Jump to content

Губене на антифриз БКД


Germanecaa

Recommended Posts

Преди да направя обслужването колата пипаше по много малко-доста малко антифриз при пуснат климатроник мислех че е от водната помпа но след смяната и както и с ремъци ролки и филтри , колата продължава да си харчи по малко ?! видимо течове няма от никъде , ако е блок според мен ще пипа по повече и едва ли ще е при пуснат климатроник ... наскоро чистих ЕГР - ра + нова дроселова (завихряща клапа) дочух че има някакъв охладител на ЕГР някой да се е сблъсквал с такъв проблем .... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човече....писано...писано....много писано. Виж форума...ползвай търсачката. Ако не ти тече от никъде,работата е ясна.

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потърси темата за "Загуба на антифриз пи пуснат климатик" или нещо подобно бе заглавието и. На края на темата по спомени бе намепена и причината.

Въоръжи се с търпение и търси с търсачката темата. Тя е в А3 подфорумът.

Успех! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по малко антифриз ли губеше ?  при мен видно няма никъде теч нито го харчи незнам може би се изпарява...

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

течове имаше ли тоест видимо нещо забелязваше ли щото и аз се съмнявам в него, но не мога да видя теч от там да не би да се изпарява при загрял мотор само се губи течноста... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Germanecaaти как гледаш че видимо няма течове? Ако е от прословутия тройник няма как да видиш, че е от него, без да направиш хубав достъп до там и може пак нищо да не видиш. Примерено при мен ми изчезваше около 100гр. на 1500км да речем (така  9-10 месеца). Докато преди около 1 седмица работата мина на 200гр. на 300км. Видимо нищо не виждах отгоре, но съм карал и други ВАГ автомобили и знам, че тройника е слабост, за това направо реших да разглобя малко и да видя какво става. Крайният резултат се вижда от прикачената снимка. Ако не се разбира от снимката: долното ръбче което държи гуменият о-пръстен го няма. 

Така че, успех дано да е откриеш проблема при теб!IMG_0535.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега най вероятно губи от тройника едва ли ще е спукана главата щото нали това ни е проблема на 16в. 2.0 ако беше спукана според мен щеше повече да губи ...  при мен както при теб г/д на 1 000 км 100мл. течност губи 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато губи от тройника, следите са повече от видими. Няма течове под колата, но скоростната кутия се "оцветява". И аз минах по този път:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мислех че е от водната помпа смених я при обслужването но продължи да губи , сега остана да сменя тройника ако не е от него ще го мислим 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 3/10/2017 at 8:44, bsdnikolov написа:

Когато губи от тройника, следите са повече от видими. Няма течове под колата, но скоростната кутия се "оцветява". И аз минах по този път:

 

от там се оказа.25лв и нямам проблем вече

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

а от термостата може ли да го губи ? щото гледам около него е леко червеникаво-ръждиво ? 

 

Редактирано от Germanecaa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах същия проблем, когато антифриза беше смесен с маслото,след смяната на масления охладител и промивката на пътищата и казанчето се наля вода и ми казаха да карам около 1000 км с нея и пак да ида за да видят дали всичко е наред. Тогава губех около литър и половина вода за 60к. След изпразването на бутилката отидох директно в сервиза и им обясних тогава огледаха да не изтича от някъде и накрая се оказа този тройник. След смята му и наливането на чист антифриз  и подмяната на термостат в комбинация за 1000 км не е мръднал. 
 
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

този фланец дето влиза термостата в него нали ? видимо имаше ли някакви течове при теб 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 55 минути, Germanecaa написа:

този фланец дето влиза термостата в него нали ? видимо имаше ли някакви течове при теб 

Не. В него влиза температурния датчик на двигателя (G62).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не зная. мога само да гадая провери си всички връзки по който минава антифриза. Виж някоя диаграма  на пътищата как и къде са свързани и разположени за да не пропуснеш нещо. 

 

 

 При мен термостата се смени не защото са ми казали,че трябва, а просто си беше за смяна и двете се съчетаха в един ден. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
Off Topic

сложих една добавка ( гелова ) в разширителния съд минах 150 - 200 км. анрифриза не помръдна да се надяваме че  и за напред поне известно време ще е така. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Открих проблема с антифриза колеги,днес случайно свалях кутията на въздужния филтър и забелязох че има някакъв датчик с номер  06А919501  ( предполагам температурния ) дето виси надоло по тръбата която минава антифриз леко го докоснах и то взе да сълзи и от там се обеснява всичко от вибрациите се мърда и леко улива - докато го хванеш се изпарява. Смених О пръстена с такъв (термоустойчив) и всичко се реши с проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...