radoslavm Публикувано 2 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2017 Здравейте, колеги, имам проблем с паленето и то когато е първото пале през деня. Върти, но пали на 2-3 въртене. Проблема се появи, когато времето стана малко по-студено. Като проблеми, които съм намерил и отстранил са: 1. Нов акумулатор, старият беше издал багажа, но имаше още малко хляб в него. 2. Профилактика на стартера 3. Кабел от динамото, който се беше окислил и зареждаше акумулатора с 1v по-малко 4. Нови свещи купих и смених, само едната от старите беше проблемна Като цяло колата е без вихрови клапи, без ДПФ и без ЕГР, като всичките са махнати софтуерно, а вихровите клапи и ДПФ-а и механично. Колата е Audi А4 B8 2.0tdi 170к.с., мотора е CAHA. Не намерих тема за този проблем или тези, които видях, вече бях оттремонтирал. Ако има такава тема се извинявам и колеги помощ плс, че ми писна вече всяка седмица да се мъча да нацеля проблема или майсторите при, които ходя. Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daramusss Публикувано 2 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2017 ГНП прави проблеми при нашите модели но ако е ГНП то и на нормално време трябва трудно да пали. Ваг ком правен ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radoslavm Публикувано 2 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 2 Януари 2017 Първото палене е трудно. След това ако я загася, и пак я запаля, пали нормално. Иначе поработи ли малко пали все едно е нова. Vag comp не съм я закачал, а на някакъв бг софтуер, който не ми вдъхва много доверие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pachito Публикувано 4 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2017 Не знам дали има нещо общо ,но на едно пежо HDI 136 ps му премахнаха дпф-а механично и софтуерно и още на следващия ден започна да пали трудно. Наложи се да ходи втори път в сервиза да си дооправят нещата майсторите.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radoslavm Публикувано 5 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2017 Благодаря, колега, ще го пробвам, но до колкото знам тя не се ли включва още с отключването на колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlatkoshubi Публикувано 9 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2017 Колега сштиа проблем имам на колата в овластен сервис смениа дачик на валовите казаа дека тва било проблем , колата немаше никаква грешка , но проблема не се реши ако оправиш колата пиши , сега решиха да сменават егр охладител па че видим какво че стане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radoslavm Публикувано 21 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 21 Януари 2017 Здравейте, колеги, оправих проблема със студения старт. Излезе, че е стартера и то магнитите. Смених ги и сега пали повече от добре. Чакам само да стане -15 и да тествам как ще е. -6 пали само докато и покажа ключа надявам се и на -15 да е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlatkoshubi Публикувано 22 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2017 Колега магнитите напукани ли беа , смених 2 рака стартер по трудно пали сега на студен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radoslavm Публикувано 22 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 22 Януари 2017 Да и сега се държи добре, да видим при по-ниски температури как ще е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlatkoshubi Публикувано 22 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2017 Мојата врти 30 секунди да запали когато запали лошо бачка и не прима уопште гаста не реагира 1 мин и след това се оправи бачка перфектно , после тва през дена пали нормано и е добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radoslavm Публикувано 23 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2017 Това може и да не е стартера само. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlatkoshubi Публикувано 23 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2017 Когато исклочим fuel temperature sensor пали на прва и на -10 когато е вклочен сензора убива од вртене и не пали вез помош , смених нов сензор сшто Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radoslavm Публикувано 23 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2017 Нз какво да те посъветвам, колега. Закача ли Ком? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlatkoshubi Публикувано 23 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2017 Без грешка е , првото палене е проблем на минус температура , какво може да му е исклочим fuel pressure sensor пали без да врти , после тва го вклочим и цел ден си пали врви перфектно колата е на 220000 км Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Павлин 79 Публикувано 5 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2020 Докладвай Здравейте! Карам вече 6 год 2.0 tdi B8 2008 с мотор CAGA Имам следния проблем, при студен старт, не иска да запали и мига реотанчето на таблото. След като запаля веднъж и угася, после пали като нова! Стартера върти няколко секунди и в момента в който трябва да запали гасне! Свети ми на таблото реотанчето и ми дава грешка за позиция на колянов вал. И 2та датчика за положение на вала са сменени с оригинални. И съм забелязал че когато запали и тръгна докато е студен двигателя пак пресветва реотанчето при даване на газ. Като загрее вече не свети. ЕГР-а е изключен механично и софтуерно.И друго което съм забелязал, слушал съм че на място не трябва да вдига повече от 1500 об/мин колата, като даваш газ, а моята се форсира до край............незнам дали има общо това с проблема! Ще съм благодарен ако някой каже какво може да е🙂 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване