Jump to content

топъл двигател - пали трудно


terziev20

Recommended Posts

сменял съм дюзи и знам как пали като са заминали/запушени.  

 Появи ми се същия проблем все едно "затяга" мотора като завъртиш ключа и изведнъж запалва, сутрин няма проблем но при топъл двигател се появява.

НО, няма го това цъкване, като на дюзи когато "затяга" мотора и след това пали, и НЕ пуши колата бяло отзад...

Възможно ли е от друго място да е проблема, кабел или ддз? някой да му се е случвало? 

И последно, четох но неможах да намеря точно , сега тия дюзи рециклират ли се или не , от 100 места различни изказвания дават?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

незнам , много странно все едно не и стига ток -завърта , замисля се и после си запалва . Ако казваш втулки на стартер , каква ти е логиката , че шава при палене и не дава достатъчен ток ли ? а на студен двигател защо го няма :nixweiss:

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 months later...
  • 5 weeks later...

Миналата година имах същото чудене преди запалване на топъл мотор 4.2 бенз. Замалко да сменя стартера и един ден съвсем случайно пипнах плюсовата клема на акумулатора. Беже доста топла. Отидох при един доктор и каза, че токът се губи там. Проби клемата в основата и я напълни с олово. Оправи се и нямах проблем до тези дни. Сега пак се появи. Но мисля пак да видя тоците. Забележи на топъл двигател дали ти е топла клемата

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...