Jump to content

Настройки на ГПН на AFN


DeMarco

Recommended Posts

Здравейте,

Горивната ми помпа не е с правилните настройки.

Ето какви са показанията с VAG COM-а: Тайминг 64.

 

20170319_190343.jpg20170319_190451.jpg

20170319_190512.jpg20170319_190535.jpg

20170319_190708.jpg

 

Какви трябва да са показанията? 

Индикация ли е за по-сериозен проблем или е въпрос "само" на центровка и милиграми?

Колата е доста шумна, има вибрации които се усещат и по волана. Така е откакто ремонтираха протеклата помпа.

Според майстора, неравномерния и шумен двигател е от метални стърготини, които смущават работата на ГНП. На мен ми се струва, че центровката й не е правилна.

Като динамика  не мога да преценя как е, тъй като е с турбо от AWX, по-големи дюзи и чип. 

Благодаря в аванс.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не би трябвало да има проблем с тези настройки.

 

Обаче като не е с оригиналния софтуер може и да не е добре така. Ти трбяваше да погледнеш преди да се пипа как е било.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 15 часа, mshbul написа:

Ти трбяваше да погледнеш преди да се пипа как е било.

Знам, ама пусто му незнание.

Според майстора центровката е ок, а плочката може малко да се бутне, за да стане на 3,2 - 3,5 милиграмите (мисля че не му се занимаваше, въпреки че всички твърдят че най-много разбира в града от роторни помпи).

Аз обаче мисля, че е много на предверение и трябва да падне между зелената и синята прави.

Лошото е, че сам няма да успея да го направя, тъй като подробна информация намирам само за AHL, където е елементарно, а не за AFN.

Колебанието на волтажа било от тези стърготини (вижда се на графиката), които се събират с времето и се лепят по електромагнита. 

Знам че звучи като лечение по телефона, ама ако имате ноухау, ще съм благодарен. Другия вариант е добър майстор, в района на Свищов и близките градове.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта е със същия тайминг (горе долу) над зелената линия (too advanced) и работи перфектно....само милиграмите са ми около 3. Точно след смяна на протекли гарнитури на помпата. Сега ми предстои смяна на турбо та ще видя кво ще стане...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

 

И при теб тайминга е 64? Какво турбо мислиш да слагаш? От AFN или AWX? 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега съм с AFN турбото....или по-скоро бях, щото в момента го махат и слагат GT1749VA което се слага в AWX/AVF....

Тайминг 64 е при определена температура на горивото май....при друга се променя, но все е над зелената линия - горе долу както е на картинката по-горе...(too advanced)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

При мен 64 е при загрял двигател (85,5 градуса на антифриза). Аз също съм с GT1749VA. 

Промених милиграмите от плочката и сега е на 3,0, на загрял двигател. Една идея по-тиха, пали веднага студена, малко варира звука обаче. Оборотите са стабилни и не играят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...