Jump to content

1.9 tdi AVF филтър картерни газове


bambuleo

Recommended Posts

Здравейте колеги,

имам следния проблем на ауди б6 1.9 тди 130к.с. харчи масло и за 5000км. съм долял 3.5л. масло, казаха ми да изкарам маркуча на капака с филтър картерни газове да видя дали пак харчи, определено колата продължава да харчи и майстора ми каза, че е от него, но цената му е 400лв. само оригинален, та въпроса ми е как е нормално за този капак, като работи колата от там съска и в шишето нищо не се събра освен конденз и мирише на газови изпарения от масло, моля за вашите мнения и ако някой е правил такова нещо.

Поздрави

IMAG3545.jpg

IMAG3546.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Например,да кажем от неподходящо масло.

На предишната кола 1.9 АWX имах разход 1л за 2000км,след смяната му с оригинално масло със правилните спецификации за мотора за 10 000км имах сипани 400-500гр.масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам с 5 на 40 кастрол едге и нямам никакъв сериозен разход,100-на грама макс за 10 000км,сменям го навсеки 9000,друг е въпроса дали е качествено твоето,провери за теч някъде

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма никъде теч и майсторите ми казват или глава или сегменти, според вас? Знаете ли максималната скорост на тази кола колко е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз карах с какво ли не и харчеше докато накрая не сипах Total 5W30 mc3 ако не се лъжа, утре мога да потвърдя и за 15к доливах 300-400 грама като си в настъпвах нормално. Не съм я изцеждал до червено, но не съм карал и като пенсионер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е от турбото ще са пълни кулерите. Ако е от сегменти, все си мисля че щеше да пуши и да мирише, 3.5л за 5000км са много масло. Каза че сте гледали за течове, но все пак, поглеждал ли си да не би основата на щеката да е пукната/счупена? 5w30 да слагаш на помпа дюза ми се струва крайно излишно. За 4 години с 5w40 Repsol TDI при условие че аз бях от смелите и сменях маслото на 15000км не съм доливал защото маслото падаше от максимум до средата. Всичко е до състоянието на мотора, за мен едно масло трябва да е крайно менташко за да е то причината колата да го гори. Кажи на някой познат да кара зад тебе и я понастъпи, да гледа за синкав пушек и тежката характерна за изгорено масло миризма(ако са налице, ще се пипа по мотора) и погледни щеката както ти казах, на място от сцепена щека на тече и не капе, но по време на движение като има налягане си поизхвърля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви,

турбото вече го смених, но продължава да харчи, не пуши, щеката е здрава в основата, само сега като се стопли и като я изрежа замирисва на изгоряло масло, но не съм гледал катализатора как е .

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...