Jump to content

Обороти с характер


ubaka01

Recommended Posts

Здравейте имам следния проблем с оборотите. Когато карам с до 1300/1400 оборота и дам на свободна оборотите ми падат до 200 и пак се вдигат до нормалните 900 но когато карам с 2000 оборота примерно и дам на свободна го няма този проблем. -Също така играят много леко на място . Когато свалям прозорците пак падат до 200 и се дигат до 900, също като въртя волана когато карам бавно пак падат до 200 и се вдигат а някой път и дори изгася което не е готино в завоите, Всичко това е на Загрял мотор на студен го няма този проблем. 
Сега какво направих аз, смених въздушния филтър огледах за скъсана тръба чистих дросела без да го свалям да отблежа!. беше зацапан с масло изчистих го и отдругата страна колкото можах лъсна но проблема си остана. Дебитометъра не съм го чистил като го свалям а си купих някакъв спрей които се пръска в въздоховода на запален двигател и уш изчиства дебитометрите тръбите и дросела, но без ефект.
Също така последва и трудно палене сутрин но за 3 месеца ми се случи само 2-пъти. върти върти и след 3 мин успява да запали. 
Някой нещо да знае по въпроса?

Редактирано от ubaka01
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Да си кажа аз докаде стигнах . Ходих на елкон и даде следните грешки 4-ти цилиндър дебитометър и дросел, ламбдасонда. замерихйме дебитометъра свалихме го вече както трябва,почистихме. Сменихме свещи и кабели, адаптация на дросела, всичко океу . всички грешки изчезнаха остана само на ламбдасондата. разхода на гориво ми падна с 7 литра , но проблема все още си е там. Каде да търся проблема вече наистина незнам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменяй дросела. Недей купува втора ръка. Такива части само чисто нови. Ламбда я дай за почистване с ултразвук , в 70% от случаите едно чистене и е като нова.

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще опитам първо с ламдата, и да попитам ауди а4 1.8 без турбо без нищо няма ли същия дросел, понеже имам приятел с донорска такава и знам ,че неговата е читава?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
Публикувано (Редактирано)

добре на авера ми дросела не пасва, а на моя дросел  незнам как да му отворя капачето да го изчистя. Няма винтове няма нищо.Ето това е снимка на дросела модела е 408 238 323 011z.  venomcorp неискам да сменям нещо което струва 700 лева и накрая да се окаже ,че е нещо друго, Ако има някой добър във варна който разбира от тея коли бих искал да ми препоръчате. Понеже  при тъ****ри ми писна да ходя и да гледат като маумни и накрая и пари да ми искат

 

0_0_productGfx_c6425525b23c0fdba37df9224c662e23.jpg

Редактирано от ubaka01
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина би било безумно да се засилиш да сменяш дросел на сляпо, без да има някаква реална причина да смяташ че проблема е в него. Сега е момента да се включи някой колега от Варна, който да те насочи къде да отидеш за качествена диагностика. Келеша(TST Racing) дали не може да свърши работа? С форумен акъл няма да стане работата. Аз бих пробвал дори Порше Варна, ако толкова няма кой друг. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

venomcorp - Да и това ще го свърша ще си проверя и алтернатора. В случай ако се окаже че не е той . Като се надявам той да е проблема. -
каде мога да намеря  Келеша Tst Racing, и дали той наистина може да ми свърше работата която трябва както вика - manoleo

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...