Jump to content

Проблем със загряване Ajm


sirhot

Recommended Posts

Здравейте колата е ауди а4 1.9 116кс зимата замръзнах уж имам и подгрев на антифриза.Учудва ме че при минус 20 и вчера +20 постоянно си следя градусите и пак загрява на 10 км от както съм потеглил със скорост 100км в час средна 80 да кажем стува ми се доста това достигане на 90 градуса дс продължава 10 км множко и лято и зима.Грешки няма на месец поне вкарвам на вагком.Идеи?

Sent from my x600 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Термостат сменяван ли е?Температурата по табло и VCDS,близка ли е?EGR затапен ли е?В движвние стрелката,колебае ли се?

Всъщност,тези мотори си загряват бавно и е възможно да нямаш проблем

 

Редактирано от vlado_tonev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Термостат не съм сменял.по всдс не съм мерил на скоро реални данни с блутут и телефон малко закъсняваше телефона но близка беше. Егр е затапен от скоро 2-3 седмици.Зимата на много студено загрява пак около 10км но като беше доста студено стоеше малко преди 90 да кажем 88-89 по табло. С пуснато парно на място за около 3-4 минути падаше до 70 градуса . Някъде четох че датчика за температура на антифриза грешни данни показвал но това влияело и на таблото а при мен го няма това. С колеги говоря за това единия има бора другия голф 4 пак комби със същия мотор и казват че правели 90 след 2-3 км каране и нямат подгревни свещи на антифриза,моята кола ли не е наред или техните?

Sent from my x600 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес забелязах нещо много интересно може да го е имало отдавна,но аз да не съм забелязал перката на радиатора голямата докато запаля колата почва да се върти не знам нормално ли е ? Ако не е какво може да е ?

Sent from my x600 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бате голямата перка постоянно върти днес пробвах да видя дали малката​ се включва като пусна климатика включва се като спра и тя спира.

Та заключението за голямата перка е било при надлъжните[emoji682] се въртяла постоянно защото била механична и се върти заедно с ремъка на алтернатора,при напречните[emoji682] голф,бора примерно не се върти постоянно.Остава най-вероятно термостата да сменя ....

Sent from my x600 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 29 минути, sirhot написа:

... при напречните ...при надлъжните ...

 

Редактирай се докато е време, да не се излагаш. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм монтьор обаркал съм важното е че се разбра поне споменах моделите,ако разбирах нямаше да търся помощ както и да е... Благодаря на отзовалите се

Sent from my x600 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е напълно правилно. При надлъжните наистина перката се върти от ремъка, но е закачена към виско-съединител, който се активира при достигане на определена температура. На практика съединителя винаги я завлича леко и тя се върти бавно даже и когато не е активиран. Когато съединителя се скапе обаче, перката може да се върти постоянно със скоростта на двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със затапен ЕГР колата загрява значително по-бавно. Моя никога не съм го отварял или чистил. Незнам каква гняс е вътре но съм го оставил работещ. Никакви проблеми досега не съм имал със задръстване на геометрията. Карам предимно градско и на къси разстояния. Нямам допълнителен подгрев на антифриза, но не мога да се оплача от бавно или никакво загряване зимата. Колега, обърни внимание на термостата.

Цитат

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами бях се заканил да сменя есента,но явно ще стане преждевременно... А добра марка за термостат ?


Между другото направих теста с вестник и спрях перката на студен двигател,вчера се след като се върнах от Варна дигнах капака ама не посмях да пробвам да спра перка,че се въртеше по-силно отколкото студена. Явно остава термостат...
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За термостат, Behr. Оригиналния е такъв. Затапването на ЕГР не влияе толкова радикално колкото колегата го изкарва, но има значение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени си термостата най-добре, както са казали колегите. Смешни пари е, а при теб е работа за половин час, барабар с обезвъздушаването. Ако мислиш че няма да се справиш разбира се, отиди при някой който може. 

И моя AJM загряваше бавно, но чак толкова бавно не.

Иначе един трик, който научих и ме грееше зимата е - когато външната температура е под +5 градуса, изгаси econ-a. Все едно да караш на климатроник. Той не се пуска разбира се, защото компресора има защита и не завърта на такава температура. Но явно играе роля, като принудително пускане на подгревните свещи на антифриза и топлината се усеща осезаемо по-бързо, от колкото ако се кара с включен econ. 

На гоУфо, нещо не става, хем имам и греене на антифриза от топлообменника при изгорелите газове :nixweiss:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...