DeMarco Публикувано 21 Март 2017 Доклад Share Публикувано 21 Март 2017 Здравейте, Горивната ми помпа не е с правилните настройки. Ето какви са показанията с VAG COM-а: Тайминг 64. Какви трябва да са показанията? Индикация ли е за по-сериозен проблем или е въпрос "само" на центровка и милиграми? Колата е доста шумна, има вибрации които се усещат и по волана. Така е откакто ремонтираха протеклата помпа. Според майстора, неравномерния и шумен двигател е от метални стърготини, които смущават работата на ГНП. На мен ми се струва, че центровката й не е правилна. Като динамика не мога да преценя как е, тъй като е с турбо от AWX, по-големи дюзи и чип. Благодаря в аванс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 21 Март 2017 Доклад Share Публикувано 21 Март 2017 Пробвай да бутнеш милиграмите на около 3-3.5.Тайминга може да го направиш 55-57. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 21 Март 2017 Доклад Share Публикувано 21 Март 2017 не би трябвало да има проблем с тези настройки. Обаче като не е с оригиналния софтуер може и да не е добре така. Ти трбяваше да погледнеш преди да се пипа как е било. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DeMarco Публикувано 22 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 22 Март 2017 Преди 15 часа, mshbul написа: Ти трбяваше да погледнеш преди да се пипа как е било. Знам, ама пусто му незнание. Според майстора центровката е ок, а плочката може малко да се бутне, за да стане на 3,2 - 3,5 милиграмите (мисля че не му се занимаваше, въпреки че всички твърдят че най-много разбира в града от роторни помпи). Аз обаче мисля, че е много на предверение и трябва да падне между зелената и синята прави. Лошото е, че сам няма да успея да го направя, тъй като подробна информация намирам само за AHL, където е елементарно, а не за AFN. Колебанието на волтажа било от тези стърготини (вижда се на графиката), които се събират с времето и се лепят по електромагнита. Знам че звучи като лечение по телефона, ама ако имате ноухау, ще съм благодарен. Другия вариант е добър майстор, в района на Свищов и близките градове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 23 Март 2017 Доклад Share Публикувано 23 Март 2017 Мойта е със същия тайминг (горе долу) над зелената линия (too advanced) и работи перфектно....само милиграмите са ми около 3. Точно след смяна на протекли гарнитури на помпата. Сега ми предстои смяна на турбо та ще видя кво ще стане... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DeMarco Публикувано 28 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 28 Март 2017 (Редактирано) И при теб тайминга е 64? Какво турбо мислиш да слагаш? От AFN или AWX? Редактирано 30 Март 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 28 Март 2017 Доклад Share Публикувано 28 Март 2017 Сега съм с AFN турбото....или по-скоро бях, щото в момента го махат и слагат GT1749VA което се слага в AWX/AVF.... Тайминг 64 е при определена температура на горивото май....при друга се променя, но все е над зелената линия - горе долу както е на картинката по-горе...(too advanced) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DeMarco Публикувано 7 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 7 Април 2017 При мен 64 е при загрял двигател (85,5 градуса на антифриза). Аз също съм с GT1749VA. Промених милиграмите от плочката и сега е на 3,0, на загрял двигател. Една идея по-тиха, пали веднага студена, малко варира звука обаче. Оборотите са стабилни и не играят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване