Jump to content

Претрисане БКД 2.0 тди


Germanecaa

Recommended Posts

здравейте от скоро взе да ми тресе колата... забелязох че като е студена колата няма никакъв проблем но след като дигне примерно 80-градуса и почва на празен ход да тресе купето като спра на някой светофар имам чувството че съм в зил :D ЧЕТОХ В ФОРУМА ПОДОБНИ ПРОБЛЕМИ ЗА БКД НО ТАКА И НЕ УСПЯХ ДА НАМЕРЯ ОТГОВОР НЯКОЙ ДА СЕ Е СПРАВИЛ С ПРОБЛЕМА ? да не почвам смяна на маховик , дюзи и тем подобни както са писали колеги в някои от темите че още не мога да и се нарадвам и ремонтите почнаха.. 

Редактирано от Germanecaa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да четох на един колега темата че от обувките като са хлабави и почват да тресът ... един майстор ми каза че е тампон на скоростна кутия но интересно защо почва претрисането като е топла ... 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на първо време това ще направя благодаря колега жив и здрав... : ) някой ако се е сблъсквал също може да сподели мнение 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре иди някъде да ти направят диагностика защото така от пред компютъра може много предположения да има и нито едно да не е вярно.:zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой знае ли къде в София могат де се диагностират дюзите и колко струва? На баща ми Голфа (1.9 ТДИ) има същия проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тресенето има ли го като запалиш колата...едно придрънкване. Ако го има е на 100% маховик.от тампон няма да тресе.имам 2 скъсани тампона единия на магарето другия е от към ангренажа и по скоро е като подам рязко газ и върна се усеща как се мести двигатела и е неприятно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека отговоря и аз, а колегата да свери дали при него е същото. Доста често се получава притрисане при палене. Колебае оборотите в рамките на грубо казано 50-80 оборота (може и по-малко,но не съм се заглеждал точно) за около 5 секунди и се оправя. Следващите големи колебания се получават когато загрее колата. Стрелката за оборотите подскача отново в този диапазон, като купето тресе отвратително и несиметрично. Получава се единствено на място, като в движение се виждат минимални колебания на оборотомера (почти незабележими), но не се усеща тресене. Ако и при теб е така, напълно възможно е да ти заминава дюза.

 

Редактирано от ANikoloff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дюзите си влизат в норма проверих ги на ваг-ком  тресенето го има само като загрее колата над 80 градуса примерно .. а когато колата е под различен наклон тресенето или се увеличава или намаля ... аз заложих на тампон на скоростната кутия а дали е това след някой ден ще проличи като го сменя 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 2/22/2017 at 11:42, Germanecaa написа:

здравейте от скоро взе да ми тресе колата... забелязох че като е студена колата няма никакъв проблем но след като дигне примерно 80-градуса и почва на празен ход да тресе купето като спра на някой светофар имам чувството че съм в зил :D ЧЕТОХ В ФОРУМА ПОДОБНИ ПРОБЛЕМИ ЗА БКД НО ТАКА И НЕ УСПЯХ ДА НАМЕРЯ ОТГОВОР НЯКОЙ ДА СЕ Е СПРАВИЛ С ПРОБЛЕМА ? да не почвам смяна на маховик , дюзи и тем подобни както са писали колеги в някои от темите че още не мога да и се нарадвам и ремонтите почнаха.. 

вдига ли си оборотите 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като загрее стрелката мърда нагоре-надолу съвсем леко , а на ваг - кома реалните стойности там не мърдат оборотите... залагам на тампон на ск. кутия но защо като загрее тогава почва да тресе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако дюзите с в норма, маховик, но е и възможно да е от скоростите, ако си с ръчна кутия.

При помпа дюза моторите, първия старт при абсолютно студен мотор, неравномерната работа първите секунди е абсолютно допустима, а при студено време е доста по осезаемо. 

Когато има проблем с буксите на 90% от случаите засича не работеща дюза също така и труден старт.

Ако колата е над 300 000к + премерете налягането на тендем помпата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Аз го имам същия проблем с тресенето и то само като е загряла. Интересното е, че не се проявява всеки път, забелязал съм  прави го по-често като я изрязвам и вдигне температурата до 90. Карам с чисто нов маховик и съединител на SACHS, навъртял съм не повече от 5000км. от където изключвам вероятноста да е от там. Утре ще погледна тези букси за които колегата по-горе е споменал. Колата е А3 8P BKD

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, zer0user написа:

Аз го имам същия проблем с тресенето и то само като е загряла. Интересното е, че не се проявява всеки път, забелязал съм  прави го по-често като я изрязвам и вдигне температурата до 90. Карам с чисто нов маховик и съединител на SACHS, навъртял съм не повече от 5000км. от където изключвам вероятноста да е от там. Утре ще погледна тези букси за които колегата по-горе е споменал. Колата е А3 8P BKD

Сподели след това дали се е променило нещо 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата трудно палеше когато е топла. Като е закачихме на компютъра показа грешка температурния датчик. Смених го. Колата пали без проблем сега. За притрисането при мен се оказа средния тампон на двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...