Traytor

Members
  • Content Count

    381
  • Joined

  • Last visited

About Traytor

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    А8 D3 2008 ASB

Персонална информация

  • Location
    София
  • Interests
    Да си купя кола, да се спукам от ремонти докато стане супер и после да я продам 'щото ми е омръзнала.

Recent Profile Visitors

1,300 profile views
  1. На запален двигател не мислиш ли че ще и дойде тежко на помпата да върти суха?
  2. Е стига пък ти сега... да напълниш масления филтър не е лишено от логика... съдействаш на маслената помпа да не се преуморява тя да го пълни. За свещите, може да е различно при бензиновите мотори(но ме съмнява), но при дизела, на колкото и коли да съм сменял свещите не съм забелязал разлика между студен и топъл мотор. Ако не искат да се развият на студен, не проявяват желание и на топъл мотор.
  3. По Етка миналата седмица като го проверявах имаше разлика между 4.0тди и 4.2. Ползвай номера който колегата ти даде.
  4. Аман от граждани които се обаждат със самочувствие без покритие. В немско май не са съгласни с твоята теза... По темата, както ти казаха варианти са ресийвъри, аз лично на А4-ката предпочетох дигиталния чейнджър. Споменаха ти за Dension, който е много добър, но ако търсиш по-евтин вариант, можеш да огледаш Yatour, не бях доволен от AUX-a, но флашката и картата нямаха проблеми като качество.
  5. Както каза Нико, с тебе сме Ето ти малко материал като за начало:
  6. Не е толкова сложно. Трябват ти няколко часа, малко бира и инструменти.
  7. Размени крушките на двата фара и ако проблема се премести на другия фар, имаш ксенон за смяна, ако остане на същия фар може да има проблем с баласт/окабеляване.
  8. Като пуснеш фаровете тая крушка розово ли свети в началото?
  9. @NIKO Картерните газове, освен ако не са изолирани ще правят наслагвания отвътрешната страна на кулерите. "Breather" тръбата е закачена директно във входящия въздух и турбото нагнетява въпросните маслени пари в кулерите.
  10. Може да има малко от картерните газове.
  11. Предположих че сигурно е физически проблем с говорителя ама... надеждата умира последна. А някаква идея защо има 2 букси една до друга на говорителя, като само 1 е свързана?
  12. Дал съм ти линкове и за двете части.
  13. Щом централното роботи от бутона на вратата това ме навява на мисълта че е дистанционното. За диагностика... ще ти трябва при всички положения. Но и 2.4в на 3 волтова батерия в покой е доста ниско напрежение.
  14. Тогава потърси във форума има обяснено как се обучава дистанционно през ваг ком.