Hani Публикувано 26 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2017 Здравейте колеги. По-време на движение мотора започна да прекъсва при подаване на повечко газ. Както си му реда започнах с проверка на свещите и се оказа 2-ри цилиндър не работи и при огледа забелязах че лулата има пробив. Поръчал съм комплект свещи с комплект кабели. Дали това прекъсване е заради спуканата лула? и ако продължи да прекъсва след смяна на кабели и свещи къде да търся проблема мотора е 2.4 Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 26 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2017 Има резон да е точно от това! Тези пукнатини провеждат искрата на друго място, случвало ми се е същото нещо и беше точно лула. обвиването с изолирбанд не е решение , ако някой ти го е подхвърлил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hani Публикувано 26 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2017 (Редактирано) :)))) пробвах не е решение Редактирано 28 Февруари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 26 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2017 Нищо не се споменава за газ. Има ли , няма ли ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hani Публикувано 6 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 6 Март 2017 На 26.02.2017 г. at 10:14, yavor20v написа: Има резон да е точно от това! Тези пукнатини провеждат искрата на друго място, случвало ми се е същото нещо и беше точно лула. обвиването с изолирбанд не е решение , ако някой ти го е подхвърлил :)))) На 26.02.2017 г. at 17:56, James написа: Нищо не се споменава за газ. Има ли , няма ли Има На 26.02.2017 г. at 17:56, James написа: Нищо не се споменава за газ. Има ли , няма ли ? Има Газ колега,благодаря за вниманието ви,проблема се оказа в лулите и 6-те бяха спукани нови кабели и свещи и се оправи.Но сега изникна нов проблем колата гасне на Газ на сеетофари и при маневри много е изнервящо,при 3 маневри 5 пъти гасне,днес бях в Сервиз за Газта но повече нищо не може да се направи по-Газта човека ми каза Дроселова клапа,дайте съвет какво да направя,да я смъкна и почистя или нова да купувам,и когато се разбута клапата трябва ли да се закача за адаптиране.Благодаря ви Има Газ колега,благодаря за вниманието ви,проблема се оказа в лулите и 6-те бяха спукани нови кабели и свещи и се оправи.Но сега изникна нов проблем колата гасне на Газ на сеетофари и при маневри много е изнервящо,при 3 маневри 5 пъти гасне,днес бях в Сервиз за Газта но повече нищо не може да се направи по-Газта човека ми каза Дроселова клапа,дайте съвет какво да направя,да я смъкна и почистя или нова да купувам,и когато се разбута клапата трябва ли да се закача за адаптиране.Благодаря ви Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 6 Март 2017 Доклад Share Публикувано 6 Март 2017 Да, възможно е да е от дросела. При мен на 1.8 Т като въртя на място или спирам рязко и завивам, но най-често при маневриране ми играеха леко оборотите и/или някой път като изключа от скорост и набия спирачки, особено в комбинация с товарене на хидравликата при завой също ми е огасвала и затова сега взех 2 дросела, които да почистя и да пробвам. Ако се окаже от дросела при мен ще кажа. По принцип е хубаво да се адаптира с ваг-ком. При смяна с друга задължително, а за почистване само не съм сигурен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Момо Публикувано 6 Март 2017 Доклад Share Публикувано 6 Март 2017 Закачи я на ваг-ком и ще си покаже. Иначе едно почистване и адаптация на дросела е само в плюс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hani Публикувано 7 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2017 Преди 15 часа, Момо написа: Закачи я на ваг-ком и ще си покаже. Иначе едно почистване и адаптация на дросела е само в плюс. Свалих си програмата Ваг-ком на лаптопа но нямам кабел и това което гледам по-видеата кабела е OBD 2 ще го поръчам и него но не знам дали ще се получи,ходих да питам в сервиза на VW/Audi искат ми 200€ само за диагностика и затова реших да постъпя Направи си сам,но не винаги е лесно както изглежда отстрани,ще опитам да видим кво ще се получи Преди 15 часа, James написа: Да, възможно е да е от дросела. При мен на 1.8 Т като въртя на място или спирам рязко и завивам, но най-често при маневриране ми играеха леко оборотите и/или някой път като изключа от скорост и набия спирачки, особено в комбинация с товарене на хидравликата при завой също ми е огасвала и затова сега взех 2 дросела, които да почистя и да пробвам. Ако се окаже от дросела при мен ще кажа. По принцип е хубаво да се адаптира с ваг-ком. При смяна с друга задължително, а за почистване само не съм сигурен Точно така е при мен,при маневра на място много гасне,спирачки,хидравлика на волана голямо влияние оказват на оборотите и гасне,ами тя мойта баба е на 400 000 км и надали някога е чистено или сменяно точно дросела,и така следва сваляне и почистване и да видим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Момо Публикувано 8 Март 2017 Доклад Share Публикувано 8 Март 2017 (Редактирано) Остави ги тези от сервиза ,те не познават парите. На ваг-ком кабела е важен програмата я има навсякъде. Само гледай да не е супер ниско качествено менте че не карат много Редактирано 8 Март 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване