Jump to content

Diaksi

Members
  • Мнения

    168
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A4 Б7 2.0T

Персонална информация

  • Локация
    sofia

Последни посетители

1284 профилни разглеждания

Diaksi's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравей, Аз притежавам подобна кола, само че 252 кс и куатро. Тази не е лоша, но не е на куатро и тези 150 кс ми се виждат малко малко😀 - защо като 252 версията харчи същото. 190 версията също е само на предно май. Конкретната кола има хубавите седалки, обаче няма кожа и не са електрически. Също няма виртуалното табло. Андроид ауто и кар плей би трябвало да има - моята поне има. Фаровете и стоповете са от по красивите - лед. Климатроника е от по- хубавия което също е важно. Другото важно нещо поне за мен е да е с босе озвучение.
  2. По принцип са направени за 98 тия коли, но няма проблем да се карат и с 95. Малко по стабилно работи двигателят с 98, защото 98 е по-устойчив (а не както си мислят повечето хора по-мощен, напротив 98 е по-малко мощен). Аз си карам само с 95 понеже разликата в цената е твърде голяма и не съм имал каквито и да било проблеми, разлика във вървенето няма - компютъра който управлява двигателя знае с какво гориво караш и настройва системата. Евентуално на място като спреш може да се усети повече притрисане от двигателя, понеже бензинът 95 се запалва малко по-рано отколкото би трябвало да се запали - това е разликата
  3. Какъв s-line кви 5лв. да не си пушил тая сутрин нещо? Тоя дарак сигурно е на 500к. км.
  4. Новата кола се кара доста по-мазно, но между нова и такава на 200 и кусур хиляди разликата не е чак толкова голяма, ако е карана като хората. Общо взето един двигател ако се кара и се поддържа както трябва изкарва 2 пъти повече отколкото каросерията на колата...
  5. Аз бих ти дал съвет да се насочиш към бензин, вече сме 21-век, кой знае какво ще измислят скоро, за да разкарат дизела - той сега им е враг номер 1.
  6. Състоянието няма как да го видиш с рентгенов поглед и също така няма сервиз, който да ти гарантира какво е, така че годините са добър ориентир. Ясно, че салона ако не е като нов и има изпочупени неща и скъсано, явно собственикът е бил немарлив и дотам. Ясно, че дадена кола на 5 години може да е много по-зле от друга на 10 години, но годините са си години - излизат нови модели старите се демодират - на село може да си вървежен със "старо злато" Въпросната "форумна" кола изглежда много добре, но ако ще и само масло да и сипваш още 200К км пак ще си остане дърта кошница и според мен е силно надценена - не казвам, че на пазара има по-хубава, но неизбежно след 4-5 години че и по-рано вече ще е много демодирана и за смяна. Тя и Моника Белучи е много запазена, ама вече не бих я е**л.
  7. Ако няма да слагаш газ, по-хубаво се насочи към 2.0T куатро - по-икономичен мотор, по-бърз и не е с мултитрошляк. 1.8Т е силно надценен.
  8. Тва е голяма заблуда, че като си със СУВ ще минаваш през дупките със 140 и на него нищо няма да му стане : )
  9. Ми сигурно цената му харесва на човека. Моята е уж на 250к км. и въобще не е толко износена, та тва сиг е на 1 милион.
  10. Мен ми се вижда нормална цената - ако е струвала 80-90 хил. лв. като нова за 4-5 години цената и е паднала със 50%. Гледам ги тея АлУдита, че се движат около 30-35 при джамбазите, тая понеже е от представителството малко нагоре. Аз лично много не вярвам в тва, че ако е от представителството ще е безпроблемна бих си потърсил с малко повече екстри за тия пари. А на тия дето препоръчват нова кола ще им кажа, че тва е най-голямата глупост, която човек може да направи в България поне - тва значи повече пари за смяна на масло, повече пари за застраховки, повече пари за всичко и накрая супер обезценка, по-хуу "ноф-внос", колкото и пари да наливаш, пак ще са по-малко отколкото за нова кола и то от по-нисък клас. Тя и гаранцията на новите коли също е голяма глупост - измислена така че да наливаш луди пари на официалния сервиз. Е ако имаш пари да ги хвърлиш на боклука си е кеф.
  11. Тая първата е 'УнEкат' с тубичката масло във багажника и сменени задните амуртесьорье. 2.0 мислех, че е 131 коня на алуди б6.
  12. Да, мисля че от това зависи. Хубаво е куатрото, но е и маркетингов трик до някъде и е превърнато в нещо много комерсиално : ). Може да е мозъчна пръдня, но наистина хлапаците много се връзват, че като е с куатро колата и законите на физиката не важат вече и колата върви по релси едва ли не. При нормално каране няма кой знае ква колосална разлика.
  13. Може, аз съм на мение, че куатрото е за хлапаци и женчовци - истинските мъже карат на предно, а badass типовете на задно. Отделно, че всеки се бута да си търси куатро и преднячките са доста по-евтини като цена...
  14. Може и с 2.0 дизела да нямаш проблеми, но 8 години Х 50хил километра = 400 хил км. При бензина 8 години Х 20-30хил км = ~200 - 250 хил км. ,пък колата не е само двигател, по купето и окачването се разнебитват много работи при голям пробег.
×
×
  • Create New...