asen...A6 Публикувано 30 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2016 (Редактирано) мн.слабо духа топло парното , от какво може да е? термостат и водна помпа сменени преди около 3500 км. Редактирано 30 Декември 2016 от asen...A6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado Публикувано 30 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2016 (Редактирано) Запушен радиатор или въздух в системата. Редактирано 30 Декември 2016 от vlado Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
barash Публикувано 1 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2017 Нивото на охладителната течност на какво дередже е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nextflights Публикувано 1 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2017 Виж си клапите под филтъра дали мърдат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 1 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2017 Виж най-напред изясни дали слабо духа или въздуха не е достатъчно топъл. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asen...A6 Публикувано 2 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 2 Януари 2017 Проблема е решен.Запушен малък радиятор,след малко профилактика и вс.е ок.Мерси за мненията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 2 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2017 6 hours ago, asen...A6 said: след малко профилактика и вс.е ок Обясни как си я направил де! Не бъдете егоисти, утре нали на друг ще се случи.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asen...A6 Публикувано 3 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 3 Януари 2017 Ок. за хората които се интересуват,до акумолатора има два маркуча. които захранват радиятора с антифриз,разкачих ги и им направих байпас .Запалих двигателя и изчаках да загрее малко за да се уверя че цирколира антифриза през маркучите които захранват малкя радиятор,след като загряха и съмненията за прецакани термостат и водна помпа отпаднаха започна работа по почистване на самия радиятор.Взех препарат Medics за печки който е за мазнини и силни замърсявания сложих два маркуча около 30 см. и на двете тръби на радиятора показващи се от купето до акумолатора и с помоща на фуния напълних с този препарат.След около 20 мин.започнах да доливам с вода в началото тръгнаха да излизат някви гадости и постепенно изходящата вода започна да се усилва после вкючих маркуч от водопровода и с по голяно налягане издухах вс.което беше останало.промих добре зглобих вс .по обратния ред.запалих и след 7-8 мин работа на двигателя парното беше супер сега вс.е ок.Дано да съм бил полезен с това обясбение на хората с такъв проблем, на вс.колеги пожелавам безавариино . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 3 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2017 Браво, супер си се справил ! И добре го обясни Ще го правя и аз лятото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване