al3xandar Публикувано 31 Май 2017 Доклад Share Публикувано 31 Май 2017 Здравейте колеги, имам доста странен проблем с колата и не мога да намеря решение на проблема. Колата е Ауди а4 Б7 2.0 ТДИ 170 к.с. с код на мотора BRD. Проблема е, че колата забива на ниските обороти и супер трудно ускорява, но след като се включи турбото няма проблеми. Не го прави всеки път, но през повечето време се случва и то на всички предавки. Да отбележа, че колата е с ново турбо, почистен ЕГР, почистени и ревизирани дюзи и напълно обслужен. Също така, проверихме потенциометъра на педала на газта по време на движение, с диагностика Делфи и той работи. Ако някой има някаква идея или е имал същия проблем, ще съм благодарен да сподели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 31 Май 2017 Доклад Share Публикувано 31 Май 2017 Не си споменал,дебитомер,провери го дали е наред,може да е зацапан Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
al3xandar Публикувано 31 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 31 Май 2017 Чист е дебитомера. Все пак го почистих с обезмаслител и напръсках с контактен спрей и пак същата работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cugggle Публикувано 1 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2017 При мен пък това стана след смяна на дебитомер и все още я карам така. Sent from my 9002X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 1 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2017 Дебитомера оригинален по VIN ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
al3xandar Публикувано 4 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юни 2017 нз дали е оригинален, ще го проверя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 4 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2017 Или да спукан/скъсан някой вакуумен маркуч ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
al3xandar Публикувано 4 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юни 2017 уж ги гледахме тия вакуумни маркучи и всичко е ок... Нз вече, голяма греда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
al3xandar Публикувано 5 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юни 2017 Колеги, не е дебитомера със сигурност. Моя е оригинален, пробвах и с друг който пак беше оригинален и си прави същия проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 5 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2017 Може ЕГР-а да не работи коректно, въпреки че е чистен и от там да лъже дебитомера. Изпушва ли черно като подаваш газ в ниските и нищо не се случва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
al3xandar Публикувано 5 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юни 2017 Не съм обърнал внимание, но ще погледна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
al3xandar Публикувано 5 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юни 2017 Правихме тест и не е от ЕГР-а..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
b5 2.5 tdi Публикувано 7 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2017 (Редактирано) Абсолютно същия проблем имам и аз само че двигателя е blb. Смених турбото , почистен егр, друг дебитомер , дюзите са перфектни, няма спукани вакуми Редактирано 7 Юни 2017 от b5 2.5 tdi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daniel.petrovaliev Публикувано 7 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2017 Здравейте колеги, аз забелязвам същия проблем(ако мога да го нарека така) при моята A4 B6 1.9 TDI, но при мен мисля, че е от чип тунинга. Като я настъпя на 2, 3-та след 2к оборота дърпа толкова че се включва ЕСП-то а преди това все едно не си настъпил гас-та. Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
al3xandar Публикувано 7 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юни 2017 Трябва да търсим решение на проблема по някакъв начин. Не е си работа да се кара така..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
b5 2.5 tdi Публикувано 12 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2017 Колеги някой сервиз да ми препоръчате в Пловдив че дразни много тоя проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
al3xandar Публикувано 13 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2017 В Пловдив нз. Моята я оставих в София. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 13 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2017 На 6/12/2017 at 11:07, b5 2.5 tdi написа: Колеги някой сервиз да ми препоръчате в Пловдив че дразни много тоя проблем аз бих ти препоръчал,"турбо сервиз",намира се :като отиваш посока войводиново,на светофара на кауфланда на брезовско,завиваш на ляво,после първата пресечка в дясно караш малко и ще го видиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
al3xandar Публикувано 22 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юни 2017 Колеги, някой намери ли решение на проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
b5 2.5 tdi Публикувано 22 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2017 аз съм на същото положение за сега не съм намерил решение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване