koki_racing Публикувано 24 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2017 Здравейте,колеги. Бих искал да попитам дали някой от вас е запознат,кой управлява промяната на оборотите на двигателя на празен ход при audi 100 c4 2.0 16v,когато се включва и изключва климатроника.Това е момента,в който автомобила "сам си дава газ" когато включим климатроника повишавайки оборотите на двигателя на празен ход до 1000 об/мин.Питам ви понеже до вчера,а аз притежавам автомобила от осем години не се беше случвало двигателя да си повиши оборотите до 1000 на празен ход при включен климатроник.До сега,винаги когато съм ползвал автомобила с включен климатроник оборотите на празен ход при спиране винаги са имали стойност 900-950,както когато не е включен климатроника.И при това положение беше много кофти за шофиране,понеже при тази стойност на оборотите при спиране винаги се получаваше едно почти изгасване на двигателя за части от секундата и след това стабилизиране на оборотите до стойност 900-950.А вчера като се наложи да я ползвам с включен климатроник нещо се промени и това колебание изчезна,оборотите си стояха на 1000 съвсем стабилно.Другото интересно е това,че след изключване на климатроника в края на пътуването,оборотите на празен ход се повишиха на първата чертичка над 1000,и си стояха така докато не загасих двигателя.След като запалих отново,нещата бяха редовни,стойност на оборотите на празен ход без включен климатроник 900-950 об./мин. Ако някой е наясно кое е нещото,което управлява оборотите на двигателя при включване ,и съответно при изключване на климатроника,моля да даде някаква насока ако е поправимо.За да се опитам да реша проблема. Благодаря ви предварително! Пропуснах да спомена,че автомобила няма газова инсталация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 24 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2017 Прекъсващ потенциометър на дебитомера както обикновено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koki_racing Публикувано 24 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2017 Благодаря за насоката колега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 24 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2017 По-евтиния вариант е да измиеш стъпковото моторче с някой спрей. Ако минеш метър. Има доста изписано по темата из форума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване