Jump to content

Лампата CAT


anton.mudev

Recommended Posts

Колеги карам а8 д2 96 г 4.2 светва ми лампата САТ и започва да мига около 11,13 пъти всеки път различно нямам катализатори и на диагностика нищо не излиза а като светне колата забива и не върви като се намига всичко си става нормално 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая лампа светва когато има прекъсване по мотора.Само дето би трябвало да има записани грешки за някой цилиндър/и че са прекъсвали.С какво я четете колата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газ има ли колата или не?Това мигане от само себе си ли спира или трябва да загасиш колата за да спре?При мен мотора започваше да прекъсва-светва САТ-а и дири и да загася и запаля(мотора заработва добре) ако не са минали 5-10 мин САТ-а продължава да свети-показва че е имало неизправност по запалителната система и на диагностика с ВАГ си излизаха прекъсвания в някои цилиндри.При мен проблема беше от неправилни свещи и бедна смес на газ.Друго не се сещам аз за сега.Нека по-компетентни колеги също се включат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има газ смених свещите но проблема е от преди това лампата мига в движение и сама си изгасва не е нужно да гася мотора

Редактирано от anton.mudev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

колеги тая лампа CAT ми разказа играта, вече се побърквам закачам я излиза датчик разпр. вал смених го с нов пак същата работа и сега вече незнам какво да правя а въпросната лампа си мига и колата не върви казаха ми да замеря кабелите от компа до буксата дали има напрежение но пустата схема не мога да я намеря ако някои се е сблъсквал с  този проблем да подскаже нещо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aми щом си сменял датчика и по симптомите които казваш според мен работите клонят към разтегната верига или заминал обтегач на веригата на разпределитените валове.Веригата е евтина,обтегача е доста скъп и смяната е кофти.Изчакай и по-компетентни колеги да се изкажат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колега и азз имах такъв проблем с прекъсването смених свещите и бубините и все ми прекъсваше 7 цилиндър и се оказа от кнок сензора който стоеше под смукатела на другата глава е около изпускателите сега е бомба

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

 Знам, че се включвам много късно с моята 4.2 д2 от 94та, но и на мен ми светна "CAT" на таблото и колата се тресеше. На VAG излезе "мис файър" на първи и втори цилиндър. Пробвахме с нови бубини и пак същото. После сменихме комутатор (за който не знае те са два един върху друг на една планка и са еднакви) и мотора заспа. Колеги не преовеличавам, но разхода ми градско падна от 26 на 18 А95 Ви Палър. Така, че който има подобен проблем да помисли и за комутатора :)

Ай, чао!

Редактирано от yasho3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...