frenop Публикувано 4 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юни 2017 Така и не откривам проблема но днес ми направи впечатление,че при включен климатроник дори на макс на вентилатора и на най-студеното положение колата върви по същия начин да не кажа че и на определени обороти дърпа по рязко и също така и не пуши толкова не,че е много попринцип де. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 4 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2017 (Редактирано) При пуснат климатроник ЕКУ-то коригира милиграмите на празен ход,т.е. стойността на 01 канал става по-голяма,затова и пушека е по-малко.Във високите може би става една идея по-чувствителна,но в ниските е малко по-мудна.Къде ти е тайминга след ремапа? Шпонката на шайбата гледали ли сте я? С външен МАП ли си? Редактирано 4 Юни 2017 от vlado_tonev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frenop Публикувано 4 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юни 2017 (Редактирано) Ами милиграмите лично ги намалих на 1.8 на загрял двигател защото е по-пъргава от колкото на по-високи тайминга човека го гледа и каза че бил перфектен но за по-мудна не е грам.Шпонката на шайбата ? Извинявам се но не съм толкова вътре в нещата.Също така имах възможност да я пробвам колко ще направи и какво да видя с 3000 зора 200 преди 2 години когато я купих вдигаше 1000 пъти по бързо до 210 (3 пъти съм я пробвал по-магистралата) и имаше ряз за още (нз колко но педала не беше до ламарината и при натискане продължаваше да дърпа) това може да се дължи на намалените милиграми но защо толкова по-бавно ги прави. 9 minutes ago, vlado_tonev said: При пуснат климатроник ЕКУ-то коригира милиграмите на празен ход,т.е. стойността на 01 канал става по-голяма,затова и пушека е по-малко.Във високите може би става една идея по-чувствителна,но в ниските е малко по-мудна.Къде ти е тайминга след ремапа? Шпонката на шайбата гледали ли сте я? С външен МАП ли си? Да мапа е на тръбата. Редактирано 4 Юни 2017 от frenop Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 4 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2017 На коляновия вал.Загледай я дали има замятане при празен ход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frenop Публикувано 4 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юни 2017 М това мисля,че няма да мога да позная можеш ли да ми препоръчаш някой читав майстор в монтана или покрай монтана защото вече не знам какво да я правя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 4 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2017 Dani_94 е в Монтана.Ако решиш,ще ти пратя номера му на лични. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frenop Публикувано 4 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юни 2017 Да ще ти бъда благодарен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frenop Публикувано 5 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юни 2017 (Редактирано) LOG-01-008-010-011.csv LOG-01-008-010-011...csv 1-на 3-та скорост 2-на 4-та скорост Редактирано 5 Юни 2017 от frenop Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frenop Публикувано 12 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юни 2017 (Редактирано) Днес я взех пак от майстор,който чисти колекторите,направи центровката прегледа дюзите и разпрасквачите и имаше само една дюза с паднало налягане и я е направил но колата си е на същото положение разлика няма...Колата ми прави впечатление,че при по-плавно подаване на газта набира доста по-добре но натисна ли я до ламарината или ако е рязко направо умира,също така ако я карам примерно на 3-та с 2000 оборота и задържа така за 10тина сек и я натисна тръгва за 2-3 сек и пак спира...На 5 между 1800-2200 оборота има едно странно заглъхване при натисната газ.Утре ще сменям пак горивен филтър с друг г/д колко трябва да е нафтата в него,като го отворя? Редактирано 12 Юни 2017 от frenop Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frenop Публикувано 12 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юни 2017 При сваляне на филтъра се видя,че е пълен не повече от 20 %,което ме навежда на мисълта,че от резервара не бута достатъчно нафта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 13 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2017 При твоята кола нищо не бута откъм резервоара, а само дърпа откъм мотора. Очевидно отнякъде влиза въздух. Това не означава, че това е единствената причина за проблема, но щом на току що загасена кола филтъра е почти празен, определено трябва да започнеш оттам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frenop Публикувано 13 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2017 Днес смених филтъра с нов отворих резервоара филтъра е чист,но проблема си остана тези дни почвам да подменям и всички горивни маркучи . