terziev20 Публикувано 7 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2017 сменял съм дюзи и знам как пали като са заминали/запушени. Появи ми се същия проблем все едно "затяга" мотора като завъртиш ключа и изведнъж запалва, сутрин няма проблем но при топъл двигател се появява. НО, няма го това цъкване, като на дюзи когато "затяга" мотора и след това пали, и НЕ пуши колата бяло отзад... Възможно ли е от друго място да е проблема, кабел или ддз? някой да му се е случвало? И последно, четох но неможах да намеря точно , сега тия дюзи рециклират ли се или не , от 100 места различни изказвания дават? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 7 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2017 Може да са втулки на стартера износени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
terziev20 Публикувано 9 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юни 2017 (Редактирано) незнам , много странно все едно не и стига ток -завърта , замисля се и после си запалва . Ако казваш втулки на стартер , каква ти е логиката , че шава при палене и не дава достатъчен ток ли ? а на студен двигател защо го няма Редактирано 12 Юни 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pezemengin Публикувано 24 Май 2018 Доклад Share Публикувано 24 Май 2018 и мойта има същия проблем ако откриеш от къде е пиши Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SergioTacchini Публикувано 22 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2018 Миналата година имах същото чудене преди запалване на топъл мотор 4.2 бенз. Замалко да сменя стартера и един ден съвсем случайно пипнах плюсовата клема на акумулатора. Беже доста топла. Отидох при един доктор и каза, че токът се губи там. Проби клемата в основата и я напълни с олово. Оправи се и нямах проблем до тези дни. Сега пак се появи. Но мисля пак да видя тоците. Забележи на топъл двигател дали ти е топла клемата Sent from my SM-G950F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
urumkata Публикувано 25 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2018 В какво състояние са ви акомулаторите,мерили ли сте ги???Или е по -добре да питам колко са стари???? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
urumkata Публикувано 25 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2018 Няма да е лошо да погледнете и сензор на колянов вал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване