ombri Публикувано 15 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2017 Моля знаещите колеги да погледнат прикачения Лог файл и да си кажат мнението. Струва ми се, че колата не дърпа достатъчно след 3000 об. LOG-01-003-010-011.csv Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 15 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2017 Омбре, а я защо требе да фърлам боб какъв ти е дфегателя? Чипове-мипове турал ли си? 3ти канал не ми трябва с тоя затапен ЕГР. На негово място сложи 1ви, да виждам колко горивце пръска кочината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ombri Публикувано 15 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юни 2017 (Редактирано) Двигателя е от подписа AJM нема чип Изпратено от моят SM-G928F с помощта на Tapatalk Утре мога да направя с 1ви. Благодаря за съвета. Изпратено от моят SM-G928F с помощта на Tapatalk Редактирано 16 Юни 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ombri Публикувано 16 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юни 2017 Трети канал съм качил заради дебитомера. Няма ли кой да разчете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 16 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2017 Има кой, ама не го слушаш. Дебитомера го има и на 10ти канал... Ако те мързи да направиш още един лог, само сам можеш да си помогнеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ombri Публикувано 16 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юни 2017 Днес след работа ще го направя, но ми кажи на кои канали, за да не стане пак грешка: 1; 10 и 11 ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 16 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2017 Точно така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ombri Публикувано 18 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юни 2017 Това е файла. Извинявам се за закъснението. LOG-01-001-010-011a.csv Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 19 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2017 (Редактирано) Като гледам не дърпа както трябва и преди 3000, но може и да се бъркам. Кодове за грешки няма ли? Редактирано 19 Юни 2017 от Бат Сашо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ombri Публикувано 19 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юни 2017 Дава грешка G62 short to + Изпратено от моят SM-G928F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 19 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2017 Това на първо четене е заминал датчик за температура на антифриза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ombri Публикувано 19 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юни 2017 Да Изпратено от моят SM-G928F с помощта на Tapatalk На таблото показва 90 гр но дава такава грешка на Вагком Изпратено от моят SM-G928F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ombri Публикувано 20 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юни 2017 Колеги, няма ли компетентни мнения? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 20 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2017 Само некомпетентни колега, като моето! Не се надявай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ombri Публикувано 20 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юни 2017 Не знам дали твоето е некомпетентно, но поне е нещо. Изпратено от моят SM-G928F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 21 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2017 Всичко изглежда прекрасно освен температурата. Датчиците за таблото и ЕКУ-то са различни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ombri Публикувано 21 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юни 2017 (Редактирано) При моя двигател мисля, че е един с четири крачета. Намира се под тандем-помпата. Редактирано 21 Юни 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ombri Публикувано 28 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юни 2017 Колеги, благодаря на отзовалите се! Пуснах тази тема и Логовете, защото откакто съм купил колата (около 5000км.), дюзата на трети цилиндър държи "стойност" (не знам дали е правилно да се каже така) 2,9 на 13ти канал. Другите са в норми около +-1. Колата пали от четвърт (и студена и топла), работи гладко, не пуши никак и върви добре (според мен). Смених датчика G62, сега няма грешки, но този показател на тази дюза си остана същия. Синхронизацията на вала беше +3, сега я направих +0,6, но не се променя показанието на дюзата. Та питането ми е мога ли да си карам колата без да се вглеждам много-много или да очаквам ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 28 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2017 https://www.youtube.com/watch?v=iyoD0PuMKGY Пробвай това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 28 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2017 Или това: За съжаление, снимките ми от темата, са изчезнали някъде и не се визуализират, но ще схванеш за какво става въпрос Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ombri Публикувано 29 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юни 2017 Преди 13 часа, Бат Сашо написа: https://www.youtube.com/watch?v=iyoD0PuMKGY Пробвай това. Колега, извинявам се, че не споделих, но още когато купих колата, смених гумички и дифтунки на дюзите и им направих регулировка по оказания метод. Преди 13 часа, SCHwabata написа: Или това: За съжаление, снимките ми от темата, са изчезнали някъде и не се визуализират, но ще схванеш за какво става въпрос Колега, не съм пробвал това, ще го пробвам, но се съмнявам да има ефект. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ombri Публикувано 30 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юни 2017 Колеги, дайте други идеи и основното, което ме интересува: доколко това показание е притеснително и да очаквам ли някакви изненади, защото ми предстои пътуване до морето (около 1000км). Страх ме е да нямам приключения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 1 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2017 Ако не усещаш някакъв проблем, си карай така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ombri Публикувано 4 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юли 2017 (Редактирано) Довечера мисля да отворя капака на клапаните и да зачистя ел. клемите на дюзите, да видя дали ще има разлика. Също мисля да почна да сипвам по малко двутактово масло в нафтата. Четох добри отзиви за тази процедура. Дайте мнение? Редактирано 4 Юли 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 4 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2017 Аз не смятам, че това има смисъл в твоя случай. Внимавай да не счупиш конекторите на инжекторите. Ако ги счупиш, поне гледай да не пада пластмасата надолу в мотора. Относно маслото, ако си чел внимателно, ще си прочел и лоши мнения. Също ще си забелязал и липса на внимателно проведени и статистически валидни експерименти. Всеки сам си решава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване