DeMarco

Members
  • Content Count

    80
  • Joined

  • Last visited

About DeMarco

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Audi A6 C5 AFN

Персонална информация

  • Location
    Свищов

Recent Profile Visitors

1,239 profile views
  1. Здравей колега, трябва ми кората под скоростната кутия за седан 1999-та година, 1,9 TDI, 110 к.с. Моля за актуална цена. Благодаря предварително.
  2. Здравейте, имате ли кормилна рейка за А6С5 1,9TDI AFN. Може ли актуална цена? Благодаря предварително!
  3. Здравейте, търся здрава капачка за горивен филтър на Ауди А6 C5 1,9TDI AFN 110к.с. Моята я пукнахме при много напъване за развиване на филтъра. Търся я заедно с пластмасовото клапанче. Тел. за връзка: 0882533744 - Николай Ето това представлява: Капачка горивен филтър AFN
  4. Здравей колега, 1. Окачването е като на А4 B5, возията е доста по-приятна. 2. Демферен е маховика, ако не е сменян с твърд, така че е добре да му обърнеш внимание. 3. Тавана, ако не е правен от предишния собственик, е нормално да е увиснал - всички платнени на този модел са така вече, ще трябва да го правиш. Излиза 80-100 лева, както се договориш. 4. Както каза колегата по-горе, хубаво е да провериш шайбите на ремъците за вибрации (при подаване на газ дали "треперят много"). Ако е така, трябва да се сменят и да се провери дали са в една равнина. Дребно нещо е, ама може да ти създаде проблеми по-нататък. 5. Трябва да се види нафтовата помпа за странни шумове, чуканета и т.н. Най-добре да се закачи на VAG-COM и да се погледнат милиграмите дали са в норма. 6. Ако има как, откачи маркуча на студения охлюв на турбото (стига се лесно с ръка) и на пипане виж дали има луфт перката - аксиален или радиален (напред-назад и нагоре-надолу). Не трябва да има или трябва да е минимален ( до половин милиметър примерно). Провери и дали вътре в маркуча има масло. Маслото може да значи проблем с турбото, но може да е и от картерните газове. Ако има свирене при настъпване, то може да е както от турбото, така и от скъсана мека връзка след него. 7. Хубаво е да пробваш всяка електроника по колата, тъй като понякога се задръстват едни тръбички за оттичане на водата, влиза вода в краката на шофьора и се мокри и прецаква кофорт модула (намира се под шофьорското място). Като цяло поддръжката е като на А4-ка, но печелиш от возия, визия, екстри и широк интериор (и огромен багажник) Колата е тежка за този мотор и рано или късно ще помислиш за чип. Прави я доста по приятна за каране, а и разхода пада с малко. Струва 300 лева и е добре разработен. За друго, ако се сещаш, питай.
  5. Благодаря ти колега, всичко е точно както го описа! Просто не знаех, че е толкова силна пружината и се притеснявах да натисна. Жив и здрав да си и да продължаваш да помагаш!
  6. Доколкото намерих само този тип обтяжна ролка се използва при AFN: Не виждам никакъв чалъм. Възможно ли е да е блокирала пружината по някакъв начин или някаква друга причина да не иска да се свива?
  7. Не виждам нищо такова, само един болт на ролката. Няма как да я видя добре, без да сваля бронята, а за един пистов ремък не ми се прави, честно казано. Ако може снимки или manual, ще съм благодарен.
  8. Колеги, Налага се да сменя само пистовия ремък на колата, но не мога да отхлабя обтяжната му ролка. Казаха ми, че има модели, които не се отхлабват обратно на часовниковата стрелка, а по друг начин. Не знам каква е ролката, но опитах по стандартния начин (с ключ 15 обратно на часовниковата стрелка) и не помръдва. Страх ме е да напъна повече, за да не счупя нещо. Дайте идеи моля, без да свалям предницата! Ето:
  9. Пичове, някой пробвал ли е този Pro Tec Carbon X ? Дават че става освен за цилидрово-буталната група (чела на бутала, клапани), за колектори и и топлата част на турбината. Интересна и обоснована манипулация му изглежда:https://www.youtube.com/watch?v=03mxehAjLdc&t=34s Ето как го правят братушките, когато не са на одеколон и шампоан за баня: https://www.youtube.com/watch?v=fvGukM-_SvM
  10. Е Хускварна ..... как да кажа..... с хубавия инструмент човек може да изпита удоволствие, независимо какво прави
  11. Имам от около година, няма големи драми, ползвал съм я 20-30 пъти, до половин час, че да не изстине бирата. Ако ще го транспортирате, препоръчвам модела, който е с разглобяема ос - реално през средата се разглобява на две части, по близо метър всяка. Така влиза във всеки багажник и не цапа купето на колата със съчки, трева или масла. Ей го в сайта им, с глезотийките към него: Коса Raider Мисля, че беше към два коня. Глава с корда и трилъчев нож, който се монтира малко по-специфично, но нищо невиждано. Препоръчвам след време да си вземете кръглия нож с 4 остриета - по-стабилен и балансиран е. Като цяло работещ бюджетен вариант. Карам го на смукач, че не е настроен карбуратора и иначе глъхне, ама все нямам време да я закарам за една профилактика. Ремъка за запалването при моята се изтегля малко по-трудно, но пък пали макс. от второто дърпане. Препоръчвам да си купите отделно самар, антифони и защита за очите, както и да косите с някой прежален гащеризон, защото иначе ще имате съчки и на много интимни места. Бензина по възможност да е А98, двутактовото масло 1/25 - малко повечко ще дими, ама ще пази двигателя. Като цяло в този ценови диапазон имате избор между Raider, RTR, MTD и няколко фирменни марки - все китайски звезди. Raider-а е малко по-добре изпипан от RTR-а, иначе разлики няма. А хубавото на бюджетните машинки, е че частите им са евтини (за справка шината за рязане на клони на Raider-а е 70 лева, а на която и да е реномирана марка почва от 400 лева!) Кофтито е, че употребата им е придружена с много дребни, досадни проблемчета, и ако не сте технически настроени да ровичкате, ще ви се види нагорнище. P.S. Има пробка за грес на зъбчатката до главата. Винаги трябва да е пълно с грес на това коляно! Когато се налага, а и още при закупуването, допълвайте със спринцовка или по друг начин, защото иначе може да стане беля - нагрява се от триенето и следват проблеми. Производствено трябва да е запълнено там. Успех и дано направите правилния избор!
  12. Ооо събран е отдавна и вече има 1000 км без да протече от капака или от болтовете. Ако някой колега мисли да прави подобна козметична намеса, мога да дам идеи и насоки. Апропо гумичките бяха перфектни и въобще нямаше нужда да се сменят, гарнитурата беше изпечена, но нея пък не съм я сменял.
  13. Мерси колеги! Е няма да го сравняваме с валовете на душегуб я. Наистина, не е на върха на гърбицата и явно си е произведено така.
  14. Здравейте колеги, Преди седмица сменях гумичките на капака на главата (омасляваха, както и гарнитурата - често срещано при AFN) и използвах да огледам дали има следи от износване по разпределителния вал. Моля, дайте мнение, доколкото е възможно по снимка: Трябва ли да ме притеснява това в десния ъгъл на гърбицата? Има го на 3 от гърбиците, мисля на 2-ри и 3-ти цилиндър. Мерси предварително. P.S. Колата е А6 C5 1.9 TDI AFN, малко подсилена, карантията в двигателя е стокова.
  15. Колеги, моля за малко помощ. Взех от препоръчания сайт необходимото кабелче с ISO - 2 RCA букси, но не мога да намеря как да вържа свободното кабелче за усилвателя. Без то да е вързано, задните не работят, а се чува само паразитен шум от предните говорители. Може ли да посочите къде точно трябва да се върже (цвят и позиция на кабел)? Благодаря предварително!