sirhot Публикувано 1 Април 2017 Доклад Share Публикувано 1 Април 2017 Здравейте колата е ауди а4 1.9 116кс зимата замръзнах уж имам и подгрев на антифриза.Учудва ме че при минус 20 и вчера +20 постоянно си следя градусите и пак загрява на 10 км от както съм потеглил със скорост 100км в час средна 80 да кажем стува ми се доста това достигане на 90 градуса дс продължава 10 км множко и лято и зима.Грешки няма на месец поне вкарвам на вагком.Идеи? Sent from my x600 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 1 Април 2017 Доклад Share Публикувано 1 Април 2017 (Редактирано) Термостат сменяван ли е?Температурата по табло и VCDS,близка ли е?EGR затапен ли е?В движвние стрелката,колебае ли се? Всъщност,тези мотори си загряват бавно и е възможно да нямаш проблем Редактирано 1 Април 2017 от vlado_tonev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirhot Публикувано 1 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 1 Април 2017 Термостат не съм сменял.по всдс не съм мерил на скоро реални данни с блутут и телефон малко закъсняваше телефона но близка беше. Егр е затапен от скоро 2-3 седмици.Зимата на много студено загрява пак около 10км но като беше доста студено стоеше малко преди 90 да кажем 88-89 по табло. С пуснато парно на място за около 3-4 минути падаше до 70 градуса . Някъде четох че датчика за температура на антифриза грешни данни показвал но това влияело и на таблото а при мен го няма това. С колеги говоря за това единия има бора другия голф 4 пак комби със същия мотор и казват че правели 90 след 2-3 км каране и нямат подгревни свещи на антифриза,моята кола ли не е наред или техните? Sent from my x600 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 1 Април 2017 Доклад Share Публикувано 1 Април 2017 90 след 2-3 км зимата,това няма как да стане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirhot Публикувано 2 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 2 Април 2017 Говоря за сега Sent from my x600 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirhot Публикувано 2 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 2 Април 2017 Днес забелязах нещо много интересно може да го е имало отдавна,но аз да не съм забелязал перката на радиатора голямата докато запаля колата почва да се върти не знам нормално ли е ? Ако не е какво може да е ? Sent from my x600 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 3 Април 2017 Доклад Share Публикувано 3 Април 2017 Ако караш с пуснат климатик е нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirhot Публикувано 3 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 3 Април 2017 Не бате голямата перка постоянно върти днес пробвах да видя дали малката се включва като пусна климатика включва се като спра и тя спира. Та заключението за голямата перка е било при надлъжните[emoji682] се въртяла постоянно защото била механична и се върти заедно с ремъка на алтернатора,при напречните[emoji682] голф,бора примерно не се върти постоянно.Остава най-вероятно термостата да сменя .... Sent from my x600 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 3 Април 2017 Доклад Share Публикувано 3 Април 2017 преди 29 минути, sirhot написа: ... при напречните ...при надлъжните ... Редактирай се докато е време, да не се излагаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirhot Публикувано 3 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 3 Април 2017 Не съм монтьор обаркал съм важното е че се разбра поне споменах моделите,ако разбирах нямаше да търся помощ както и да е... Благодаря на отзовалите се Sent from my x600 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 4 Април 2017 Доклад Share Публикувано 4 Април 2017 Това не е напълно правилно. При надлъжните наистина перката се върти от ремъка, но е закачена към виско-съединител, който се активира при достигане на определена температура. На практика съединителя винаги я завлича леко и тя се върти бавно даже и когато не е активиран. Когато съединителя се скапе обаче, перката може да се върти постоянно със скоростта на двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 4 Април 2017 Доклад Share Публикувано 4 Април 2017 Взимаш един вестник и на СТУДЕНА кола с него пробваш да спреш перката ако успееш виското си е наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 4 Април 2017 Доклад Share Публикувано 4 Април 2017 Ако успееш и на топло, хич не си е наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirhot Публикувано 4 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 4 Април 2017 Мерси ще пробвам утре и ще пиша резултата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
steff55 Публикувано 6 Април 2017 Доклад Share Публикувано 6 Април 2017 Със затапен ЕГР колата загрява значително по-бавно. Моя никога не съм го отварял или чистил. Незнам каква гняс е вътре но съм го оставил работещ. Никакви проблеми досега не съм имал със задръстване на геометрията. Карам предимно градско и на къси разстояния. Нямам допълнителен подгрев на антифриза, но не мога да се оплача от бавно или никакво загряване зимата. Колега, обърни внимание на термостата. Цитат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirhot Публикувано 6 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 6 Април 2017 Ами бях се заканил да сменя есента,но явно ще стане преждевременно... А добра марка за термостат ? Между другото направих теста с вестник и спрях перката на студен двигател,вчера се след като се върнах от Варна дигнах капака ама не посмях да пробвам да спра перка,че се въртеше по-силно отколкото студена. Явно остава термостат... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 6 Април 2017 Доклад Share Публикувано 6 Април 2017 За термостат, Behr. Оригиналния е такъв. Затапването на ЕГР не влияе толкова радикално колкото колегата го изкарва, но има значение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 6 Април 2017 Доклад Share Публикувано 6 Април 2017 Смени си термостата най-добре, както са казали колегите. Смешни пари е, а при теб е работа за половин час, барабар с обезвъздушаването. Ако мислиш че няма да се справиш разбира се, отиди при някой който може. И моя AJM загряваше бавно, но чак толкова бавно не. Иначе един трик, който научих и ме грееше зимата е - когато външната температура е под +5 градуса, изгаси econ-a. Все едно да караш на климатроник. Той не се пуска разбира се, защото компресора има защита и не завърта на такава температура. Но явно играе роля, като принудително пускане на подгревните свещи на антифриза и топлината се усеща осезаемо по-бързо, от колкото ако се кара с включен econ. На гоУфо, нещо не става, хем имам и греене на антифриза от топлообменника при изгорелите газове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване