rear_wheel Публикувано 28 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2017 Здравейте колеги! Предварително се извинявам ако има писано по подобен проблем, аз не открих. Скоро бях на диагностика в София и сменяхме дебитомер и бензинова помпа след диагностика. Колата забиваше на 3хил. оборота и ускоряваше насечено. След смяната на дебитомера колата започна осезаемо да ускорява плавно и без насичания, но от 2 хил. до 4 хил. оборота ускорението е слабо,а след 4хил. започва да дърпа сериозно. Направи ми впечатление,че има странен, но тих звук от към разтоварващия клапан-като от тунинг блоу офф. Направихме диагностика на колата, но майстора каза,че показателите са като по учебник, но го каза без да е замерил налягането което прави турбината... Та въпроса ми е дали да търся проблема в разтоварващия клапан или е възможно да е друго? Колата е А6 1.8т АЕБ на предно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
К.Rusev Публикувано 28 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2017 При мен беше от Н75. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rear_wheel Публикувано 28 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юни 2017 Мисля , че N75 показва грешка на диагностика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rear_wheel Публикувано 29 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юни 2017 Все още нямам време да сваля разтоварващия клапан за проба, но днес ми направи впечатление, че на 4та на 3 хил.оборот с включен климатроник няма никаква мощност по леко нагорнище... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin_ganev Публикувано 2 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2017 Ще следя темата.Жена ми кара моята кола преди 2 дни и също каза че на нанагорнище колата нямала мощност и неможела да изпревари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 2 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2017 (Редактирано) причините за невървеж може да са много, газта добре ли е настроена, има ли грешки на диагностика, покарай и ти да се увериш, че не върви ? Редактирано 3 Юли 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 2 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2017 Мисля , че N75 показва грешка на диагностика Не е задължително. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
К.Rusev Публикувано 7 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2017 On 29.06.2017 г. at 4:06 PM, rear_wheel said: Все още нямам време да сваля разтоварващия клапан за проба, но днес ми направи впечатление, че на 4та на 3 хил.оборот с включен климатроник няма никаква мощност по леко нагорнище... Моята правеше същото с климатроник на студено и всичко уж беше точно с Н75 даже съпротивлението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rear_wheel Публикувано 20 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юли 2017 Колеги, странно но след продължително каране само на бензин колата тръгна да върви добре. Вчера сравнихме вървежа с А4 1.8т куатро и учудващо моята вървеше повече, а е по-тежка. Според колегата с А4-ката неговата си е сток и всичко е наред....може би просто е било въпрос на самонастройка на дебитомера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 20 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2017 А имаш и газ ли? Ако газта не е настроена добре тотално ще обърка смесите и после няма да върви и на бензин. Ходи за настройка, Лонг трима не трябва да превишава в най-добрия случай 2% , в рамки е от -10 до +10. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rear_wheel Публикувано 20 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юли 2017 (Редактирано) Имам час за настройка на газта, но чак на 27ми юли. Дали до тогава да я карам само на бензин? 100% е за настройване. При смяна от бензин на газ започва да прекъсва и дори гасне, а след 5 секунди като прехвърли и не угасне си е ок! Редактирано 21 Юли 2017 от VBI корекция на месеца Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rear_wheel Публикувано 30 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юли 2017 (Редактирано) Заминал изпарител... Редактирано 30 Юли 2017 от rear_wheel Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rear_wheel Публикувано 5 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Август 2017 Намерих време да сваля клапана(блоу офа)оригиналния си е и не работи, ако съдя по метода за тест с бутането на буталцето и задържането на малкия извод за вакуума. Не държи вакуум изобщо. Ако някой е минал през тази болежка, моля да сподели за подходящ клапан. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 5 Август 2017 Доклад Share Публикувано 5 Август 2017 Оригиналния разтоварващ клапан се казва DV клапан, блоу офф клапана работи на друг принцип. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rear_wheel Публикувано 5 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Август 2017 Да, така е. Цена за нов от ТТ някой има ли идея . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 5 Август 2017 Доклад Share Публикувано 5 Август 2017 Аз си бях взимал от колегата Райно за около 70лв. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rear_wheel Публикувано 8 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 8 Август 2017 Колеги вече смених разтоварващия клапан с нов оригинален. Не мога да кажа, че има някаква особена разлика във вървенето, но ми се струва някак по-рязка . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rear_wheel Публикувано 21 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 21 Август 2017 Иии колата отново е мудна... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 21 Август 2017 Доклад Share Публикувано 21 Август 2017 Н75 какво каза ? вакуумите ти как са ? газта настройха ли ти добре ? ако караш само на бензин как е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rear_wheel Публикувано 22 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 22 Август 2017 (Редактирано) Това са грешките от днес, като след изчистването им остана само най- горната"p1602-35-00-voltage too low" Редактирано 22 Август 2017 от rear_wheel Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rear_wheel Публикувано 22 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 22 Август 2017 Нямам идея какви бяха тези грешки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 22 Август 2017 Доклад Share Публикувано 22 Август 2017 Защо ли ми се струва, че колата иска да се заиграеш с дросела и настройката на газта . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rear_wheel Публикувано 22 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 22 Август 2017 Какво за дросела, колега? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 24 Август 2017 Доклад Share Публикувано 24 Август 2017 (Редактирано) Еми струва ми се , че две от грешките са от него(Throttle body), свали го, почисти го хубаво отвътре(с бензин примерно), опитайте след това да го адаптирате с ваг-ком и така. Ако не се адаптира добре, значи е пътник. Редактирано 24 Август 2017 от James Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rear_wheel Публикувано 24 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 24 Август 2017 Да, но след изчистването им не се появиха отново( с изключение на първата за нисък волтаж). Мисля си, че бъгавия изпарител е объркал дросела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване