Jump to content

Момо

Members
  • Posts

    102
  • Joined

  • Last visited

Друго

  • Kaра
    Audi C5 1.8T

Персонална информация

  • Location
    София

Recent Profile Visitors

1,546 profile views

Момо's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. [URL=https://datesnow.life]Actual Girls[/URL]
  2. Проблема е че не мога да отворя снимките от форума . Може ли да ми ги изпратиш на мейл или Вайбър? 

    momo789@abv.bg. 

    0896 996 990

    Благодаря

  3. Здравей колега.  Пред време си сменях подсветката на таблото на Ц5 , и сега искам да го направя както добавя червени диоди и резистори както си описал в тази тема 

     

  4. Аз също бих сложил №1. Ако успеш да го долепиш на 1 см от климатичния ще е перфектно. Няма да му пречи - на фабричните с маслен радиатор е пред климатичния , а знаеш как се нагряват те. №2 е бесмислен защото частта която е зад бронята е много (~80 %) неефективна.
  5. Май е на К04-15 това са промените: -К04 вал с турбинно колело-К04 фрезован компресор с подобрен дизайн-изцяло ново гърло на компресорен корпус-нов турбинен корпус разстърган специално за новия по-голям вал -нов актуатор
  6. Най-важното е Ф-то на щуцерите му да са с/или по-голями от Ф-то на оригиналния маркуч/тръба. Колкото по-голям толкова по-добре ще хваща маслените пари и по- рядко се чисти. Хубаво е да има и стоманена вата ,тя помага за хващането на парите. Режеш оригиналния маркуч/тръба и наставяш кена, не цапа не мирише и не се чудиш каде да изкарваш разни маркучи. А може и да вземеш с малки щуцери( ако си харесал такъв модел) и да си ги направиш по-голями.
  7. За тези 250-300 кс, от GR Turbo могат да ти направят чисто ново хибридче болт он, за стоковия колектор. За блок не знам май с външна ,че се вижда като прокапе. но гледай по възможност да излезе на първи ремонт, никакви набивания на ризи и тн. Преди да купиш мериш задължително . Твоя няма ли да излезне на първи (чел съм темата но не си спомням ) За биели - зависи какво искаш от мотора , Ако мислиш да развивш по-натам с още мощност, няма как слагаш. Иначе има си с по 380-400 мн със сток карантий и няма драми. Има и сгънати от 350мн . Зависи какво искаш и колко разбира мапера.
  8. Здрасти колега, Ел.Перката пред радиатора ако е налична я взимам.
  9. Търся колега с ELSA за малко помощ за 1.8т AEB. Намерих тук инфо но за AWT но не знам дали не са променяли нещо като AWT е по-нов. Интересува ме: Хлабината на буталото в блока. Допустимо износване на цилиндъра и буталото. Какви са допуските на шийките (основни ,биелни) на коляновия вал + за усукване. Ако има някакви начини за проверка състоянието на маслената помпа.
  10. 12V 1.2W Но при 1или 2 изгоряли не трябва да свети чека
  11. Една кутия може да вие от няколко места не само от лагерите на дифа. Може да е от самия диф (износени планетни и сателитни колела) , Може да е някой от лагерите на валовете. Може да е от неправилно контактно петно м/у корона и пиньон. Значение има даже какво си използвал за уплътнение на капака защото от него зависи луфта на лагерите на дифа
  12. Най- къса е на S6 (340hp) , след нея е тази от 4.2 (300hp) и най- дълга е от 2.5 TDI. Като здравина всички са еднакви ,разликата е в числата на дифовете и предавкте. Слагай от дизела и хем динамика хем икономично на дълго.
  13. И още един клиент за бууст и налягане на маслото.
  14. За тези който питах ми казаха, пращаш по еконт изработват ги и на другия ден ги пускат обратно. Само се уточнява кога да ги пратиш. Иначе те си знаят от каква стомана да изработят.
×
×
  • Create New...