Germanecaa Публикувано 22 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2017 (Редактирано) здравейте от скоро взе да ми тресе колата... забелязох че като е студена колата няма никакъв проблем но след като дигне примерно 80-градуса и почва на празен ход да тресе купето като спра на някой светофар имам чувството че съм в зил ЧЕТОХ В ФОРУМА ПОДОБНИ ПРОБЛЕМИ ЗА БКД НО ТАКА И НЕ УСПЯХ ДА НАМЕРЯ ОТГОВОР НЯКОЙ ДА СЕ Е СПРАВИЛ С ПРОБЛЕМА ? да не почвам смяна на маховик , дюзи и тем подобни както са писали колеги в някои от темите че още не мога да и се нарадвам и ремонтите почнаха.. Редактирано 22 Февруари 2017 от Germanecaa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 22 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2017 От кабелите на дюзите може да тресе така. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 22 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2017 (Редактирано) да четох на един колега темата че от обувките като са хлабави и почват да тресът ... един майстор ми каза че е тампон на скоростна кутия но интересно защо почва претрисането като е топла ... Редактирано 23 Февруари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 22 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2017 Защото топлото масло нагрява буксите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 22 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2017 на първо време това ще направя благодаря колега жив и здрав... : ) някой ако се е сблъсквал също може да сподели мнение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 22 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2017 Най-добре иди някъде да ти направят диагностика защото така от пред компютъра може много предположения да има и нито едно да не е вярно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 22 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2017 аз разполагам с vcds Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kristiyanivanov213 Публикувано 22 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2017 Колега и при мен е така. Сподели след това ако си открил проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
keksaaa Публикувано 25 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2017 и при мен е така но моита си вдига оборотите на празен ход и тогава тресе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ANikoloff Публикувано 26 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2017 И при мен се получава така. Обясниха ми, че е от "пикаеща дюза". Почти съм сигурен, че дюзите са причината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 26 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2017 А някой знае ли къде в София могат де се диагностират дюзите и колко струва? На баща ми Голфа (1.9 ТДИ) има същия проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viliyan- Публикувано 26 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2017 Тресенето има ли го като запалиш колата...едно придрънкване. Ако го има е на 100% маховик.от тампон няма да тресе.имам 2 скъсани тампона единия на магарето другия е от към ангренажа и по скоро е като подам рязко газ и върна се усеща как се мести двигатела и е неприятно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ANikoloff Публикувано 26 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2017 (Редактирано) Нека отговоря и аз, а колегата да свери дали при него е същото. Доста често се получава притрисане при палене. Колебае оборотите в рамките на грубо казано 50-80 оборота (може и по-малко,но не съм се заглеждал точно) за около 5 секунди и се оправя. Следващите големи колебания се получават когато загрее колата. Стрелката за оборотите подскача отново в този диапазон, като купето тресе отвратително и несиметрично. Получава се единствено на място, като в движение се виждат минимални колебания на оборотомера (почти незабележими), но не се усеща тресене. Ако и при теб е така, напълно възможно е да ти заминава дюза. Редактирано 26 Февруари 2017 от ANikoloff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 27 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2017 (Редактирано) дюзите си влизат в норма проверих ги на ваг-ком тресенето го има само като загрее колата над 80 градуса примерно .. а когато колата е под различен наклон тресенето или се увеличава или намаля ... аз заложих на тампон на скоростната кутия а дали е това след някой ден ще проличи като го сменя Редактирано 28 Февруари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
keksaaa Публикувано 2 Март 2017 Доклад Share Публикувано 2 Март 2017 На 2/22/2017 at 11:42, Germanecaa написа: здравейте от скоро взе да ми тресе колата... забелязох че като е студена колата няма никакъв проблем но след като дигне примерно 80-градуса и почва на празен ход да тресе купето като спра на някой светофар имам чувството че съм в зил ЧЕТОХ В ФОРУМА ПОДОБНИ ПРОБЛЕМИ ЗА БКД НО ТАКА И НЕ УСПЯХ ДА НАМЕРЯ ОТГОВОР НЯКОЙ ДА СЕ Е СПРАВИЛ С ПРОБЛЕМА ? да не почвам смяна на маховик , дюзи и тем подобни както са писали колеги в някои от темите че още не мога да и се нарадвам и ремонтите почнаха.. вдига ли си оборотите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 3 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 3 Март 2017 като загрее стрелката мърда нагоре-надолу съвсем леко , а на ваг - кома реалните стойности там не мърдат оборотите... залагам на тампон на ск. кутия но защо като загрее тогава почва да тресе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iven Публикувано 3 Март 2017 Доклад Share Публикувано 3 Март 2017 Ако дюзите с в норма, маховик, но е и възможно да е от скоростите, ако си с ръчна кутия. При помпа дюза моторите, първия старт при абсолютно студен мотор, неравномерната работа първите секунди е абсолютно допустима, а при студено време е доста по осезаемо. Когато има проблем с буксите на 90% от случаите засича не работеща дюза също така и труден старт. Ако колата е над 300 000к + премерете налягането на тендем помпата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zer0user Публикувано 23 Март 2017 Доклад Share Публикувано 23 Март 2017 Аз го имам същия проблем с тресенето и то само като е загряла. Интересното е, че не се проявява всеки път, забелязал съм прави го по-често като я изрязвам и вдигне температурата до 90. Карам с чисто нов маховик и съединител на SACHS, навъртял съм не повече от 5000км. от където изключвам вероятноста да е от там. Утре ще погледна тези букси за които колегата по-горе е споменал. Колата е А3 8P BKD Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgiivanov Публикувано 23 Март 2017 Доклад Share Публикувано 23 Март 2017 Колко трябва да е налягането на тандем помпата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 24 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 24 Март 2017 Преди 11 часа, zer0user написа: Аз го имам същия проблем с тресенето и то само като е загряла. Интересното е, че не се проявява всеки път, забелязал съм прави го по-често като я изрязвам и вдигне температурата до 90. Карам с чисто нов маховик и съединител на SACHS, навъртял съм не повече от 5000км. от където изключвам вероятноста да е от там. Утре ще погледна тези букси за които колегата по-горе е споменал. Колата е А3 8P BKD Сподели след това дали се е променило нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anchor Публикувано 26 Март 2017 Доклад Share Публикувано 26 Март 2017 Проверете температурния датчик и средния тампон на двигателя. При мен това беше проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SuperNas Публикувано 27 Март 2017 Доклад Share Публикувано 27 Март 2017 Колега как разбра, че е температурния датчик и кой точно (знам за поне 2 различни)? Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anchor Публикувано 30 Март 2017 Доклад Share Публикувано 30 Март 2017 Колата трудно палеше когато е топла. Като е закачихме на компютъра показа грешка температурния датчик. Смених го. Колата пали без проблем сега. За притрисането при мен се оказа средния тампон на двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 30 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 30 Март 2017 и аз ще го сменям той по скоро е на скоростната кутия , А лесно ли се сменя ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Swimsas Публикувано 1 Април 2017 Доклад Share Публикувано 1 Април 2017 И каква му е цената на този тампон за 1.9 тди 2006 някой да има бегла предства Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване