ауди а3 Публикувано 25 Април 2017 Доклад Share Публикувано 25 Април 2017 (Редактирано) Здравейте колеги, наскоро си купих бууст метър но си нямам и най-малка идея как се слага, ако може някой да ми помогне със съвети, клипове или нещо от сорта, ще съм му много благодарен колата е ауди а3 1.9тди Редактирано 25 Април 2017 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 25 Април 2017 Доклад Share Публикувано 25 Април 2017 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 4 Май 2017 Доклад Share Публикувано 4 Май 2017 Какъв е уреда? Директно с вакум към него или през мап сензор и след това? Ако е от тези с вакум към него бих могъл да дам съвет, никак не е трудно по принцип. Разпробиваш смукател или направо слагаш 1 рейспайп с щуцер от тези които са за газово, мушкаш маркуча на вакума към него, от другата страна към уреда и готово. При мен осветлението направо го вързахме за това на ключа за таблото, т.е. като светне километража, светва и бустметъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 5 Май 2017 Доклад Share Публикувано 5 Май 2017 (Редактирано) Трябва да кажеш къде ти е измерването на налягането. В компютъра с маркуче или на турбопътя с датчик. В първият вариант режеш маркучето, с един тройник хващаш налягането към към средството за измерване. Във втория вариант - както каза колегата дупчене и щуцер или рейспайп с щуцер. Напрежение за крушката се взима най добре от бушоните, аз съм го взел от единият габарит. Ефектно е, замислям се и за други уреди, но конзолите, които продават са шибани и не лягат идеално по колонката, трябва да се режат и напасват. При мене се спука оригиналната пластмаса на колонката, защото е изгоряла от слънцето и на 20 години. Редактирано 5 Май 2017 от Бат Сашо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 13 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2017 Здравейте. Съществува ли електронен буустметър които се свързва към диагостичната букса на колата и да изкарва показанията от там. Без прекарване на маркучи и дупчене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване