Jump to content

Recommended Posts

Да, всички А6 Allroad са на въздушно и с нивомат - иначе какъв е смисъла?

В 4Ф (което гледаш и ти) възглавниците са защитени и по-рядко се пукат, сравнено с първото поколение.

 

Иначе, ако искаш да избегнеш въздушното, А4 Allroad няма такова, но и няма никаква възможност за регулиране височината на пътния просвет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и какво толкова те плаши тва въздушно ? 300лв  кадърно рециклирана , за малко отгоре нова . я се случи , я не . пък и да се случи няма да е 4-те на куп . за компресорите варианти бол , ремонтен комплект за стотинки от ибей ,  рециклиране , втора употреба региклиран , дори новите бяха по спомен 700лв .  на първо поколение е същият като при мерцедес  с 15-20% по висока цена . при второто незная . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо като говорите за рециклиране на въздушно окачване коментирате само възглавниците. Специално отпред са амортисьор и възглавница в едно. Като омекне амортисьора или се разтропа какво се прави освен да се купи нов. Да де ама един амортисьор не се сменя, смянат се двата и хоп едни 5000лв. ги няма.

За мен тези пари си заслужават екстрата, но е важно да не подлъгваме бъдещи ползватели на тези коли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти сложи край на спокойните ми нощи

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не познавам никой, а също и не съм чел за никой (за Олроуд много съм чел по руските форуми), който да е сменил амортисьор на Allroad C5. Възглавниците дават фира яко, но пък пазят живота на амортисьора.

Аз лично на моя смених четири възглавници за четирите години ползване. Общо с монтажа и възглавниците не повече от 2000 лева съм дал.

П.п.: Не знам при Allroad 4F доколко възглавницата пази амортисьора  

П.П.п.: @Raino Ти остави тези, кажи по-добре, каква е изненадата за някой собственик на RS6 C5, когато му кажат че има два амортисьора DRC за смяна :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

За да не пускам нова тема, а и може да е обсъждано вече, искам да попитам: Има ли разлика в просвета на един Олроуд 4Ф и една А6 4Ф с въздушно окачване, когато са вдигнати най-горе или разликата е че просто Олроуд-а им една степен по-високо нагоре? Един вид разликата само от това ли идва или Олроуд-а е с разлика в окачването?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има разлика в хода на окачването и съответно максималния клиренс. А6 Олроуд мисля, че се вдига до 185мм и си е ниво за каране по пресечен терен, 4Ф с въздушно има само функция "lift" за преодоляване на препятствия, като не съм сигурен доколко е подходящо да се използва за продължително каране. При всички положения има едно 30мм разлика в максималния клиренс между двете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...