каракаша Публикувано 21 Март 2017 Доклад Share Публикувано 21 Март 2017 Та колеги здравеите пьрво, да доложа за проблема ,перките се мьчат да трьгват но се завьртат по 4-5 сантиметра и спират и така два три пьти докато трьгнат и под волана от бушонерата се чува нещо страно тьк-тьк-тьк.Тоест мьчат се да трьгнат перките но нещо ги спьва или не ги управлява правилно, иначе като пусна снежинката на климатроника започват да фучат веднага както преди работеха когато охлаждаха мотора, перките са две с два отделни мотора. включват се на 85 градуса мерено по климатроника на 51 канал понеже не ми работи уреда на таблото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 21 Март 2017 Доклад Share Публикувано 21 Март 2017 Провери релетата при бушоните,но щом се мъчат май проблема ще е в моторчетата.Пробвай на ръка (при неработещ и незагрял ДВГ) да ги завъртиш.Можеш да извадиш цялата стойка,да я поставиш в/у ДВГ и да си работиш.Може и да подадеш директно ток към буксата,но внимателно!!! Изпратено от моят Nexus 5 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 21 Март 2017 Доклад Share Публикувано 21 Март 2017 Ако се въртят леко на ръка погледни датчика на радиатора. Пробвай първо с контактен спрей да почистиш крачетата. Не се ли оправи си за датчик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
каракаша Публикувано 21 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 21 Март 2017 На рька се вьртят леко колеги,а и като пусна снежинката както казах си трьгват от раз двете мощно да се вьртят както трябва, само когато трябва да охлаждат мотора тогава трьгват зле като на импулси така да го обясня аха да трьгне и спре, аха да трьгне и спре. Насочиха ме тука колеги кьм една пластина с кабели по нея ,намира се до казанчето за хидравликата там да видя и напрьскам и притегна ако трябва ,тя тая пластина управлявала перките сьс някакви сьпротивления вьтре и тем подобни щурутии вие какво мислите по вьпроса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 21 Март 2017 Доклад Share Публикувано 21 Март 2017 На мен така ми правеше и щракаше релето, като се пускат перките. Свалих буксата на датчика и пластмасовата част от датчика падна и тя. Взех нов датчик и като се пускат перките сега го няма гадния звук под волана Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
каракаша Публикувано 23 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2017 Колеги ново развитие,перките се включват нормално но се оказа че включват на 72 гадуса и изключват на 68,мерено точно на 51 канал на климатроника.Моля ви помагаите че фактически цял ден карам на перки в града и фуча като някои шестак.Термостата го мерех чрез горен долен маркуч и долния се сгрява кьм 65 градуса тоест отваря доста рано, но какво кара перките да се вкючват не е ли датчика на радиатора и свьрзани ли са с нещо по между си термостат -датчик. Преди се включваха на 92 и изключваха на 88 сега се включват на 72 и се изключват на 68 тоест пак сьщата амплитуда от 4 градуса но се задеистват с 20 градуса по рано.Абе с две думи цял ден си карам на перки днеска ,беше си и топличко.Даваите идеи , питам защото ако е датчика мога да си го сменя сам в сьбота но ако е от термостата е по тегаво и трябва да ходя в сервиз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto_180 Публикувано 23 Март 2017 Доклад Share Публикувано 23 Март 2017 Общо между термостата и датчика на радиатора няма. Или са за смяна и двете неща или е заминал синия температурен датчик и ти показва грешни показания. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 24 Март 2017 Доклад Share Публикувано 24 Март 2017 По -точно сивия датчик е за температурата на таблото.Климатроника незнам дали има отделен датчик.Какво направи че промениха нещата? Изпратено от моят Nexus 5 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
каракаша Публикувано 13 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 13 Април 2017 Колеги бьрза докладна, датчика на радиатора излезе(термо шалтер) казано по маисторски, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване