James Публикувано 27 Август 2017 Доклад Share Публикувано 27 Август 2017 Ще си позволя да ползвам темата на колегата. Искам да с купя много хубав DV клапан или блоу оф. Ама искам да работи много добре до 1.0 бар. Повече няма да надувам никога. Не ме интересуват звуци, съскане, мъскане, искам само да карам с нещо добро, което не дефектира през 2 години. Какво ще ми препоръчате ? Оригинален от ТТ/S3. Колата е с К03-029 и чип около 190 ще стане до 215коня. Някакъв сериен номер се гледало 710N били старите серии, дето били подменени май или нещо такова, ако някой е запознат или може да препоръча нещо надеждно, нека сподели ! Единственото, което знам, че трябва да е двубутален, ако е блоу оф, ако е рецирулационен, ще е оригинален сигурно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 27 Август 2017 Доклад Share Публикувано 27 Август 2017 Взимай 710N. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rear_wheel Публикувано 17 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 17 Септември 2017 Колеги, имате ли идея от къде може да се получава съвсем леко придърпване на 2 хил. оборота. Не трябва ли точно тогава да е ритника на турбото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rear_wheel Публикувано 22 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 22 Септември 2017 Up Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 22 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2017 (Редактирано) Колега, при мен се е получавало от следните неща: 1-кофти свещи 2.-недобра настройка на газта(бедна/богата смес) 3.кофти дросел. Закачал ли си за грешки и какво показва диагностиката ? Студена или топла или постоянно го прави ? Редактирано 22 Септември 2017 от James Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rear_wheel Публикувано 22 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 22 Септември 2017 Мерси колега, ще сменя свещи и ще пробваме да настроим дросела, после и газовата. Карам я на бензин за сега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rear_wheel Публикувано 5 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2017 Газта е настроена вс е ок, но проблема е пак на лице. Интересното е, че няма колебания в свободния ход или оборотите, единствено замислянето и лекото придърпване на 2хил.оборота. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 5 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2017 Добре де, очевидно имаш две грешки за дросел. Дай да ти дадем 1 за проба да го адаптираш и да се отвозиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rear_wheel Публикувано 5 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2017 (Редактирано) Почистването не дава ли ефект?От къде си колега, може да пробваме. Редактирано 5 Октомври 2017 от rear_wheel Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 5 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2017 Какъв ефект да дава, като имаш две грешки за дросела ? Пробвай като ги почистиш грешките за колко време ще се появят пак. Иначе съм в София, ако трябва помощ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rear_wheel Публикувано 28 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 28 Декември 2017 Колеги, смених дросела, адаптирах го, но ефект никакъв. В ниските обороти(от 2хил.до 4хил.) много слабо ускорение...дори на моменти леко насечено, след 4хил. тръгва добре. Започвам пак каране само на бензин. Дано се окаже зле настроена газова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 29 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2017 Бобини и свещи сложи от работеща кола, след това комутатора пробвай. Ама преди това изчисти грешките и покарай на бензин 50тина км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rear_wheel Публикувано 1 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2018 (Редактирано) А сега де, работещ дросел и пак грешки.. Редактирано 1 Февруари 2018 от rear_wheel Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 2 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2018 Грешките са от ниско напрежение на ел. инсталацията, а не от проблем със самия дросел. Замери с мултицед колко волта показва акумулатора в покой и при запален двигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rear_wheel Публикувано 11 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2018 12,6 в покои 14,4 при запален двигател Нормално ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rear_wheel Публикувано 11 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2018 Това е от преди час след няколко ръна на 2ра и 3та. Стойностите на дебитомера на 2ра до прекъсвач сригнаха 125. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rear_wheel Публикувано 19 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2018 Колеги върнах стария дросел и турбото започна да се чува...определено върви по-добре, но отново набива грешка 01165 - Throttle Body Control Module (J338) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rear_wheel Публикувано 27 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 27 Март 2018 (Редактирано) Колеги смених дросела с перфектно работещ и всичко е точно.Да се счита за затворена темата. Редактирано 27 Март 2018 от rear_wheel Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване