Jump to content

Ауди А4 Б6 1.9 ТДИ 131 загуба на мощност


Pointone

Recommended Posts

Здр. колеги карам вече 2000 км без никакви ядове, но днес докато изпреварвах на 4-та с 100 120 и колата спря.Давам и газ стои си на едни обороти.Температурата си е 90 никаква лампа не светна, но загуби сила.Прибрах се и след 30 40 мин. тръгвам пак с нея и всичко си е по старо му върви си нормално има си мощност всичко е ок.Искам да кажа сменил съм всичко филтри ролки ремъци масла и т.н. Преди 1 седмица се хванах и смених маркучите на вакумите почистих и ЕГР-а и колектора под него и видях че егр-а е запушен със съчма махнах е и си го събрах. Има ли някаква връзка това с мощността на колата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не е зацапана геометрия на турбото. Ако имаш възможност я издухай на някоя магистрала . На жена ми баща и имаше този проблем на avf и като се прибра от дойчланд - мойчланд :D се оправи . 

Редактирано от atanasovkn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде бях писал, че всяка втора тема за този мотор е за забиваща турбина...

 

Като я загасиш и запалиш предполагам се оправя? ЕГР ако искаш го ползвай, ако искаш го изолирай - твое си е решението. Питаш дали има проблем да е затапен - освен, че ти е малко по-студено зимата, няма :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Pointone написа:

Изчистих геометрията затапих с пластина егр-ра и за сега всичко е ОК.

Проверил ли си клапан N75. Той е най честата причина за това което обясняваш. Точно той управлява и геометрията на турбото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как се проверява N75 колега?Output Test ли имаш предвид с VCDS?Че при мен теста не тръгва ,а преди си бачкаше както е положено......двигателя угасваше,N75 започваше да цъка и се движеше лоста на актуатора.Днес я закачих,че нещо много мудна ми се видя във високите и греда,както написах по горе нищо:steinigung:,теста изобщо не захапва.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А записана грешка нямаше ли в контролера на двигателя? Ако е N75 трябва да има. Провери отново дали всички вакууми и маркучи са здрави и подредени правилно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е 2002 и като свалях турбината не изглеждаше да е сваляна скоро,а може и да не е сваляна никога.Или да е сменяна. Ето и снимки.

20170708_134850.jpg

20170708_160544.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...