bambuleo Публикувано 31 Март 2017 Доклад Share Публикувано 31 Март 2017 Здравейте колеги, имам следния проблем на ауди б6 1.9 тди 130к.с. харчи масло и за 5000км. съм долял 3.5л. масло, казаха ми да изкарам маркуча на капака с филтър картерни газове да видя дали пак харчи, определено колата продължава да харчи и майстора ми каза, че е от него, но цената му е 400лв. само оригинален, та въпроса ми е как е нормално за този капак, като работи колата от там съска и в шишето нищо не се събра освен конденз и мирише на газови изпарения от масло, моля за вашите мнения и ако някой е правил такова нещо. Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 31 Март 2017 Доклад Share Публикувано 31 Март 2017 Няма как да харчи такова количество от филтъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bambuleo Публикувано 3 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 3 Април 2017 Според вас от какво може да харчи толкова, колата не пуши грам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svoenraven Публикувано 3 Април 2017 Доклад Share Публикувано 3 Април 2017 Например,да кажем от неподходящо масло. На предишната кола 1.9 АWX имах разход 1л за 2000км,след смяната му с оригинално масло със правилните спецификации за мотора за 10 000км имах сипани 400-500гр.масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bambuleo Публикувано 3 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 3 Април 2017 Маслото е 5 на 40 такава разлика да даде? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 3 Април 2017 Доклад Share Публикувано 3 Април 2017 Аз карам с 5 на 40 кастрол едге и нямам никакъв сериозен разход,100-на грама макс за 10 000км,сменям го навсеки 9000,друг е въпроса дали е качествено твоето,провери за теч някъде Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bambuleo Публикувано 4 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 4 Април 2017 Няма никъде теч и майсторите ми казват или глава или сегменти, според вас? Знаете ли максималната скорост на тази кола колко е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
теодор добриков Публикувано 10 Април 2017 Доклад Share Публикувано 10 Април 2017 200 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ceckoguide Публикувано 11 Април 2017 Доклад Share Публикувано 11 Април 2017 Колега, аз карах с какво ли не и харчеше докато накрая не сипах Total 5W30 mc3 ако не се лъжа, утре мога да потвърдя и за 15к доливах 300-400 грама като си в настъпвах нормално. Не съм я изцеждал до червено, но не съм карал и като пенсионер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стилян Публикувано 12 Април 2017 Доклад Share Публикувано 12 Април 2017 Според мен може да е от турбото.. замервал ли си го? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Traytor Публикувано 12 Април 2017 Доклад Share Публикувано 12 Април 2017 Ако е от турбото ще са пълни кулерите. Ако е от сегменти, все си мисля че щеше да пуши и да мирише, 3.5л за 5000км са много масло. Каза че сте гледали за течове, но все пак, поглеждал ли си да не би основата на щеката да е пукната/счупена? 5w30 да слагаш на помпа дюза ми се струва крайно излишно. За 4 години с 5w40 Repsol TDI при условие че аз бях от смелите и сменях маслото на 15000км не съм доливал защото маслото падаше от максимум до средата. Всичко е до състоянието на мотора, за мен едно масло трябва да е крайно менташко за да е то причината колата да го гори. Кажи на някой познат да кара зад тебе и я понастъпи, да гледа за синкав пушек и тежката характерна за изгорено масло миризма(ако са налице, ще се пипа по мотора) и погледни щеката както ти казах, на място от сцепена щека на тече и не капе, но по време на движение като има налягане си поизхвърля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bambuleo Публикувано 14 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 14 Април 2017 Благодаря Ви, турбото вече го смених, но продължава да харчи, не пуши, щеката е здрава в основата, само сега като се стопли и като я изрежа замирисва на изгоряло масло, но не съм гледал катализатора как е . Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване