Jump to content

Губи вакум 1.9тди афн


frenop

Recommended Posts

Така и не откривам проблема но днес ми направи впечатление,че при включен климатроник дори на макс на вентилатора и на най-студеното положение колата върви по същия начин да не кажа че и на определени обороти дърпа по рязко и също така и не пуши толкова не,че е много попринцип де.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 60
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

При пуснат климатроник ЕКУ-то коригира милиграмите на празен ход,т.е. стойността на 01 канал става по-голяма,затова и пушека е по-малко.Във високите може би става една идея по-чувствителна,но в ниските е малко по-мудна.Къде ти е тайминга след ремапа?:stupid:

Шпонката на шайбата гледали ли сте я?

С външен МАП ли си?

Редактирано от vlado_tonev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ами милиграмите лично ги намалих на 1.8 на загрял двигател защото е по-пъргава от колкото на по-високи тайминга човека го гледа и каза че бил перфектен но за по-мудна не е грам.Шпонката на шайбата ? Извинявам се но не съм толкова вътре в нещата.Също така имах възможност да я пробвам колко ще направи и какво да видя с 3000 зора 200 преди 2 години когато я купих вдигаше 1000 пъти по бързо до 210 (3 пъти съм я пробвал по-магистралата)  и имаше ряз за още (нз колко но педала не беше до ламарината и при натискане продължаваше да дърпа) това може да се дължи на намалените милиграми но защо толкова по-бавно ги прави.

9 minutes ago, vlado_tonev said:

При пуснат климатроник ЕКУ-то коригира милиграмите на празен ход,т.е. стойността на 01 канал става по-голяма,затова и пушека е по-малко.Във високите може би става една идея по-чувствителна,но в ниските е малко по-мудна.Къде ти е тайминга след ремапа?:stupid:

Шпонката на шайбата гледали ли сте я?

С външен МАП ли си?

Да мапа е на тръбата.

Редактирано от frenop
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

М това мисля,че няма да мога да позная можеш ли да ми препоръчаш някой читав майстор в монтана или покрай монтана защото вече не знам какво да я правя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Днес я взех пак от майстор,който чисти колекторите,направи центровката прегледа дюзите и разпрасквачите и имаше само една дюза с паднало налягане и я е направил но колата си е на същото положение разлика няма...Колата ми прави впечатление,че при по-плавно подаване на газта набира доста по-добре но натисна ли я до ламарината или ако е рязко направо умира,също така ако я карам примерно на 3-та с 2000 оборота и задържа така за 10тина сек и я натисна тръгва за 2-3 сек и пак спира...На 5 между 1800-2200 оборота има едно странно заглъхване при натисната газ.Утре ще сменям пак горивен филтър с друг г/д колко трябва да е нафтата в него,като го отворя?

Редактирано от frenop
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При твоята кола нищо не бута откъм резервоара, а само дърпа откъм мотора. Очевидно отнякъде влиза въздух. Това не означава, че това е единствената причина за проблема, но щом на току що загасена кола филтъра е почти празен, определено трябва да започнеш оттам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес смених филтъра с нов отворих резервоара филтъра е чист,но проблема си остана тези дни почвам да подменям и всички горивни маркучи .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, има много висока вероятност да е нещо недогледано и скрито по маркучите. Например вчера сменях маркуча който е от от самото турбо (кръглото метално) до сферата отдолу. Маркучето го смених превантивно. И колата нямаше мощност като загря.

 

Смених електромеханичния клапан за пробата с един стар (случайно имах), защото ток имаше. Нямаше вакуум отново... 

Та оказа се голяма тъпотия - от другия край на това маркуче има пластмасов преходник към по-дебелото маркуче. Този преходник се сцепил от старост след като съм му закачил новото маркуче. Явно е малко по-плъто и го чупи аксиално. Външно не се вижда нищо. Чак като се махнаха маркучите се видя. От там му губеше вакуум. Трябва да се проверят при теб всички преходници, тройници и корпусчета.  Може да се пробва на запален двигател - разкачаш едно по едно и гледаш до къде идва вакуума. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички вакумни маркучета са сменени,но като ли че проблема ще пъкне в нещо друго турбото надува добре вижда се и в логовете ,който направих и ме навежда на мисълта,че не е вакум проблема на колата се показва в това,че не дърпа както трябва след 2000 оборота преди щом стигне 2000 оборота направи се едно някой ме подритваше а сега усеща се някакво ускоряване но го няма това ритване .. и след 2400-2500 оборота г/д се чува едно заглъхване и колата ептем спира ... егр е изолиран.турбтото е чисто,клапаните работят понеже съм ги пробвал с други,турбо пътищата са здрави понеже тези дни слагах челен кулер и всичко е прегледано ...и вече не знам от къде може да е ..(в стария кулер намерих някакъв парцал,като го гледах не е от скор там защо може да са го слагали)?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш изтичане на вакуум. За това и при обороти се получава дърпането, при обороти явно става достатъчен вакуум за да компенсира изтичането. 

За да си сигурен -  откачи системата с маркучите и пусни отделен нов маркуч до клапана за турбото. Както и нов до самото турбо директно от клапана. 

 

Иначе пак ти казвам: Провери и маркуча и адаптера (при мене той беше проблема) които влизат от турбото в сферата. Адаптера не се вижда. Трябва да се извадят маркучите. 

Редактирано от Schmeichel
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пише, че във високите спира. Стига сте го сукали тоя вакум. Даже и да има проблем с него, последствията ще са в ниските, а не във високите обороти. Налягане от турбото има и се вижда на логовете, толкоз.

Глъхнене и невървеж при по-високи обороти при отсъствието на друга причина означава недостиг на гориво и според мен празния филтър много красноречиво показва, че има проблем с горивоподаването.

Аз така и не разбрах след всички сменени неща филтъра стои ли си пълен винаги?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, frenop написа:

Всички вакумни маркучета са сменени,но като ли че проблема ще пъкне в нещо друго турбото надува добре вижда се и в логовете ,който направих и ме навежда на мисълта,че не е вакум проблема на колата се показва в това,че не дърпа както трябва след 2000 оборота преди щом стигне 2000 оборота направи се едно някой ме подритваше а сега усеща се някакво ускоряване но го няма това ритване .. и след 2400-2500 оборота г/д се чува едно заглъхване и колата ептем спира ... егр е изолиран.турбтото е чисто,клапаните работят понеже съм ги пробвал с други,турбо пътищата са здрави понеже тези дни слагах челен кулер и всичко е прегледано ...и вече не знам от къде може да е ..(в стария кулер намерих някакъв парцал,като го гледах не е от скор там защо може да са го слагали)?

Това с парцала ме убива, предполагам че са го сложили с надеждата да обере маслените пари, но са останали само с надеждата и невървяща кола. Явно е таен автоджамбазки номер.

Като пуснах търсачката голям мазен парцал излезе в още една тема във форума.

Редактирано от Бат Сашо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пусках и отделни маркучи и пак същото а и аз ги смених един път всичките после по-мен човека в сервиза пак е сменил всичките.Иначе да речем че съм на втора задържам на 1800 оборота подавам плавно до средата на педала,колата дърпа яко после отпускам газта падат до 1800 натискам рязко до ламарината колата е мудна и глъхне ..Не е като за без турбо ама не е,като за кола с чип в никакъв случай...Относно филтъра вече съм с такъв от голф 2 но е капсолован и не се вижда до къде е...Иначе интересното е че колата не пипа масло там има толкова маслени пари колкото от картерните нито грам повече.. тъйче парцала ми е загадка..Според мен остават два варианта понеже вече съм по-мап нямам дебитомер може мапа да се ебава...Или помпата да е за ремонт но по-скоро мапа се ебава и не подава каквото количество въздух трябва и за това глъхне и попушва..

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж си логовете, мапа ти е наред, налягането се движи прекрасно. Всички дотук споменати варианти са отхвърлени еднозначно освен недостиг на гориво.

Прозрачен маркуч преди горивната помпа имаш ли? Гледал ли си там какво става веднага след като е почнала да глъхне на празен ход и при форсиране? Може да снимаш клипче. Аз няма да мога да го разтълкувам, но тук със сигурност има други, които знаят какво трябва да се вижда през него.

Щом ти е капсулован филтъра можеш да пробваш да го изсипеш, за да видиш колко има вътре. Настоявам толкова за филтъра, защото ако се стигне до извода, че всичко до помпата е наред, остава само самата тя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Слагах прозрачен маркуч и минава нафта без въздух не знам как стоя нещата с маркуча за излишната нафта но той вече отива към резервоара а не към филтъра.Събота или неделя ще го източа да видя колко нафта има, г/д какво трябва да е количеството?След слагането на новия кулер,който е малко по-голям ми се струва че е по-добре и глъхне по-малко дали и този да не е малък?Но не виждам логика защото 2 седмици след чипа колата ходише на самолет с заводски кулер.Щом не е от мапа според мен е помпата щом до филтъра ходи нафта без въздух и ако пак е празен филтъра значи помпата не прави достатъчно вакую да дръпне достатъчно нафта така си го обяснявам?

Редактирано от frenop
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтъра, с който си в момента нямам представа дори как изглежда, така че не мога да кажа колко трябва да има вътре. Доколкото разбирам от описанията ти, има само вход и изход, а не е като по-новите с повече. Затова за мен единствения начин този филтър да се изпразни, ако си го напълнил при монтажа и всичко е обезвъздушено както трябва, е някъде да има пропуск по маркучите и да влиза въздух или да връща към резервоара докато колата е загасена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D0%B2%D0%B5%D0%

Така ето това е филтъра, днес отвих болта,който е отгоре и не се виждаше нафта,което занчи ,че или се прази филтъра или не е бил напълнене при монтаж понеже не го слагах аз,идните дни ще обезвъздуша системата и ще покарам и ще пиша да кажа как е .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес пак отвих болта на филтъра и го напълних до горе с нафта и го завих,колата започна да ходи много добре 2-3 км и изведнъж пак лагна ..след това погледнах филтър поизпразнен,значи някъде по системата от резервоара до филтъра дърпа и въздух интересното е,че не се вижда сцепен маркуч (горивопровод) явно ще трябва да подменям всичко от резвровара до филтъра с ново. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...