Germanecaa Публикувано 22 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2017 Преди да направя обслужването колата пипаше по много малко-доста малко антифриз при пуснат климатроник мислех че е от водната помпа но след смяната и както и с ремъци ролки и филтри , колата продължава да си харчи по малко ?! видимо течове няма от никъде , ако е блок според мен ще пипа по повече и едва ли ще е при пуснат климатроник ... наскоро чистих ЕГР - ра + нова дроселова (завихряща клапа) дочух че има някакъв охладител на ЕГР някой да се е сблъсквал с такъв проблем .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 22 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2017 Човече....писано...писано....много писано. Виж форума...ползвай търсачката. Ако не ти тече от никъде,работата е ясна. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 22 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2017 Потърси темата за "Загуба на антифриз пи пуснат климатик" или нещо подобно бе заглавието и. На края на темата по спомени бе намепена и причината. Въоръжи се с търпение и търси с търсачката темата. Тя е в А3 подфорумът. Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosen_nt Публикувано 26 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2017 При мен се оказа някакъв тройник ли какво беше за 25 лв цялата работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 27 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2017 (Редактирано) по малко антифриз ли губеше ? при мен видно няма никъде теч нито го харчи незнам може би се изпарява... Редактирано 28 Февруари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosen_nt Публикувано 1 Март 2017 Доклад Share Публикувано 1 Март 2017 100 гр,ама при мен беше скъсан тоя тройник ли беше де да знам как го наричаха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 9 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 9 Март 2017 течове имаше ли тоест видимо нещо забелязваше ли щото и аз се съмнявам в него, но не мога да видя теч от там да не би да се изпарява при загрял мотор само се губи течноста... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SuperNas Публикувано 9 Март 2017 Доклад Share Публикувано 9 Март 2017 Колега Germanecaa, ти как гледаш че видимо няма течове? Ако е от прословутия тройник няма как да видиш, че е от него, без да направиш хубав достъп до там и може пак нищо да не видиш. Примерено при мен ми изчезваше около 100гр. на 1500км да речем (така 9-10 месеца). Докато преди около 1 седмица работата мина на 200гр. на 300км. Видимо нищо не виждах отгоре, но съм карал и други ВАГ автомобили и знам, че тройника е слабост, за това направо реших да разглобя малко и да видя какво става. Крайният резултат се вижда от прикачената снимка. Ако не се разбира от снимката: долното ръбче което държи гуменият о-пръстен го няма. Така че, успех дано да е откриеш проблема при теб! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 10 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 10 Март 2017 Благодаря колега най вероятно губи от тройника едва ли ще е спукана главата щото нали това ни е проблема на 16в. 2.0 ако беше спукана според мен щеше повече да губи ... при мен както при теб г/д на 1 000 км 100мл. течност губи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 10 Март 2017 Доклад Share Публикувано 10 Март 2017 Когато губи от тройника, следите са повече от видими. Няма течове под колата, но скоростната кутия се "оцветява". И аз минах по този път: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 10 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 10 Март 2017 мислех че е от водната помпа смених я при обслужването но продължи да губи , сега остана да сменя тройника ако не е от него ще го мислим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosen_nt Публикувано 12 Март 2017 Доклад Share Публикувано 12 Март 2017 На 3/10/2017 at 8:44, bsdnikolov написа: Когато губи от тройника, следите са повече от видими. Няма течове под колата, но скоростната кутия се "оцветява". И аз минах по този път: от там се оказа.25лв и нямам проблем вече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 13 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 13 Март 2017 (Редактирано) а от термостата може ли да го губи ? щото гледам около него е леко червеникаво-ръждиво ? Редактирано 13 Март 2017 от Germanecaa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deox87 Публикувано 13 Март 2017 Доклад Share Публикувано 13 Март 2017 Аз имах същия проблем, когато антифриза беше смесен с маслото,след смяната на масления охладител и промивката на пътищата и казанчето се наля вода и ми казаха да карам около 1000 км с нея и пак да ида за да видят дали всичко е наред. Тогава губех около литър и половина вода за 60к. След изпразването на бутилката отидох директно в сервиза и им обясних тогава огледаха да не изтича от някъде и накрая се оказа този тройник. След смята му и наливането на чист антифриз и подмяната на термостат в комбинация за 1000 км не е мръднал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 14 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 14 Март 2017 (Редактирано) този фланец дето влиза термостата в него нали ? видимо имаше ли някакви течове при теб Редактирано 14 Март 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deox87 Публикувано 14 Март 2017 Доклад Share Публикувано 14 Март 2017 Да. хората ми казаха,че даже е капело течност от него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 14 Март 2017 Доклад Share Публикувано 14 Март 2017 преди 55 минути, Germanecaa написа: този фланец дето влиза термостата в него нали ? видимо имаше ли някакви течове при теб Не. В него влиза температурния датчик на двигателя (G62). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 14 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 14 Март 2017 Около него е червеникаво-ръждиво видимо не мога да видя дали има капка - нито на кората отдолу има Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deox87 Публикувано 14 Март 2017 Доклад Share Публикувано 14 Март 2017 Не зная. мога само да гадая провери си всички връзки по който минава антифриза. Виж някоя диаграма на пътищата как и къде са свързани и разположени за да не пропуснеш нещо. При мен термостата се смени не защото са ми казали,че трябва, а просто си беше за смяна и двете се съчетаха в един ден. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 3 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 3 Април 2017 Off Topic сложих една добавка ( гелова ) в разширителния съд минах 150 - 200 км. анрифриза не помръдна да се надяваме че и за напред поне известно време ще е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 24 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 24 Май 2017 Открих проблема с антифриза колеги,днес случайно свалях кутията на въздужния филтър и забелязох че има някакъв датчик с номер 06А919501 ( предполагам температурния ) дето виси надоло по тръбата която минава антифриз леко го докоснах и то взе да сълзи и от там се обеснява всичко от вибрациите се мърда и леко улива - докато го хванеш се изпарява. Смених О пръстена с такъв (термоустойчив) и всичко се реши с проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cec_0 Публикувано 4 Април 2019 Доклад Share Публикувано 4 Април 2019 Къде се намира прословутия тройник? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване