Pointone Публикувано 1 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2017 Здр. колеги карам вече 2000 км без никакви ядове, но днес докато изпреварвах на 4-та с 100 120 и колата спря.Давам и газ стои си на едни обороти.Температурата си е 90 никаква лампа не светна, но загуби сила.Прибрах се и след 30 40 мин. тръгвам пак с нея и всичко си е по старо му върви си нормално има си мощност всичко е ок.Искам да кажа сменил съм всичко филтри ролки ремъци масла и т.н. Преди 1 седмица се хванах и смених маркучите на вакумите почистих и ЕГР-а и колектора под него и видях че егр-а е запушен със съчма махнах е и си го събрах. Има ли някаква връзка това с мощността на колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atanasovkn Публикувано 2 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2017 (Редактирано) Да не е зацапана геометрия на турбото. Ако имаш възможност я издухай на някоя магистрала . На жена ми баща и имаше този проблем на avf и като се прибра от дойчланд - мойчланд се оправи . Редактирано 2 Юли 2017 от atanasovkn Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fr1nklyn Публикувано 6 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2017 Някъде бях писал, че всяка втора тема за този мотор е за забиваща турбина... Като я загасиш и запалиш предполагам се оправя? ЕГР ако искаш го ползвай, ако искаш го изолирай - твое си е решението. Питаш дали има проблем да е затапен - освен, че ти е малко по-студено зимата, няма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pointone Публикувано 9 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юли 2017 Изчистих геометрията затапих с пластина егр-ра и за сега всичко е ОК. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 9 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2017 За да се зацапва геометрията има причина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
katsi86 Публикувано 9 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2017 Преди 2 часа, Pointone написа: Изчистих геометрията затапих с пластина егр-ра и за сега всичко е ОК. Проверил ли си клапан N75. Той е най честата причина за това което обясняваш. Точно той управлява и геометрията на турбото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
morento Публикувано 9 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2017 (Редактирано) А как се проверява N75 колега?Output Test ли имаш предвид с VCDS?Че при мен теста не тръгва ,а преди си бачкаше както е положено......двигателя угасваше,N75 започваше да цъка и се движеше лоста на актуатора.Днес я закачих,че нещо много мудна ми се видя във високите и греда,както написах по горе нищо,теста изобщо не захапва. Редактирано 10 Юли 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
katsi86 Публикувано 11 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2017 А записана грешка нямаше ли в контролера на двигателя? Ако е N75 трябва да има. Провери отново дали всички вакууми и маркучи са здрави и подредени правилно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
morento Публикувано 11 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2017 Не никаква грешка няма записана в контролера.Всички вакум маркучи съм ги подменил с нови и са подредени както трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pointone Публикувано 11 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юли 2017 Колата е 2002 и като свалях турбината не изглеждаше да е сваляна скоро,а може и да не е сваляна никога.Или да е сменяна. Ето и снимки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване