Генчо Генчев Публикувано 12 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2016 Не иска да върви повече от 3к.оборота на празен ход и в движение. Днес я закачах на ком. и не изписва никакви грешки колата е с мотор 2,5 тди 2004година дайте някакви съвети моля Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 12 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2016 Горивен филтър сменял ли си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 12 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2016 Кой е кода на мотора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Генчо Генчев Публикувано 12 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Декември 2016 (Редактирано) преди 6 минути, DJANO написа: Горивен филтър сменял ли си? Да помислих че може да е от него Незнам кой е кода на мотора каде да го видя знам само че е новия мотор Редактирано 12 Декември 2016 от Генчо Генчев Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 12 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2016 В големия талон, под номера на рамата. Три букви са. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Генчо Генчев Публикувано 12 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Декември 2016 (Редактирано) BDG Редактирано 13 Декември 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 12 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2016 163 кс нали И моя съвет е да почнеш с най евтиния вариант. Филтър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 12 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2016 (Редактирано) Щом няма грешки може да е филтър, но нека го сменят хора, които знаят какво правят, за да не изгори помпата. После да се види кошницата в резервоара да не е запушена. Ако и това не помага нещата стават финансово неприятни. И не я карай така, че ще стане по-лошо. Редактирано 12 Декември 2016 от DJANO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 12 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2016 Едва ли е горивен филтър, дебитът при форс на место и в движение е различен и не зависи от оборотите. Дебиломер? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 12 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2016 (Редактирано) С какво сте я тествали? Не е с вагком предполагам. Предполагам е поНпа. И изваждането ще е голямо. Обикновенно записва грешка. Но има случай и да не записва. Друго възможно е типтроник( ама гледам май е мулти на предно), дебитимер, Н75, МАР сензор, геометрия, спукани турбо пътища, Направете лог в движение. Да се види турбото(дебитомер, МАР, Н75)горивото (искано и давано) и аванса...кое колко иска Ако е от недостиг на нафта ще прекъсеа, тресе и направо гасне. Колата е в авариен режим. Редактирано 12 Декември 2016 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Генчо Генчев Публикувано 13 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Декември 2016 Днес я закачих на вагком и тествахме и се оказа че турбото не вкючва и се оказа за сега този датчик които отива към вакума на геометрията. В Стара загора го нямаше в маличност в мякои магазини и го порачах и ще доиде утре и да видим дали ще се оправи Дай боже Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 13 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2016 N75? Имам един в багажника, който работи, ако не можеш да откриеш ми дай адрес да ти го пратя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване