Fitil4o

Members
  • Content Count

    8,008
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

1 Follower

About Fitil4o

  • Rank
    БалъчЕ
  • Birthday 01/02/1970

Друго

  • Kaра
    кулен кожух

Персонална информация

  • Location
    София

Recent Profile Visitors

5,258 profile views
  1. Ми не, не е абсурдно и ще ти обясня защо. Този разход от 9 на кола два тона и 3000 кубика в СОфия може да се постигне само със леко докосване на газта. При това положение, ако ще караш по този начин, какъв е смисъла да забодеш пред предната ос душегуб ЕВО вместо да си вземеш 2.0ТДИ? Да не говорим за разликата в поддръжката ....
  2. Съгласен, ама градското с S-tronic си е друго Иначе за междуграски пътища с наклон съм съгласен, че по хубаво от ръчка куатро няма. Скоро карах Смолянските завои с тая комбинация, кеф е най страшен Толкова по въпроса Оооо, сФинявай. Ако ще си купиш 300 коня кола и ще я караш лекичко, ми купи си 1.4 тойота и си постигнал същото на 1/3 от цената
  3. Точно това имах предвид, благодаря за пояснението @DStealth Бе аз имах 80-ка 1.9 и ми харчеше 10 След това AEL-Q ми харчеше 10-11 ебаси, то 3.0 харчи по малко от 1.9 ... Другото, което не разбирам е да си купиш кола 250 конски сили и да я караш леко Между другото,колегата с ниският разход май е с ръчна кутия, това има значение също. Което пък е безмислено на 3.0 TDI но той си знае.
  4. Не е куатро нали? Куатро и 9 нафта в София може да дава по околовръстното в 4 през нощта с 80 км в час ... Пусни един център 30 км с висенето и под 14 трудно ще видиш.... @TestDrive за гумите вече ти казах, но ри продължаваш да си твърдоглав може да вземеш за 100 лева Нексени, може и Дънлопи за над 300.... разлика има и избора си е твой! Това е като да питаш - колко ще ми струва кола седан
  5. Aко 30-35 лева нафта Софийско за 3.0D ти се вижда малко/нормално... ок нека е така
  6. От шибидаха ми се вижда удобно(през контакт е), и го ръчни горе на сенника или около огледалото....
  7. А5 е просто е една доста по красива А4, но и на сътоветната цена (10К повече от А4) 1. Мисля , че 600-800 (първата година и до 1000)лева месечно биха те оправили цялостно(гуми,каско,някой ремонт, масла, филтри и тнт) 3. Там е на свободно желание от 100 до 300-400 лева на гума. Тежкият мотор износва предните гуми повече, а този не е лек 4. С изключение на екстериорните елементи и салона, останалото е еднакво, на А5 по скъпо разбира се 5. Аз винаги се целя във високия ценови диапазон или в ниския, но с повреда/удар. 6.Бих разгледал S4 3.0TFSI на цената на А5 3.0 TDI но това си е лично мнение Примерно
  8. Безмислен е! Сложи си от тези лентите, които се лепят зад бронята. Работят коректно сравнително и нищо не се дупчи най вече, колата остава оригинална. Не се занимавай с глупости
  9. @bsdnikolov @toshkov81 Вторият е в ПАзарджик и си заслужава да ходиш ако имаш няколк онеща за правене. Ще се справи и с Ел. стъклата отзад ако имаш частите.
  10. Колко букси имаш под седалката?
  11. Под 15К лв МНОГО трудно ще намери, особено ако държи да е S-line
  12. 8 броя, от които две са десен волан. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=3&slink=3r1q4s&f1=1
  13. За вторият въпрос ще трябва да питаш Ауди. 1000 лева е комплекта с отстъпките - всичко.
  14. След 5 години ВСИЧКИ дизели ще са по 2 за лев ! Това е 120% сигурно Същото викаха и за душегуба едно време, преди да се нашият незнаен брой потребители. Не ми се влиза в полемика бензин дизел за тези мотори точно, че сме я водили десетки пъти вече и писва. Истината ЗА МЕН е следната: Душегуб ЕВО не си заслужава защото: 1. Покупната цена е доста по висока, за запазен такъв , цената може да стигне х2 на 2.0Т(а не е ли запазен ще ти разкатае портфейла) 2.Прекалено тежък на предната ос, макар новото окачване разликата се усеща доста 3. Разхода е доста по висок(при наличие на газ при 2.0Т) 3. Разходите по поддръжката са доста по високи, повече разбива окачване, повече износва спирачки заради туча,който тежи отпред 4.Много повече неща могат да те изненадат с високата си цена (помпа,дюзи,ДПФ/КАТ,вериги/слайдери и други) 5. 2.0Т чипиран като хората го разстрелва Плюсовете са, че има повече избор при покупка и са с повече екстри обикновенно
  15. Ултразвукова вана, киснене с мелио във врящ разтвор с вода и чистене ръчно на маслоотводните канали и леглата на клапаните. Пропускам ли нещо?