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frenop Публикувано 21 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юни 2017 Днес сменихме всички маркучи за горивото сложихме филтър от голф 2 но разлика няма колата пак си е спъната.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schmeichel Публикувано 24 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2017 Здравей колега, има много висока вероятност да е нещо недогледано и скрито по маркучите. Например вчера сменях маркуча който е от от самото турбо (кръглото метално) до сферата отдолу. Маркучето го смених превантивно. И колата нямаше мощност като загря. Смених електромеханичния клапан за пробата с един стар (случайно имах), защото ток имаше. Нямаше вакуум отново... Та оказа се голяма тъпотия - от другия край на това маркуче има пластмасов преходник към по-дебелото маркуче. Този преходник се сцепил от старост след като съм му закачил новото маркуче. Явно е малко по-плъто и го чупи аксиално. Външно не се вижда нищо. Чак като се махнаха маркучите се видя. От там му губеше вакуум. Трябва да се проверят при теб всички преходници, тройници и корпусчета. Може да се пробва на запален двигател - разкачаш едно по едно и гледаш до къде идва вакуума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frenop Публикувано 25 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юни 2017 Всички вакумни маркучета са сменени,но като ли че проблема ще пъкне в нещо друго турбото надува добре вижда се и в логовете ,който направих и ме навежда на мисълта,че не е вакум проблема на колата се показва в това,че не дърпа както трябва след 2000 оборота преди щом стигне 2000 оборота направи се едно някой ме подритваше а сега усеща се някакво ускоряване но го няма това ритване .. и след 2400-2500 оборота г/д се чува едно заглъхване и колата ептем спира ... егр е изолиран.турбтото е чисто,клапаните работят понеже съм ги пробвал с други,турбо пътищата са здрави понеже тези дни слагах челен кулер и всичко е прегледано ...и вече не знам от къде може да е ..(в стария кулер намерих някакъв парцал,като го гледах не е от скор там защо може да са го слагали)? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schmeichel Публикувано 25 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2017 (Редактирано) Имаш изтичане на вакуум. За това и при обороти се получава дърпането, при обороти явно става достатъчен вакуум за да компенсира изтичането. За да си сигурен - откачи системата с маркучите и пусни отделен нов маркуч до клапана за турбото. Както и нов до самото турбо директно от клапана. Иначе пак ти казвам: Провери и маркуча и адаптера (при мене той беше проблема) които влизат от турбото в сферата. Адаптера не се вижда. Трябва да се извадят маркучите. Редактирано 25 Юни 2017 от Schmeichel Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 25 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2017 Пише, че във високите спира. Стига сте го сукали тоя вакум. Даже и да има проблем с него, последствията ще са в ниските, а не във високите обороти. Налягане от турбото има и се вижда на логовете, толкоз. Глъхнене и невървеж при по-високи обороти при отсъствието на друга причина означава недостиг на гориво и според мен празния филтър много красноречиво показва, че има проблем с горивоподаването. Аз така и не разбрах след всички сменени неща филтъра стои ли си пълен винаги? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 26 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2017 (Редактирано) Преди 10 часа, frenop написа: Всички вакумни маркучета са сменени,но като ли че проблема ще пъкне в нещо друго турбото надува добре вижда се и в логовете ,който направих и ме навежда на мисълта,че не е вакум проблема на колата се показва в това,че не дърпа както трябва след 2000 оборота преди щом стигне 2000 оборота направи се едно някой ме подритваше а сега усеща се някакво ускоряване но го няма това ритване .. и след 2400-2500 оборота г/д се чува едно заглъхване и колата ептем спира ... егр е изолиран.турбтото е чисто,клапаните работят понеже съм ги пробвал с други,турбо пътищата са здрави понеже тези дни слагах челен кулер и всичко е прегледано ...и вече не знам от къде може да е ..