Icku87 Публикувано 22 Март 2017 Доклад Share Публикувано 22 Март 2017 С обкновенно газово съм, но на газ си работи нормално. Запушил съм въздуховода защото иначе на газ гасне на празен ход или не пали изобщо. Сменял съм горивен филтър, помпата работи (подкачва до рейката) но дали е достатъчно не знам. Онзи ден правих профилактика на газовото (смених мембраните на изпарителя и маркучите заедно с тройника за газта до плочката) смених и въздушния филтър. Отначало не искаше да работи равномерно но на моменти се оправяше, наскоро нещата се влошиха - спря да пали на бензин а когато евентуално запали не държи обороти и гърми при опит за форсиране. Забелязах че като я позагрея на газ и превключа на бензин успявам да покарам малко преди да почне да прекъсва и да гърми. Само да вметна, че зимата си палеше нормално на бензин. Пробвах да елеминирам цялото газово заедно с тапата на въздуховода, но подобрение нямаше. Дайте някакъв съвет от какво може да е и съответно как да го оправя, че сега след профилактиката на газовото не мога да и засека разхода на газ (не мога да си позволя да издухам всичката газ за да я засека) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 22 Март 2017 Доклад Share Публикувано 22 Март 2017 С тия гърмежи дебитомера ти може да е станал на салата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Icku87 Публикувано 22 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 22 Март 2017 (Редактирано) Ако е дебитомера няма ли да има проблеми и на газ или се бъркам. Пробвах да го изключа ефекта е моментално изгасване. И ми се струва че гърмежите се чуват отдолу (гърнето) Редактирано 22 Март 2017 от Icku87 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Icku87 Публикувано 29 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 29 Март 2017 (Редактирано) Виждам, че темата е доста интересна и благодаря на всички че помогнаха. Все пак да споделя прогреса си.... Та започнах от по евтините части които може да са причина Смених клапана за резервоара(моят не работеше) с новия нещата не се подобриха, но преди да го сменя свързах маркучите с тръбичка и работата на двигателя се подобри. След като го сложих пак старата песен, но новия поне цъка. Докато бях в моргата се сетих, че мога да пробвам да сменя и клапана на налягането който е на рейката...никакво подобрение.. Не се блъскайте да отговаряте аз просто си споделям.... Редактирано 29 Март 2017 от Icku87 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 30 Март 2017 Доклад Share Публикувано 30 Март 2017 дали се блъскам не знам, но ако клапана е от морга, това че "цъка" не гарантира че работи коректно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Icku87 Публикувано 30 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 30 Март 2017 Преди да го сменя със стария клапан палеше но веднага след това гаснеше. Сега със "новия" не гасне но държи 200 - 250 оборота и при опит за форсиране угасва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 30 Март 2017 Доклад Share Публикувано 30 Март 2017 а на диагностика закачал ли си я, ако да какво "казва"? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Icku87 Публикувано 30 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 30 Март 2017 Не съм я закачал ,но заради емулатора не знам дали ще покаже нещо. И нз какъв точно Vag Com да си взема Колега благодаря ти че се престраши да пишеш в темата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 30 Март 2017 Доклад Share Публикувано 30 Март 2017 тоя мотор не е особено широко разпространен, така че не е и много познат, затова и не се пише. Емулатор на ламбда ли имаш, не би трябвало да се отрази при диагностика, е, ще дава "интересни" данни, но не и грешни. Всеки работещ ВАГ ще свърши работа, пускай ѝ изследванията и пиши какво излиза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Icku87 Публикувано 2 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 2 Април 2017 Значи имам напредък... Вчера излизах извън града (качих се на магистралата) карах на газ и реших да пробвам на бензин и чудото се случи... Колата си заработи на бензин нормално... Дали е имало нужда от синхронизиране на нивия клапан или нещо друго се е случило. Нищо друго не съм правил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване