nioks Публикувано 13 Август 2017 Доклад Share Публикувано 13 Август 2017 Здравейте! Чудех се дали ще получа малко инфо. (ако някой знае) относно надуването на турбото ,защото тези дни се опитах да го направя сам. Свалих филтърната кутия и след което колекторчето (от първата снимка) за да мога да се добера до актуатора (2ра снимка ) снимките не са от моята кола . Дръпнах металната пръчка (незн. как се нарича -,-) след което преместих пластината и завих гайките с мисълта че ще скочи бууста ... самоче не стана точно както трябва ... когато сглобих всичко както трябва се чуваше на празен ход как турбото свисти много повече но когато е на ход колата сякаш има leak от някъде и се съмнявам да не е в датчика който отива с маркуч точно към актуатора ...ако някой помогне ще съм мн благодарен ... сорй за смотания пост Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 13 Август 2017 Доклад Share Публикувано 13 Август 2017 По това,което описваш,че си направил вероятно си разцентровал уестгейта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nioks Публикувано 13 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 13 Август 2017 добре, тоест мога да го върна утре по начина по който си беше .. но тва не е целта може ли някой да пообясни какво точно да направя за да има малко повече буст... това четох че трябва да се направи в един сайт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 16 Август 2017 Доклад Share Публикувано 16 Август 2017 Така механично, нищо не можеш да направиш. И да вдигнеш от там бууста, компа ще го реже и ще набива грешка. Най-смисленият и може би единственият ти вариант е чип. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 16 Август 2017 Доклад Share Публикувано 16 Август 2017 (Редактирано) ниокс, слушай (чети) владип. (Паисий се върти в гроба като подрулка на пасажер, влизащ в пристанище...!) Редактирано 16 Август 2017 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване