не особено подробно ти описвам нещата,но го правих одавана и съм позбравил доста(пък и си беше много разглабяне).Мога да ти пусна все пак някакви снимки от процеса на разглабяне да погледнеш поне горе долу за какво става на въпрос.Това е при цялостно сваляне на таблото.Успех! ААА и чисто приятелски съвет-така и така всичко е разкостено аз лично измих и почистих старателно всичко възможно от прахоляк.
  13. dantesbg

    19ки джанти на Д2

    Щом не закачат би трябвало да е супер
  14. dantesbg

    19ки джанти на Д2

    Това с размера е силно индивидуално.Аз моята я карам на 225 55 17 и ми е супер защото не искам да ми друса.Сега веднага някой ще каже как ще си накажа колата с такива малки джанти.Въпрос на личен избор и вкус е.Стабилността да ти кажа мислех и аз колкото по-големи баници,толкова по-добре,което в крайна сметка ако се поинтересуваш и това не е съвсем така.Гледал съм сравнение на един автомобил с 16" 17" и 18".Теста беше на различни терени и атмосферни условия.18ките бяха съвсем малко по-добри само в дисциплина сухо на писта.Така че има разлика в това колко е responsive гумата от по-ниския профил и по-директното управление.В много случаи това е усещане за по-високо ниво на стабилност.Ако можеш според мен е най-добре да се качиш в кола с такъв размер и да прецениш на теб лично дали ти харесва.Аз едно време гледах колата ми да е максимално ниска-спортни окачвания(включително и пистови) нископрофилни гуми(сега това не на 8цата).Закачването на залегнал полицай ми се струваше най-нормалното нещо .Сега не знам какво е да друса,да закача,джанти не кривя,гуми нямам балони,окачване не чупя.Та съгласен съм 17ките може и да малеят,но всеки преценява на кое държи.
×
×
  • Create New...