NITRO1 Публикувано 11 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2018 (Редактирано) Герги, тази схема, която си дал на снимката по-горе знаеш ли дали е приложима и за Б7 седан куатро като размери? Искам да я вдигна пущината, с майсторягата гледахме тампони, пружини и са , като нови. Едва ли ще купя по-хубави части, така, че само спасението е в тези подложки. Доколкото разбирам се подлага само отдолу, където стъпва пружината, от какъв материал са? Мога ли от себе си да добавя още поне 1см. във височина или ще прецакам куатрото т.е. каретата или там каквото е? P.S. Сега видях, че тези подложки са за пружини за 2,5 тди а там вероятно и размерите са други. Редактирано 11 Октомври 2018 от NITRO1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 11 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2018 Пружините на вид може и да изглеждат като нови, но за да увисне значи са се смачкали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 11 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2018 Разстоянието от хоризонтален гладък под измерено до предната част на пода на колата и на задната част е еднакво, тоест не е провиснала задницата, но на мен ми идва леко ниска и искам да я повдигна максимално, ако мине номера с подложки. Майстора ми казва, че ако са заминали пружините, то задължително и тампоните ще са се сплескали (а те са, като чисто нови буквално) и друг показател бил, че боята по самите навивки на пружините се лющи (напуква се от деформациЙте на пружината) - нещо, което при мен липсва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ex_pupi Публикувано 11 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2018 Добре, имам няколко въпроса по схемата. Мисля в събота да задействам нещата и искам всичко да ми е ясно. Мой човек ще ми направи подложките , а слагането им ще е при майстор. Подложките са от алуминий (това ми е ясно защо ). Искам колата да е на едно ниво , както си е и сега, но просто ако нивото е по-високо с 5 см ще се родя . Тоест целта ми е задигане и отпред и отзад с около 5см. Колко трябва да е дебела предната подложка и колко задната, ако може някакви размери да ми кажеш или начертаеш . Разбрах вече, че мога да използвам и текущите си пружини(от теб) . Виждам , че на тази схема, която си постнал малко по-нагоре, предната подложка е дебела 15мм , а задната да кажем 50мм. Ако може и един телефон да те разпитам малко по-подробно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 11 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2018 Виж сега,аз съм сменил предните пружини с такива от 2,5.затова подложката ми е 15 мм.от пред. Ти ако оставиш твоите пружини и искаш да вдигнеш колата с 5см,то ще ти трябват по-дебело подложки. Колко точно не знам. Мойта задна подложка е 40 мм.и вдигна колата с 5 см,но ме съмнява да можеш да напъхаш 5 см.под пружината. То и 4 е трудно и ако нямаш всякакви инструменти и не си наясно,не се захващай сам. Потърси майстор който е наясно.Ти си си намерил,което е добре. Нитро,не знам за б7 дали е същото,но със сигурност може да се вдигне. Правете обаче неща в които сте сигурни,да не стане беля. Аз съм описал в темата точно как и с какво съм го направил на б6 1,9 авант куатро и съм много доволен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 11 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2018 (Редактирано) Аз без майстор по тая кола само наливам течност за чистачки и си проверявам нивото на маслото. Не ми е хоби да ръчкам по колата а и нямам време и желание, казвам на майстора и той ги прави нещата. Значи в обобщение мога безболезнено да я вдигна с около 5 сантиметра предница и задница без последствия за карета,куатро или там квото е? Друго да питам - няма ли готови китове (подложки) например за 1ВА окачване, за да не се занимавам със стругари,търсене на материали и евентуално даване на грешни размери? И ако има къде да търся? Ако успея да я вдигна с 5 санта тая кола - няма да си помисля за друго Рено в следващите 3 години поне. Редактирано 11 Октомври 2018 от NITRO1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 11 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2018 За готови китове не знам. Аз три години след като съм я вдигнал проблеми нямам,само ползи. Вози ме за риба,на всякъде и съм супер проходим в тоя лунен пейзаж наречен Български пътища. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ex_pupi Публикувано 31 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2018 Здравейте, съфоромци Днес ходих при майстора ми и огледахме колата ,оказа се , че окачването ми е супер , но просто е 1BE(заводски), звъннах и в порше и те ми потвърдиха , че съм с такова окачване. Идеята ми е следната , смятам да сменя напълно окачването с 1BR, стандартното е 1BA( като ще е гарга да е рошава). 1BR,както знаем е по-високо от 1BA с 13мм. Смятам да сменя всичко, а именно предни и задни пружини и амортесьори. За съжаление обаче, не мога да намеря ОЕМ номерата за такова окачване. Бихте ли ми помогнали , моля Старото окачване , смятам да го продам. Трябават ми ОЕМ номерата за пружините и амортесьорите за окачване 1BR на ауди A4 B6 Avant. Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване