QUATTRO_THE _BEST Публикувано 12 Март 2017 Доклад Share Публикувано 12 Март 2017 Здравейте колеги имам ауди кабриолет с двигател 2.0 115 коня, но ми се вижда слаб за това купе особено на гас. Интересува ме двигател 2.0 16V 150 коня ABF от голф 3 Gti ще пасне ли на скоростната кутия и какво друго ще трябва да взема от голфа освен двигателя, компа и моторната инсталация? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tigarat Публикувано 12 Март 2017 Доклад Share Публикувано 12 Март 2017 може би и тампоните на мотора, евентуално гумени маркучи, тръбите за горивото, ако са с различни холендрови гайки, също би било добре да се отрежат... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 12 Март 2017 Доклад Share Публикувано 12 Март 2017 Можеш да вземеш буталата и главата от АБФ и в блока на АБК, почти всичко от АБК си ти остава... Иначе и АБФ става на кутията. Това си заслужава ако си го правиш ти. Нещо има менталиво в твоето АБК - моето на предно върти гуми до 3-та вкл. няма значение газ или бензин, кутията е най-срещаната - ЦЦФ и е от кабрио 1.8Т също става на кутията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
esox hunter Публикувано 12 Март 2017 Доклад Share Публикувано 12 Март 2017 Потвърждавам думите на Sklepi за АБК-то имам същата комбинация двигател-кутия и има достатъчно мощ За останалото най-често АБК го заменят с 1.8Т Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
QUATTRO_THE _BEST Публикувано 12 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 12 Март 2017 Мерси за включването по темата.. Кабриолет е по тежко можеби затова е толкова спънато а ABF съм избрал заради най - малко играчка. Сам не знам дали ще мога да го направя. Имам 2 оферти за по 300 лв за труд. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 15 Март 2017 Доклад Share Публикувано 15 Март 2017 300 лева е супер за труд, само да не си оставят ръцете. Другият въпрос е да не е издухан АБФ -а (силно вероятно). После може да искаш и газ да сложиш, газ инжекцията и тя ти е едни стотаци. Прецени колко пари си склонен да дадеш за цялото това упражнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
QUATTRO_THE _BEST Публикувано 15 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 15 Март 2017 Да знам че трябва газов инжекцион после..но съм принуден защото е много спъната с този двигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 16 Март 2017 Доклад Share Публикувано 16 Март 2017 (Редактирано) Явно има техническа неизправност сегашният агрегат, не вярвам разликата между АБК и АБФ да е космическа. АБФ определено е по - шумен мотор, имай го впредвид. Плюс е, че няма дебитомер. Редактирано 16 Март 2017 от okops Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 16 Март 2017 Доклад Share Публикувано 16 Март 2017 2Е (което си е АБК) на Голф 3 и АБФ пак на Голф 3 съм ги карал по 200 км и двата (еднакво олетели горе-долу ) и някакси ми се стори, че 2Е има повече тяга от АБФ до 3000 об/мин. След това АБФ-а е по-добре, но към 4500 об/мин, немога точно да определя на какво прилича звука - нещо средно между миксер и фуражомелка Оправи си дебитомера на АБК-то (около 93% съм сигурен, че е спънато заради него) и се радвай на предстоящия сезон с кабриото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване