Hristo_petrov_stanev@abv.b Публикувано 28 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2016 Здравейте, имам два въпроса ще се раздвам ако някой може да ми отговори на тях. Имам Aydi A6 2.4 V6 2002g 6ск автоматик карам го с масло 5w40 Comma. При динамично каране примерно 180/190кч гори масло (400гр) 100км някой колега да има същият проблем. 2- въпрос ако махна катализаторите (4)-те и сложа резонансно гърне само на двата катализатпра дали колата ще ми бръмчи и ще ми създава дискомфорт при пътуване? Датчика на маслото ми показва 100C и си мисля, ако ги махна дали няма да намаля темперстурата на ДВГ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 28 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2016 (Редактирано) Няма да бръмчи ако махнеш катализаторите и сложиш резонаторни гърнета. Това с горенето на 4 литра /1000км ми се струва доста притеснително ... и май няма да мине с гледане на кафе и хвърляне на боб. Иначе гарнитурите на капаците и тапите сменяни ли са ? Редактирано 28 Ноември 2016 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo_petrov_stanev@abv.b Публикувано 28 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2016 Да гарнитурите са сменени тапите също ламаринки апсолутно всичко теч няма. А защо гори масло само в високите обороти колата не пуши гумички на клапаните? Ако смена дали ще мине номера Вие колегa какво масло сипвате 5w40 или 10w40 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 28 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2016 Картерната вентилация гледал ли си дали не е запушена? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 28 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2016 И сегменти може би ще трябва да се свенят. Разхода е много голям за да е само от гумички. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo_petrov_stanev@abv.b Публикувано 28 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2016 Колеги споменаваш за картерната вентилация това ми спомена и майстора каза, че е много скъпа да се смени как мога да провера има ли филтър? Как да провера благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 28 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2016 Нямам идея, просто дадох предложение като възможен вариант ако наистина го гори само при такова натоварване. Но сегменти също не са изключен вариант. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo_petrov_stanev@abv.b Публикувано 28 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2016 Също така да добавя, че при палене някой път чувам в самата генерация нещо като гърмене и неспокойни обороти, дали няма някакъв проблем по дебитомер,стъпков мотор, дроселова клапа, ЕГР ? Странни неща ми се случват с колата гори масло, а не пуши сутринно време някой път оборотите играят днес на двапати ми забива давам газ а колата едва не огасна .... Знам, но не искам да бързам с разглобяването понеже може и да е страничен проблем по самата електроника или по клапи и т.н Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване