Panteras Публикувано 15 Май 2017 Доклад Share Публикувано 15 Май 2017 Здравейте колеги, моля за помощ относно смяна на окачването предно/задно на моята а3-ка тип 8л-автоматик, 90 коня, 66 кв, дизел. Тъй като карам колата предимно по много лоши пътища (в Молдова и Украйна) искам да сменя окачването с по-високо, но без допълнителни манипулации по него. Моля да ми кажете коя е максималната допустима фабрична височина на пружините и амортисьорите (предни/задни) и кое оцветяване (цветовите точки по пружината) да избера за максимална издържливост. Спрял съм се на марката SACHS. Не държа на комфорт, а на здравина и по-голяма височина. Благодаря предварително за помоща! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 15 Май 2017 Доклад Share Публикувано 15 Май 2017 Закс имат някакво окачване (амове) за А3, които се водят усилени. Задните струваха около 250-280лв за двата амортисьора, тампони, прашници и прочее. Предните са на почти същата цена ако не се лъжа. Стават за автомобили със стандартно окачване, което според мен си е достатъчно високо. Предните пружини на Закс са малко по-скъпи. Внимавай като поръчваш, защото мисля, че имаше разлика в пружините отпред за ръчка и автоматик! Цветове не знам. Аз като търсих имаше изпълнение в два варианта на всичко - стандартно и усилено. Пружините бяха само стандартни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Panteras Публикувано 15 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 15 Май 2017 Благодаря колега, не искам да оставате с впечатлението, че ще карам офроуд, търся наистина здраво окачване и една идея по-високо заради спецификата на пътищата на този район на света (заради танковете, тежките военни машини и жегите, асфалта просто е на коловози и е мъчение да се кара между вълните по него) Не искам да рискувам с планки и подобни изпълнения, че ако закъсам там е ужас... Чух, че има предни пружини с 380 мм височина, но не знам дали няма да е опасно за фабричното окачване, което ако не се лъжа е с 365 мм. предни пружини. Реално предните са ми по-проблемни ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 16 Май 2017 Доклад Share Публикувано 16 Май 2017 Повдигането не се прави с планки,а с втулки,има тема във форума на шкода.Втулките са по-прости от Бойко Борисов и са последното нещо заради,което ще останеш на пътя.Другото полезно нещо което може да потърсиш е здрава подкартерна ламарина и да изхвърлиш оригиналната кора,ако вече не си я загубил по пътя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Panteras Публикувано 16 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 16 Май 2017 (Редактирано) Благодаря колега за съвета, но ако сложа подкартерна ламарина, ще се превърна в шейна по асфалт... Редактирано 16 Май 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 16 Май 2017 Доклад Share Публикувано 16 Май 2017 Щом надежността ти е проблем е добре да се замислиш,понеже с пукнат картер оставаш 100% на средата на пътя.А иначе без повдигане все ще е шейна без значение дали ще се плъзга по картер или по ламарината.Намерих ти темата за подложките,не е ракетна наука,всеки стругар може да ти ги изработи http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=11&t=84543&start=30 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 16 Май 2017 Доклад Share Публикувано 16 Май 2017 Подложките променят ли стабилността на автомобила в остри или дълги завои? Всяко определение за път си губи смисъла, щом коловозите по които караш могат с лекота да ти достигнат картера. В такъв случай, по-добре сложи вложки и както те е посъветвал колегата @Gostrex ламаринена кора под двигателя. С убити амове ще се прибереш бавно, но ще се прибереш, без картер няма да можеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 16 Май 2017 Доклад Share Публикувано 16 Май 2017 До колко я променят не знам,но няма логика да се влоши стабилността,понеже колата е с една идея по-натегнати пружини с този тип подложки.Промяната в центъра на тежестта е незначителна.Амортисьорите противно на общоприетото умират от омекнали или счупени пружини,понеже хода им се увеличава,ударите в крайно положение са доста по-тежки,когато пружината не си върши работата.Единственото което ми идва на ум като "проблем" е нуждата от регулиране на предницата след интервенцията.Добре е да заложиш и на най-високите възможни гуми 195/65/15 или 205/55/16 хем ще ти вози по-меко хем ще имаш по-малко ядове с криви джанти,балони и разбито окачване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Panteras Публикувано 17 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 17 Май 2017 Благодаря колеги, поръчах от Порше Юг въпросните подложки (11.50 лв. бройката на предните) Ще купя оригиналните препоръчани пружини за лоши пътища (365 мм.) и амортисьри стандартни SACHS. Подложките дават 2 см. към височината (поне по описание) Ще замеря сега колко е висока и след промените и ще пиша за крайния резултат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване