Jump to content

VCDS въпрос за ламбда сондите?


vyzela

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

Имам въпрос за ламбда сондите на А3 1.8tq ARX.

На vcds-a ми показва това в опцията awareness и искам да знам дали има друг начин да се уверя, че сондите работят правилно, защото ми вдигна разхода?

 

Mode 01 - PID 01 : Readiness  --  Address 10

Number of DTCs stored: 0  --  MIL Status: MIL OFF
Misfire monitoring:  Passed
Fuel System:  Passed
Comprehensive Components:  Passed
Catalyst monitoring:  Failed or Incomplete
Heated catalyst monitoring: Not installed.
Evaporative system monitoring:  Failed or Incomplete
Secondary air system monitoring:  Failed or Incomplete
A/C system refrigerant monitoring: Not installed.
Oxygen sensor monitoring:  Failed or Incomplete
Oxygen sensor heater monitoring:  Failed or Incomplete
Exhaust Gas Recirculation: Not installed.

 

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма сигурен начин през VCDS да бъдеш уверен, че работят правилно. Ако спрат да работят - ще набие грешка. Ако просто отчитат грешно - няма как да го хванеш там. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми няма грешка иначе, просто в тая секция предупреждение излизат тия неща и 3 или 4 от тях са в червено, най вече за сондите.

Друг начин да се уверя че работят?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е що не ги показва като се чеква цялата система ми само в rediness секцията която е отделна?

Освен тва сондите нямат ли специален канал да се провери по подробна информация за тях?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има начин да ги провериш с VCDS,най-елементарната проверка е да сравниш дали сондата ти е станала ленива.На живи данни мисля че в канал 11 бяха на 1,8т,но по спомен ще те излъжа.Проверяваш кокло бързо ламбда сондата си променя напрежението при промяна на натоварването на двигателя,като база за сравнение може да погледнеш някое клипче в youtube на кола с изправна сонда.Ако се чуди много работата е ясна.Но грешка с ламбда сондите може да ти дава и от неплътност на турбопътищата или от кофти газова уредба ако има такава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма газ, колата е на супер малко километри, и до съвсем скоро всичко беше ок, но правих мека връзка уж при читав майстор!

Ще погледна канала,  мерси за предложението.

Ще пиша кво се случва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи канал така и не видях как мога да избера ръчно, но днес на рединесса ми показа всичко в зелено и само червено на катализатор контрол или мониторинг юнит, което незнам какво е?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Контрола на катализатора го извършва втората ламбда сонда.Едно от двете си е заминало,при заминал катализатор има характерна миризма от ауспуха при работещ двигател,но не знам как да ти я опиша.Най-простото обяснение е че миризмата е по-гадна от тази с работещ катализатор :D Утре ако успея ще видя на кой канал са ламбда сондите,но ако се поровиш малко в живите данни на двигателя ще ги откриеш.Търсиш меню Engine->Measuring Blocks и оттам превърташ нагоре и надолу по номера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи гледах и установих, че нищо не разбирам :)

Може ли да ми предложите сервиз в софия където си разбират от работата и ще ми оправят колата качествено?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...