(в стария кулер намерих някакъв парцал,като го гледах не е от скор там защо може да са го слагали)? Това с парцала ме убива, предполагам че са го сложили с надеждата да обере маслените пари, но са останали само с надеждата и невървяща кола. Явно е таен автоджамбазки номер. Като пуснах търсачката голям мазен парцал излезе в още една тема във форума. Редактирано 26 Юни 2017 от Бат Сашо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schmeichel Публикувано 26 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2017 При мен също дърпаше във високите обороти, след 2000 оборота. След това спря да дърпа изобщо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frenop Публикувано 26 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юни 2017 Пусках и отделни маркучи и пак същото а и аз ги смених един път всичките после по-мен човека в сервиза пак е сменил всичките.Иначе да речем че съм на втора задържам на 1800 оборота подавам плавно до средата на педала,колата дърпа яко после отпускам газта падат до 1800 натискам рязко до ламарината колата е мудна и глъхне ..Не е като за без турбо ама не е,като за кола с чип в никакъв случай...Относно филтъра вече съм с такъв от голф 2 но е капсолован и не се вижда до къде е...Иначе интересното е че колата не пипа масло там има толкова маслени пари колкото от картерните нито грам повече.. тъйче парцала ми е загадка..Според мен остават два варианта понеже вече съм по-мап нямам дебитомер може мапа да се ебава...Или помпата да е за ремонт но по-скоро мапа се ебава и не подава каквото количество въздух трябва и за това глъхне и попушва.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 27 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2017 Виж си логовете, мапа ти е наред, налягането се движи прекрасно. Всички дотук споменати варианти са отхвърлени еднозначно освен недостиг на гориво. Прозрачен маркуч преди горивната помпа имаш ли? Гледал ли си там какво става веднага след като е почнала да глъхне на празен ход и при форсиране? Може да снимаш клипче. Аз няма да мога да го разтълкувам, но тук със сигурност има други, които знаят какво трябва да се вижда през него. Щом ти е капсулован филтъра можеш да пробваш да го изсипеш, за да видиш колко има вътре. Настоявам толкова за филтъра, защото ако се стигне до извода, че всичко до помпата е наред, остава само самата тя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frenop Публикувано 27 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юни 2017 (Редактирано) Слагах прозрачен маркуч и минава нафта без въздух не знам как стоя нещата с маркуча за излишната нафта но той вече отива към резервоара а не към филтъра.Събота или неделя ще го източа да видя колко нафта има, г/д какво трябва да е количеството?След слагането на новия кулер,който е малко по-голям ми се струва че е по-добре и глъхне по-малко дали и този да не е малък?Но не виждам логика защото 2 седмици след чипа колата ходише на самолет с заводски кулер.Щом не е от мапа според мен е помпата щом до филтъра ходи нафта без въздух и ако пак е празен филтъра значи помпата не прави достатъчно вакую да дръпне достатъчно нафта така си го обяснявам? Редактирано 27 Юни 2017 от frenop Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 1 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2017 Филтъра, с който си в момента нямам представа дори как изглежда, така че не мога да кажа колко трябва да има вътре. Доколкото разбирам от описанията ти, има само вход и изход, а не е като по-новите с повече. Затова за мен единствения начин този филтър да се изпразни, ако си го напълнил при монтажа и всичко е обезвъздушено както трябва, е някъде да има пропуск по маркучите и да влиза въздух или да връща към резервоара докато колата е загасена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frenop Публикувано 2 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юли 2017 Така ето това е филтъра, днес отвих болта,който е отгоре и не се виждаше нафта,което занчи ,че или се прази филтъра или не е бил напълнене при монтаж понеже не го слагах аз,идните дни ще обезвъздуша системата и ще покарам и ще пиша да кажа как е . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frenop Публикувано 3 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юли 2017 Днес пак отвих болта на филтъра и го напълних до горе с нафта и го завих,колата започна да ходи много добре 2-3 км и изведнъж пак лагна ..след това погледнах филтър поизпразнен,значи някъде по системата от резервоара до филтъра дърпа и въздух интересното е,че не се вижда сцепен маркуч (горивопровод) явно ще трябва да подменям всичко от резвровара до филтъра с ново. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване