Jump to content

Проблем с перките за охлаждане АБК


каракаша

Recommended Posts

 Та колеги здравеите пьрво, да доложа за проблема ,перките се мьчат да трьгват но се завьртат по 4-5 сантиметра и спират и така два три пьти докато трьгнат и под волана от бушонерата се чува нещо страно тьк-тьк-тьк.Тоест мьчат се да трьгнат перките но нещо ги спьва или не ги управлява правилно, иначе като пусна снежинката на климатроника започват да фучат веднага както преди работеха когато охлаждаха мотора, перките са две с два отделни мотора. включват се на 85 градуса мерено по климатроника на 51 канал понеже не ми работи уреда на таблото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери релетата при бушоните,но щом се мъчат май проблема ще е в моторчетата.Пробвай на ръка (при неработещ и незагрял ДВГ) да ги завъртиш.Можеш да извадиш цялата стойка,да я поставиш в/у ДВГ и да си работиш.Може и да подадеш директно ток към буксата,но внимателно!!!

Изпратено от моят Nexus 5 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се въртят леко на ръка погледни датчика на радиатора. Пробвай първо с контактен спрей да почистиш крачетата. Не се ли оправи си за датчик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На рька се вьртят леко колеги,а и като пусна снежинката както казах си трьгват от раз двете мощно да се вьртят както трябва, само когато трябва да охлаждат мотора тогава трьгват зле като на импулси така да го обясня аха да трьгне и спре, аха да трьгне и спре. Насочиха ме тука колеги кьм една пластина с кабели по нея ,намира се до казанчето  за хидравликата там да видя и напрьскам и притегна ако трябва ,тя тая пластина управлявала перките сьс някакви сьпротивления вьтре и тем подобни щурутии вие какво мислите по вьпроса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен така ми правеше и щракаше релето, като се пускат перките. Свалих буксата на датчика и пластмасовата част от датчика падна и тя. Взех нов датчик и като се пускат перките сега го няма гадния звук под волана :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ново развитие,перките се включват нормално но се оказа че включват на 72 гадуса и изключват на 68,мерено точно на 51 канал на климатроника.Моля ви помагаите че фактически цял ден карам на перки в града и фуча като някои шестак.Термостата го мерех чрез горен долен маркуч и долния се сгрява кьм 65 градуса тоест отваря доста рано, но какво кара перките да се вкючват не е ли датчика на радиатора и свьрзани ли са с нещо  по между си термостат -датчик.  Преди се включваха на 92 и изключваха на 88 сега се включват на 72 и се изключват на 68 тоест пак сьщата амплитуда от 4 градуса но се задеистват с 20 градуса по рано.Абе с две думи цял ден си карам на перки днеска ,беше си и топличко.Даваите идеи , питам защото ако е датчика мога да си го сменя сам в сьбота но ако е от термостата е по тегаво и трябва да ходя в сервиз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общо между термостата и датчика на радиатора няма. Или са за смяна и двете неща или е заминал синия температурен датчик и ти показва грешни показания. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По -точно сивия датчик е за температурата на таблото.Климатроника незнам дали има отделен датчик.Какво направи че промениха нещата?

Изпратено от моят Nexus 5 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...