Arkadietz Публикувано 18 Април 2017 Доклад Share Публикувано 18 Април 2017 (Редактирано) Здравейте, Лично аз съм се насочил към модел Audi A4 (B7) Avant 2.0 TFSI 6speed 200HP/220HP (може и Quattro). Може ли да дадете мнение относно това поколение дали е по-добре да се насочи човек към седан или аванта. След това ми идват на ум няколко въпроса. - Относно това поколение (B7) кой бензинов двигател си заслуважа най-много (най-сполучлив)? Под заслужава най-много се разбира да има най-малко проблеми свързани с него чисто механични. - Какъв разход дава въпросните двигатели (не на хартия) а, така както е в действителност (градско и извънградско (при скорост 100-130) )? - Когато отидем да разглеждаме даден модел, къде да погледнем първо за евентуални и най-често срещани проблеми? Излизат ли скъпо направа им ? - Важи ли правилото гледай да е след 2005-а година например, защото там са изчистили повечето проблеми? - Има ли такива, които са си сложили газова уредба и има ли проблеми с нея? - Ако колата е нов внос то от къде е най-добре да е внесена? Гледам голяма част се внасят от Швейцария. Не знам защо и каква е причината. - Къде е как е най-сигурно да разберем историяата на колата? Дали са пренавивани километражи и т.н? Може би някой от официалните сервизи за България? Редактирано 18 Април 2017 от Arkadietz Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 18 Април 2017 Доклад Share Публикувано 18 Април 2017 2.0T мотор 220 к.с. BUL е софтуерно пипнат и е по-рядък в купето на А4/В7/.Произвежда се като авант и седан. Седана се води DTM версия и цените нямат общо с обикновена А4/В7/. Търси кола с quattro задвижване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diaksi Публикувано 18 Април 2017 Доклад Share Публикувано 18 Април 2017 (Редактирано) 2 hours ago, Arkadietz said: Здравейте, Лично аз съм се насочил към модел Audi A4 (B7) Avant 2.0 TFSI 6speed 200HP/220HP (може и Quattro). Може ли да дадете мнение относно това поколение дали е по-добре да се насочи човек към седан или аванта. След това ми идват на ум няколко въпроса. - Относно това поколение (B7) кой бензинов двигател си заслуважа най-много (най-сполучлив)? Под заслужава най-много се разбира да има най-малко проблеми свързани с него чисто механични. - Какъв разход дава въпросните двигатели (не на хартия) а, така както е в действителност (градско и извънградско (при скорост 100-130) )? - Когато отидем да разглеждаме даден модел, къде да погледнем първо за евентуални и най-често срещани проблеми? Излизат ли скъпо направа им ? - Важи ли правилото гледай да е след 2005-а година например, защото там са изчистили повечето проблеми? - Има ли такива, които са си сложили газова уредба и има ли проблеми с нея? - Ако колата е нов внос то от къде е най-добре да е внесена? Гледам голяма част се внасят от Швейцария. Не знам защо и каква е причината. - Къде е как е най-сигурно да разберем историяата на колата? Дали са пренавивани километражи и т.н? Може би някой от официалните сервизи за България? Кат собственик на въпросния коптор мога да ти кажа, че мойта харчи много добре 2.0ТФСИ 200 коня ръчка на предно 6 скорости - на магистралата ми харчи със 130 -> 7 и половина 8. Ако я караш с 90 на 6-та предавка и много плавно пада на 6. В София по задръстванията разхода най-много до 11, 11 и половина стига, ако много се внимава може и около 10 да стане. За газ съм чувал, че не стават тия мотори FSI много скъпа била инсталацията. За мен хубави мотори за тва поколение са 3.2 FSI и 2.0 TFSI, като при 2.0 разхода и поддръжката са много по-малки. За газаджийските истории хората си купуват old school 1.8T, което все още се среща при тия коли. Няма голямо значение от къде е внесена колата, стига да е запазена. За правилото за след 2005 според мен не важи, защото модела е фейслифт и при него би трябвало да са пооправени проблемите от колите преди фейса. Редактирано 18 Април 2017 от Diaksi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boboweb Публикувано 18 Април 2017 Доклад Share Публикувано 18 Април 2017 И според мен куатрото е задължително . Хвърли един поглед на тази статия : http://shopdap.com/common-problems-to-look-out-for-on-the-vw-and-audi-2-0t-fsi-engine/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diaksi Публикувано 18 Април 2017 Доклад Share Публикувано 18 Април 2017 (Редактирано) Статията, която си дал не е за тоя мотор, за който се пита. Редактирано 19 Април 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Arkadietz Публикувано 18 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 18 Април 2017 Относно газовото може да се види тук. http://www.brc.bg/sistems_SDI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boboweb Публикувано 18 Април 2017 Доклад Share Публикувано 18 Април 2017 1 hour ago, Diaksi said: Статията, която си дал не е за тоя мотор, за който се пита. Добре седни си - шест ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване