Number23 Публикувано 3 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2017 (Редактирано) Добър вечер на всички! Решил съм да се заема с един проблем, който пренебрегвам вече една година (за която съм минал 30к километра). Дано се намери някой да ми каже за какво точно става на въпрос, понеже и до ден днешен не ми стана напълно ясно. И така...По колекторната тръба (надявам се да не бъркам) се появява черен нагар който прилича на разтопена смола, но като го пипна, има консистенция, по скоро на сажди. Дано се вижда хубаво на снимките които съм прикачил(мястото е доста надолу и е много трудно да се направи ясна снимка) Досега са ми казвали, че трябва да сменям гарнитура, но за целта се изваждал целия двигател, понеже нямало как да се стигне мястото. Но не смятам човека който ми го каза за доставерен източник. Затова пиша тук. Молбата ми е някой който разбира, ако може да ми каже, за какво става на въпрос и/или да ме насочи към някой добър майстор, който да разбира от модела и да ми реши проблема. Благодаря предварително за пореден път!!! Audi A6 4f 2.7tdi 2007 (колата върви перфектно иначе, без никакви други проблеми и забележки) А точно в дясно от тръбата има пръски(от същия нагар) които се виждат по ясно.. качвам снимки дано стане па ясно. Редактирано 3 Юни 2017 от Number23 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 4 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2017 Според мен е масло с прах. Ако не ти капе по земята изобщо няма какво да го мислиш. Те тия мотори са много течливи. Ще хвърлиш маса пари и нерви, ако искаш да спреш всички течове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Number23 Публикувано 4 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юни 2017 Благодаря за съвета, но аз съм малко перфекционист и ме дразни много, още повече, че не съм сигорен какъв точно е проблема... ако някой може да каже нещо по-подробно или знае някой майстор който разбира, да я види на място и да каже, ще съм много благодарен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dakata0177 Публикувано 11 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2017 Дифтунга на дюза! Милиметри над изпускателния колектор има отвори, който служат за извеждане на тая гняс в случай, че духне някоя дифтунга. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 14 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2017 Или гумичката е прокъсана и пуска по малко масло. Смени я овреме, иначе дюЛзата запича. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 14 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2017 Коя гумичка - тази дето не пуска маслото надолу ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване